Jennifer
Probabil e doua dimineața când Ian se ridică de lângă mine. Mă ridic și eu urmandu-l in casă. Liniștea de afară este plăcută în comparație cu tăcerea ca din mormânt a casei. Probabil Kai și Ryder dorm,la fel și Isla cu Hera.
— Ție foame? mă întreabă Ian în șoaptă.
Dau negativ din cap. El își înclină capul apoi urcăm la etaj. Aici camere arată diferite ca de la parter. Sunt cinci încăperi,ușile negre, dușumeaua la fel. Intrăm în a doua camera pe strângă. Mă uit atentă in începere. Patul dezordonat,la fel și hainele care stau jumătate în valiză jumătate în dulapul deschis. In rest toate camera este simplă. Perdea alba, lenjeria albă, o noptiera maro,pe care e așezată o veioză. Fața de dormitorul lui din America,aici este prea simplu.
Abia îmi dau seama că s-a oprit în fața mea.
— Mâine plecăm.
Sunt tentată să întreb unde,dar deja știu că vom pleca înapoi în Kentucky.
Il privesc rugător și cu ochii mari. Când face un pas spre mine, mă dau mai în spate. Continuam așa până sunt lipită de ușă și el mă blochează din fața.— De ce vrei asta? a sunat atât de poruncitor încă oftez și îi spun.
— Eu… nu pot cu oricine… înțelegi? Trebuie să fiu compatibilă cu acea persoana.
Aprobă din cap și îmi șoptește:
— Și de unde știi că poți cu mine?
— Noaptea din club.
Închide ochii. Îmi pun ambele mâini pe brațele lui.
— Te rog. îi șoptesc
Când deschide ochii se apropie de față mea însă nu ne sărutăm. Doar îi simt respirația pe pielea mea.
—Te rog.
De data asta cedează. Mă împinge în ușă,auzindu-se un zgomot puternic când mă lipește de ea.
Pentru prima dată aș vrea să fiu mai înaltă însă buzele noastre se întâlnesc perfect.
O explozie de sentimente mă frâng. Inima mea se topește știind că mâine nimic nu va mai fii.Dacă până acum a fost extraordinar, când îmi deschide gura și limba lui face contact cu a mea,îmi cedează picioare.
Ian mă ridică în timp ce un mârâit se aude din gâtul lui. Îmi înfășor picioare în jurul lui și când sunt împinsă și mai tare în perete numele lui iese printre buzele mele.
Își ține mâna luxată pe șoldul meu ,iar cealaltă o plimba pe pielea mea. Îmi prind mâna stângă pe ceafa lui , și cea dreaptă își face loc în parul lui. O, Doamne! E atât de moale și intens.
Sângele circulă cu viteză prin corpul meu, mă simt mai mult decât înfierbântată. Și al naibii doar de la un sărut!
Damian Reyes stie cu siguranță cum se face.Pentru prima dată când sunt cu un bărbat vreau să îi rup hainele să văd cum arată. Știu bine că Ian are pieptul sculptat,dar vreau sa-l simt. Am nevoie să-l simt.
Gura lui mă părăsește mutându-se pe obraji mei,apoi pe frunte.— Futu-i, blondo, ai un gust bun și încă nu am luat tot. îmi șoptește la ureche.
— Poți lua ce vrei. îi spun la rândul meu
— Știu deja.
Când se mută pe gâtul meu scâncesc.
— Scoate-l. îmi spune bagandu-si mâna sub tricoul meu.
Îmi îndepărtez mâinile din parul lui, apucându-mi tricou de tiv și ridicându-l. Îl las pe jos lângă ușă, mâna lui deja e la deschizătoarea sutienului meu. Îl ajut să mi-l de-a jos,apoi mă ridică mai sus capul lui deja fiind între sânii mei. Exact ca în acea noapte. Nu știu dacă îl iubesc mai mult pe el sau gura lui,dar iubesc.
În timp de gura lui îmi acoperă un sfârc cealaltă îmi cuprinde celălalt sân.
Scâncesc încet când mă mușcă,suspin când limba lui trece peste pielea mea.Mâinile mele mii se prind de ușă încercând să mă țin de ceva.
Aș fi pe jos dacă Ian nu m-ar ține strâns de șolduri.Ar trebui să pot să o fac. Trebuie.
— Ian,îl întrerup și el mă privește. Nu știu dacă o să pot.
— Când vrei să ne oprim,spune-mi.
Dau din cap și-l las să continue.
Mă pune o clipă pe picioarele mele,dar îl învârt trăgându-l după mine in pat, când ajung la margine mă împinge până ajung pe cearșafurile reci. Își scoate tricoul și îmi permit să-l observ cum trebuie,da, exact cum mi-l amintesc.
Fix când catarama de la blugii săi anunță să se deschidă ușa se deschide…— Hei , frate...
Te omor,Kai!
— Afară! tună vocea lui Ian întorcandu-se spre ușă.
O milisecundă mai târziu ușa se trântește.
— Ai un tatuaj?! întreb curioasă când se întoarce cu fața la mine.
— Vrei să-l vezi?
Dau energic din cap.
Mă ridic când se întoarce într-o parte. De la șoldul drept până la coaste și până la coloana vertebrala se întinde un ceas fără limbi înconjurat de sârmă ghimpată.
— De ce asta? îl întreb
— Îmi place,plus că arată că nu am mereu timp pentru toate.
— E drăguț.
Renunță la a mai face ceva și se pune pe pat lângă mine.
— De ce ne-am oprit?întreb total confuză
— Să mai vorbim. Întreabă ce vrei, întreb de vreau. Dar trebuie să vorbim și să te simți în largul tău.
Stau câteva secunde să mă gândesc, așa a făcut și la club,mi-a pus întrebări.
— Nu erai agent FBI?
— Sunt. O fac uneori, însă nu te gândi că sunt persoana bună.
— Nu te-ai supărat că ți-am ucis fratele?
Oftează.
— Nu scumpo, Axel ne bagă numai în belele, dacă nu o făceai tu probabil mă ocupam eu sau unul dintre băieți.
Mai stau puțin să mă gândesc.
— Ce limba vorbeai atunci, în dimineața în care am plecat?
— Ce?
— Înainte să pleci,te-ai întors și ai sunat pe cineva. îl lămuresc
— Cum de știi asta?
— Eram sub pat…
Surâde și mă trage in brațele lui.
Acum el sta în șezut pe marginea patului și eu cu capul sprijinit de piciorul său. Nici nu-mi pasă că sunt jumătate dezbrăcată, și el este deasemenea.
— Era greacă. Vorbeam cu bunica.
— Bunica ta e din Grecia?!
Sunt mai,mai să cad jos din pat.
— Da,ți-ai ales prost țara,nu? Casa asta era a ei până să se mute în oraș.
— Trebuia să mă duc la a doua opțiune de vacanță. În Maldive. îi zic strâmbându-ma.
— Poate o să mergem odată. îmi propune și începe să-si treacă mâinile prin părul meu, îmi place blondul tau. Cu el, ești cea mai luminoasă stea pe care am văzut-o.
Zâmbesc încet lăsându-l să se joace cu șuvițele mele. Poate că am lăsat garda jos,dar îmi place sentimentul pe care mi-l dă.
— Ar trebui să dormi ,scumpo. îmi zice aplecându-se și luându-mi scurt buza de jos intre ale sale.
Simt că vreau să-l cert deoarece mi-a promis că se va opri doar când îi cer eu, însă chiar sunt foarte obosita.
//NEEDITAT
CITEȘTI
Iubindu-i nebunia
RomansaMortal. Ăsta e cuvântul care îl descrie cel mai bine pe fermecătorul ,arogantul și conducătorul de elită,Ian Reyes. Când ai crimele în sânge, să renunți la ele nu e ușor. Mai ales când în viața ta intra o persoana pentru care ai arde întreaga lume. ...