Všechno nejlepší

68 3 2
                                    

"Vždyť ty mně taky." Zasměje se a dá mi procítěný polibek.

----------

Zbytek dne probíhá tak, že se najíme, koukneme na film a jdeme spát.
"Dobrou Johne." Řeknu a víc se mu zavrtám do hrudi.
"Dobrou lásko." Řekne a já jako na povel zrudnu a začnu se usmívat.
--------
Vzbudím se asi v 6 ráno a hned vstanu. John má dnes narozeniny takže se hned přesunu do kuchyně a upeču mu nějaký jednoduchý dort. Pečení mě baví, doma jsem pekla skoro pořád. Vyzdobím kuchyň balónkama, které jsem nakoupila když jsme byli se Samem v obchoďáku.
V 9 hodin uslyším kroky a tak se rychle postavím před stůl.
"VŠECHNO NEJLEPŠÍ!" Zakřičím hned co vejde do kuchyně. Vypadá překvapeně, ale po chvíli se usměje a vášnivě mě políbí.
"Jak? Jak jsi to zjistila?" Řekne překvapeně, příjemně překvapeně. Jen pokrčím rameny, on mě se smíchem políbí a potom mě položí na zem.
"Tak... teď zavři oči a nastav ruce." Řeknu s úsměvem. On pozvedne jedno obočí a koutek úst.
"No šup." Popoženu ho.
"Takže teď tu velíš ty?" Zeptá se stále s úsměvem.
"Prostě je zavři!" Zasměju se. On je tedy s menším smíchem zavře a já vezmu do ruky krabičku s řetízkem.
"Nastav ruce." Řeknu stále s úsměvem. S tichým smíchem nastaví obě ruce. Natáhnu se k jeho uchu. "Všechno nejlepší." Zašeptám mu do ucha, políbím ho na tvář a do rukou mu vložím krabičku.
"Už můžeš otevřít oči." Řeknu s úsměvem.
Otevře oči a jeho zrak padne na krabičku.
"To jsi nemusela." Usměje se.
"Otevři to." Řeknu nadšeně.
S pokroucením hlavy začne otevírat krabičku.
Otevře jí a zadívá se řetízek s přívěskem pistole.
Když nějakou dobu noc neříká začnu být nervózní a bát se, že se mu to nelíbí.
"Děkuju." Řekne, chytne mě a zatočí se se mnou dokola. Poté mě vášnivě políbí.
"Takže se ti líbí?" Zeptám se opatrně.
"A jak." Odpoví klidně.
Jen se zamilovaně usměju.
--------
John se šel osprchovat a já se rozhodla uskutečnit svůj plán.
Vzala jsem si telefon a vytočila jsem číslo na Sama.
Píp píp píp
"Ahoj Vic. Copak?" Pozdraví energetický.
"Ahoj Same... Takže.. John má dnes narozeniny a já bych mu chtěla připravit překvapení... Nakoupila jsem balónky, třásně a různé takové věci... Myslíš, že by jsi mohl povolat ostatní lidi z gangu do klubu... Dokážu se tam dostat za půl hodiny tak kdyby ostatní mohli přijít tak za hodinu a půl bylo by to fajn."
"Ale jasně, že to zvládnu... Je to skvělý nápad! Za hodinu a půl jsou všichni v klubu."
"Díky Same." Usměju se i když to nemůže vidět.
"Jasný... zatím se měj."
Píp píp píp
Tak jo... plán může začít. John zrovna vyšel z koupelny.
"Johne." Oslovím ho.
"Ano?" Otočí se na mě s úsměvem.
"Budu muset jít... Danča mi napsala, že potřebuje pomoct s hlídáním. Ale za chvilku přijdu zpět."
Řeknu vymyšlenou lež.
"Dobře... odvezu tě." Řekne.
"Danča na mě čeká kousek od domu... Není to nutné." Dám mu pusu a vyjdu z domu.

----------

Je tu nová kapitolaa🤍🤍Všem vám děkujuu za 900 přečtení🤍🥹
Užívejte života lásky🤍

criminal loveKde žijí příběhy. Začni objevovat