13

109 5 1
                                    

Pov Natalia
Dostałam SMS od Arka groził mi że jeśli dzisiaj nie wrócę do domu zabije mnie i Marka nie wiedziałam co zrobić z jednej strony bałam się wrócić do domu a z drugiej Marek bym dla mnie najważniejszy a Igor nie mógł stracić taty nie wybaczyłabym sobie tego . Tylko co ja mu teraz powiem że kocham cię ale wracam do domu gdzie czeka na mnie mąż przecież mnie znaiwanwdzi za to muszę mu to wytłumaczyć.

Siedziałam chwilę patrząc się w jeden punkt nawet nie zauważyłam kiedy Marek podszedł do mnie usiadł na krześle na przeciwko i złapał mnie za rękę . Odwróciłam wzrok w jego stronę patrzył się na mnie zmarwuowim wzrokiem . Wiedziałam że muszę mu to wytłumaczyć .

Pov Marek
Siedziałem tak chwilę z Natalią wiedziałem, że czymś się martwiła nie widziałem ci zrobi nie chciałem na nią naciskać ale jednak bałem się o nią i to bardzo. Trzymałem ją za rękę może powinienem podejść bliżej przytulić ją czy zostać w takiej odległości. Przypuszczałem że chodzi o tego SMS a co jeśli to Arek grozi jej a ona nie chce mnie martwić . Chciałem żeby wiedziała że może mi powiedzieć o wszystkim. Postanowiłem podejść do niej przytuliłem ją delikatnie ona tylko przytuliła się do mnie nie powiedziała ani słowa tym bardziej nie wiedziałem co robić .

Pov Natalia
Marek podszedł do mnie i mnie przytulił poczułam że nie jestem z tym wszystkim sama . Muszę mu powiedzieć o wszystkim tylko nie wiem jak . Co jeśli mnie zostawi .
- Marek muszę ci coś powiedzieć
- tak kochanie
- Arek grozi , że jeśli nie wrócę do domu to zabije ciebie i mnie - powiedziała ze łzami w oczach i jeszcze bardziej się do niego przytuliła
- nie pozwolę na to obiecuje nic nam nie zrobi
- Marek ja wrócę do domu nie mogę narażać ciebie i Igora
- Natalia nie , nie możesz
- decyzja podjęta

Wyszłam z pracy jak Marek nie wiedział poszłam w stronę domu jeśli tak to można nazwać . Otworzyłam drzwi kluczem wtedy nie widziałam co mnie czeka za nimi

zakazana miłość . Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz