1

304 3 0
                                    

Pov Natalia
Kolejny dzień pracy dzisiaj mam dostać jakiegoś nowego . Po odejściu Wojtka czuje jakaś pustkę był jej najlepszym przyjacielem ale trafił na 11 lat do więzienia . Nie dawno wzięła ślub z Arkiem po woli zastanawia się czy to był dobry pomysł. Arek jest coraz częściej agresywny . Zaczyna się go bać .

W pracy była o 6 rano była kolejna kłótnia nie chciał się kłócić wolała siedzieć w pracy . Wypełniała raporty w oczach miała łzy nie wiedziała ile tak wytrzyma . Przez jej przeszłość bała się krzyków i kłótni a Arek nie pomagał jej tego zapomnieć .

Pov Marek
Obudziłem się o 7 musiałem zawieść syna do szkoły . Igor nie ułatwia mu tego żeby się nie spóźnił . Nie chciał wstać . Pod szkołą był o 7:45 . Wiedział że się spóźni o tej godzinie były straszne korki . W pracy był o 8:10 w pokoju siedziała jakaś kobieta domyślił się że z nią będzie jeździł . Na pierwszy rzut oka wydawał się zła na mnie za to , że się spóźniłem . Nie wydało mi się była zła  . Przez praktycznie całą służbę nic nie mówiła  . Wydawało mu się że była jakaś skryta mało mówiła o sobie . A może mu się to tylko wydawało .

Pov Natalia
Po pracy wróciłam do domu . Arek już na mnie czekała wiedzlam że będzie awantura . Od wejścia zaczął mnie wyzywać . Uważał że się puszczam . Nic takiego się nie wydarzyło nigdy go nie zdradziłam . Na koniec ją uderzył . Miała łzy w oczach próbowała powstrzymać się od płaczu . Koło godziny 20 wyszła z domu . Chodziła po parku bez celu nie chciała jedynie wracać do domu lecz w pewnej chwili pożałował tego że poszła akurat do tego parku . Nie chciała spotkać tej osoby nie miała dobrego kontaktu z tą osobą a co dopiero mówić mu o swoich problemach . Widok tego z kim był jeszcze bardziej ją zdziwił

Jak myślicie kto jest tą osobą którą zobaczyła Natalia ?

zakazana miłość . Natalia i Marek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz