bolum 8 ~ iki dal sigara

917 60 267
                                    

"Psikiyatriste gidecek misin peki?" Bertuğ'un sorusu ile kafamı iki yana salladım. "En son görüşmemizde krizlerim sıklaşmadığı sürece sorun olmadığını söylemişti. Hem gidesimde yok zaten. İlaç dozlarını yükseltecek, biliyorum. Gerek yok."

"Anladım..." Mırıldanıp omzumdaki kolu ile beni daha çok kendine çekti. Yine benim evimde, benim odamdaydık. O yatakta hafif oturur haldeyken ben yatıyordum. Bir bacağımı hafifçe onun üzerine atıp kolumu onun beline doladım ve kafamı göğsüne yasladım. "Eğer yakında tekrar kriz geçirirsen git ama. Tamam mı?"

Mırıldanarak onu onayladım ve gözlerimi kapattım. "O ne yapıyor...?" Sorum ile derin bir iç çekti ve çenesini saçlarıma yasladı. "Yanındaki kız ile sürekli. Adı da Büge'ymiş, dün öğrendim bende. Türkiye'den gelmiş Kenan'ı görebilmek için." Kimdi bu kız? Kenan'ın neyi oluyordu?

"Tam tarih vermediler ama uzun bir süre buradaymışız. Tatil için. Zaten önümüzdeki birkaç ay maç yok gibi."

"Gerçekten mi?" Mutlulukla kafamı kaldırıp ona baktım. "Evet." Dedi gülümseyerek.

Mutlu olmuştum çünkü üniversitede dersler oldukça yoğun geçiyordu, hem arkadaşlarımı hem de ailemi göremiyordum. Bir süre daha burada olmaları, beni yalnızlık hissinden kurtarmıştı. "Dünden daha iyisin değil mi? Abin seni merak ediyor. Birkaç günlüğüne Türkiye'ye döndü, bir işi varmış sanırım."

Kaşlarımı çattım, neden bana haber vermeden geri dönmüştü? "Ne? Bana niye söylemedi bunu?" Alt dudağını büzerek yüzünü bana çevirdi, nefesini yüzümde hissedebiliyordum. "Bilmiyorum, bize de bir şey söylemedi. Acil işi çıkmış herhalde."

Sinirle gözlerimi devirdim ve oflayarak kafamı tekrar Bertuğ'un göğsüne koydum. "Birkaç gündür beni umursamıyormuş gibi davranıyor. Zaten bir yıl sonra ilk defa görüştük... Ben onu yanımda istiyorum ama o sürekli işi olduğunu söylüyor. Sahi, benim yanımdan ayrıldıktan sonra ne yapıyor?"

Bir süre düşündükten sonra cevap verdi; "Helin ile beraber." Belliydi zaten, abim Helin ablanın götünün dibinden ayrılmıyordu resmen. En kısa sürede bunu konuşmam lazımdı.

"Aşıklar birbirlerine ama abim kıt olduğu için Helin ablanın kendisinden hoşlandığını anlamıyor, bu yüzden de teklif etmiyor." Bertuğ kıkırdadığında gülümsedim. "Öyle, sevgili olsalar da herkes bir rahatlasa..."

"Takımdan birkaç kişi ile iki gün sonra sahile gideceğiz. Sende gelsene?"

"Mayom veya bikinim yok ki... Alışverişe çıkıp almam gerek." Dedim yatakta doğrulurken. "Tamam, yarın gider alırız beraber." Kafamı hafifçe sallayıp komidine uzandım, çekmeceden çakmağımı ve sigara paketini aldıktan sonra komidinin üzerindeki küllüğü kendime doğru çektim. Sırtımı yatak başlığına yasladım, paketten çıkardığım dalı dudaklarımın arasında tutarken çakmakla yaktım.

İçime çekerken çakmağı ve paketi komidine koydum. Gözlerimi kapattım ve sigarayı bir kez daha içime çektikten sonra parmaklarımın arasına alıp kendimden hafifçe uzaklaştırdım. Dumanı dudaklarımdan dışarı verirken belime dolanan kollar ve göğsüme yaslanan kafayla gözlerimi açtım.    

    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
505 ~ Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin