bolum 11 ~ gercekler ve dokulen gozyaslari

932 57 401
                                    

"Eve geldim şimdi," Elimdeki anahtarı kapının kilidine sokup açmaya çalışırken konuştum; "Şimdi yazacağım, çok korkuyorum açıkçası..." İçeri girdiğimde ayakkabılarımı çıkarıp ayakkabılığa koydum ve kapıyı arkamdan kapatıp odama ilerledim. "Korkmana gerek yok, kız iyi birine benziyordu." Telefonun öbür ucundaki Fiona konuştuğunda çantamı çalışma masama bıraktım.

Saatler önce Fiona ile ders başlamadan fakültenin yanındaki bir kafede otururken yanımıza bir kız gelmiş ve kendisinin Kenan Yıldız'ın eski sevgilisi olduğunu, beni de Fiona ile Kenan hakkında konuşurken duyduğunu bu yüzden de konuşmak istediğini söyleyerek elime bir kağıt tutuşturup gitmişti. Kağıtta ise kıza ait olduğunu düşündüğüm bir İnstagram hesabının adı vardı.

"Ne yazacağım ben kıza?"

"Ne bileyim, merhaba de. Sonra kız yazar sana ne konuşmak istediyse."

Oflayarak telefonu hoparlöre alıp yatağın üzerine koydum ve kıyafet dolabımdan iç çamaşırıyla yazlık pijamalarımı çıkartıp yatağın üzerine koydum. "Duşa gireceğim şimdi. Kızla konuşmaya başladığımda söylerim sana, hesabıma girip okursun." Dediğimi mırıldanarak onayladıktan sonra "Görüşürüz." dedi. "Görüşürüz." Deyip telefonu kapattım.

Çalışma masasındaki çantama ilerleyip içine attığım kağıdı aradım. Katlanmış kağıdı bulduğumda hızlıca İnstagram'a girerek kağıttaki kullanıcı adını aratıp hesabı buldum. 'Merhaba.' Yazıp gönderdiğimde mesaj isteği gönderildi olarak gözüküyordu. Gerginlikle yanaklarımı şişirdiğimde üstümdeki kıyafetleri çıkarıp duşa girdim. İyi bir duş belki beni rahatlatırdı.

Bir yarım saat kadar duşta kalıp çıktıktan sonra üzerimi giyindim, saçlarımı tarayıp bakım kremi ile yağlarımı sürdükten sonra telefonu elime aldığımda bildirim panelinde kızın bana mesaj yazdığını fark ettim. İçimdeki korku ve heyecan gibi birçok duygu birbirine karışmışken hızlıca telefonu açıp kızla olan sohbete girdim ve onunla konuşmaya başladım.

hanschiff
Hallo Eşay
(Merhaba Eşay.)
*Fotoğraf*
*Fotoğraf*
*Fotoğraf*

Das sind die Fotos, die wir mit Kenan gemacht haben. Ich wollte sie veröffentlichen, damit du glaubst, dass du meine Ex bist
(Bunlar Kenan'la çektiğimiz fotoğraflar. Eski sevgilim olduğuna inanman için atmak istedim.)

Wir haben uns vor ein paar Jahren mitten in der High School in Kenan verliebt, aber wir haben uns getrennt. Nachdem wir gegangen waren, wurde mir alles klar.
(Biz Kenan ile birkaç yıl önce lisenin ortalarındayken sevgili olmuş fakat ayrılmıştık. Ayrıldıktan sonra da her şeyi öğrendim.)

Eşay, ich weiß, vielleicht wirst du mir nicht vertrauen. Aber denken Sie bitte darüber nach, was ich gesagt habe. Zum Glück hörte ich ihn mit Fiona reden; Du hattest wegen Kenan ein paar Krisen, er hat nicht aufgehört, es dir zu sagen.
(Eşay, belki bana güvenmeyeceksin biliyorum. Ama lütfen dediklerimi bir düşün. Şans eseri Fiona ile konuşurken duydum; Kenan yüzünden birkaç kez kriz geçirmişsin, sana demediğini bırakmamış.)

esayyilmaz
Was hat Kenan mit dir gemacht?
(Kenan sana ne yaptı?)

hanschiff
Mir ist klar, dass wir damals Teenager waren und nicht logisch denken konnten. Sogar Jahre sind vergangen. Vielleicht ist Kenan nicht mehr so herzlos wie damals, er hat sich verändert.
(O zamanlar ergendik ve mantıklı düşünemiyorduk, bunun farkındayım. Hatta üzerinden yıllar geçti. Belki Kenan o zamanlardaki gibi kalpsiz değildir, değişmiştir.)

505 ~ Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin