Távol vagyok tőled, mégis most érzem igazán jelenléted. Illatod úgy ölel körbe, hogy közben fojtogat. A testem megremeg és csak rád tudok gondolni. Olyannyira lebénítasz, hogy újjáéledek. Álmaimban kísértesz és nem hagysz egy nyugodt percet sem. Számomra itt a vég, ha ajkadon kiejted a nevem.
Tudod egyáltalán mekkora hatalmad van? A világ leborulna előtted, ha úgy kívánnád. Lépkedsz ezen a bolygón és fogalmad sincs, hogy egy kibaszott Isten vagy. Az én Istenem. Beleborzongok a gondolatba, hogy bármit megtehetnél velem. Suttogj a fülembe, majd nézd végig, ahogy a gyönyörtől lábaid elé borulok. Uralkodj felettem, használj ki! Látni akarom a tüzet a szemedben. Azt a tüzet, amivel felperzselsz, és felgyújtod az egész világot. Játssz velem, nézz rám, csinálj amit akarsz! Ha úgy óhajtod, követlek mindenhova és minden lépést élvezni fogok. A tiéd vagyok.
Elárulok egy titkot: nálad jobban még senkit sem kívátam. Az imádatom vetekedhetne a szépségeddel, de úgyis te győznél. Jobb vagy nálam. Mindenben. Töltsünk el egy éjszakát a bűnnel! Megteszek majd mindent, hogy neked jó legyen. Csak képzeld el a testünket egybeforrva. A sötétségben megállna velünk az idő, és csak a hangunk hallatszódna. Távozna belőlem minden józanság, mert te a legmocskosabb gyönyört nyújtanád. Azt a fajtát, amely méregként bénítja le mindened és percekig csak azt érzed utána. Ha pedig végeznénk, én még többet akarnék. Addig csinálnám, míg a testem teljesen át nem adja magát neked. Örömmel benned maradnék, és én is Isten lehetnék a tested által. Uralkodnánk a világ felett, de magunk felett nem tudnánk. Minden nap visszaesnénk a bűnbe és te isteni magasságokba repítenél engem.
Tudod sosem unnám meg. Ha felfalnál, még akkor sem telnék be veled. Imádom mindened és akarlak! Akarom, hogy az enyém lehess! Hogy úgy érezzem magam, mint egy kibaszott Istennő. Hát miért váratsz? Ha látnád mit művelek magammal, amikor nem lát senki, talán értenéd. Értsd meg, hogy egy Isten vagy! És nálad jobban még egyik Istent sem akartam megbaszni...
ESTÁS LEYENDO
Gondolatok és versek
PoesíaAz írásaim felhasználása engedélyköteles! Tartalmazhatnak 🔞 részt és trágár kifejezéseket! A leírt gondolatok őszinték és engem tükröznek, szóval kérlek ezt tartsd tiszteletben. Az írás a mindennapos terápiám és ezek az alkotások csak kisebb gondo...