78 කොටස🤍✨️

1.9K 281 378
                                    

"ම්හ්....."

හෙමින් සැරේ කෙඳිරි ගෑව නේත්‍ර විඩාවෙන් බර වෙලා තිබ්බ තමන්ගෙ ඇස් දෙක හෙමීට අරින්න හැදුවත් ඒකටත් සෑහෙන්න මහන්සියක් දරන්න ඕනි නිසා ආයෙමත් ඇස් දෙක වහගත්තා.කාලෙකට පස්සෙ ලොකු උණුහුමක් එක්ක සුවපහසුවක් දැනෙන නිසා තව ටිකක් ඒ උණුහුමට ගුලි උනු නේත්‍ර,තමන්ගෙ පිට හරි සිහින්ව අතගාන වගක් තේරෙද්දි ගැස්සිලා ඇහැරුනා.එකපාරටම නැගිට්ට නිසත්,හිත එකපාරටම වෙලා ගත්තු බය නිසත් නේත්‍ර තමන් වටේ රැදිලා තියෙන හයිය අත් වලින් ගැලවෙන්න වෙර දැරුවා.

"ම්ම්ම්ම්ම්......."

නේත්‍රගෙ දැඟලිල්ලට නේත්‍රව තුරුල් කරං හිටිය කෙනාගෙන් ලැබුණු පුංචි මිමිණිල්ලෙන්ම සන්සුන් උනු නේත්‍ර තව ටිකක් ඒ උණුහුමට ඇදුනෙ තමන් ඉන්නෙ හීනෙක කියලා හිතන ගමන්.ඒත් එක්කම තමන්ගෙ බෙල්ලට වැටුනු උනුහුම් දෙයක් එක්ක නේත්‍රට දැනුනා ඒ දේ හීනයක් නෙවෙයි කියලා කියන්න.හයියෙන් ඉකි ගහන්න ගත්තු නේත්‍ර තමන්ගෙ ඉස්සරහපිට ඉන්න පිරිමි රූපෙ මූණ දිගේ තමන්ගෙ පුංචි අත ගෙනියන්න ගනිද්දි නේත්‍රගෙ අතට ලැබුණෙ උණුහුමෙන් පිරුණු හාදුවක්.

"සුදුබේබි!"

"ම්ම්ම්ම්ම්"

"සුදුබේබි මෙහෙ?"

"නේත්‍රගෙ හුස්මක වෙනසකුත් අදුනන මාව රවට්ටන්න හිතුවෙ කොහොමද මැණිකෙ? ඊයෙ කෝල් එකෙන් මට ඇහුනු පලවෙනි හුස්මෙන්ම මම දැනගත්තා මගෙ මැණික හොදින් නෙවෙයි කියලා"

"මට ස්...සමාවෙන්න සුදුබේබි....මට ඕනි උනේ නෑ සුදුබේබිට බාධාවක් වෙන්න"

"මෙහෙ එන්න....නේත්‍ර කවද්ද මට බාධාවක් උනේ....ම්ම්?"

නේත්‍ර ඉකි ගගහම ආශවට තුරුල් වෙද්දි ආශව නේත්‍රව තුරුල් කරන් නේත්‍රට මග ඇරුනු උනුහුම දුන්නා.නේත්‍රට ඇති වෙනකං අඩන්න දුන්නු ආශව නේත්‍රගෙ රතු උනු මූණ පුරා සමනල් හාදු තවරද්දි නේත්‍රගෙ කදුළු වල රස පවා ආශවගෙ තොල් වින්දා.ටිකකින් නේත්‍රගෙන් ඈත් උනු ආශව ඇද විට්ටමට පිට දීලා ඉදගෙන නේත්‍රව උස්සලා ගනිද්දි නේත්‍ර පුළුන් රොද වගේ ආශවගෙ අත් වල උදව්වෙන් ආශවගෙ පපුවට තුරුල් උනා.

නිවාලන්න මා...Where stories live. Discover now