80 කොටස🤍✨️

1.9K 307 427
                                    

"නිමේත් නේත්‍ර මල්ලිවයි දිවාෂ මල්ලිවයි දැක්කද?"

"නෑනෙ දෙවින් අයියෙ....ඇයි? දෙන්නා නැද්ද? වොශෲම් වල බැලුවද?"

"ආ....ඒකකට යන්න ඇති....හරි නිමේත් මම බලන්නම්"

නිමේත්ගෙ උපන්දින සාදය කඩාකප්පල් කරන්න වගේම අනවශ්‍ය අවධානයක් ගන්න දෙවින් කැමති වුණේ නැහැ.මොකද මෙතන සිද්ධ වෙන මොන දේ උනත් නේත්‍ර,දිවාෂ දෙන්නට බලපාන බව දෙවින් දැනන් හිටියා.ඒ දේවල් තමන් කීප දෙනා අතරට විතරක් සීමා වෙනවනම් දෙවින් කැමති වුණා.මොකද මිනිස්සු අතරෙ කෑ ගැහලා නේත්‍රලාව හොයලා අන්තිමට නේත්‍රලා හම්බුනාට පස්සෙ මිනිස්සු සීයකගෙ විතර අවධානෙ එයාලට ලැබුනොත් ඒක නේත්‍රලාට ලොකු අපහසුවක් වෙන බව දෙවින්ට තේරුම් ගියා.

"රකිත....ඉන්දීප....පොඩ්ඩක් එන්නකො"

දෙවින් කට්ටිය අතරෙ නට නට හිටිය රකිතටයි ඉන්දීපටයි තට්ටු කරලා ඒ දෙන්නව එක්කන් ආවෙ හෝටල් ශාලාවෙන් එපිට තිබ්බ කොරිඩෝවකට.එතනට වෙලා හිටිය දෙනෙත් මේ වෙද්දිනුත් ඉකි ගගහා අඩ අඩ හිටියා වගේම දෙනෙත්ගෙ ඉකි ගැහිල්ල එක්ක අනික් දෙන්නා නොසෑහෙන්න කලබල උනා.

"දෙනෙත් ඇයි බං මේ?දෙවිනා මොකද්ද උනේ?"

"ම්.....මල්ලිලා දෙන්නා නෑ රකිත"

"ඒ කිව්වෙ?"

"ක්....කෝ දිවාෂ මල්ලි! දෙවින් කතා කරපං කෝ දිවාෂ!"

"ඉන්දීප කාම් ඩවුන් මචං....දෙවින් මට උනු දේ පැහැදිලිව ඉක්මනට කියපං!"

දෙවින් පුළුවන් ඉක්මනට කෙටියෙන් උනු දේ පැහැදිලි කරද්දි රකිත ඒ දේවල් සාවධානෙන් අහන් හිටියෙ දෙවින් උනත් ඉන්නෙ ලොකු පීඩනේක කියලා දැනුන නිසා.කට්ටියම පීඩනේයට පත් වෙලා ඉන්න මේ වෙලාවෙ තමන් හරි සිහියකින් ඉන්න ඕනි කියලා රකිත තමන්ටම ඒත්තු ගන්නගත්තා.

"දෙව්....තෙවින් ගන්නවා"

"අ....ආන්සර් කරන්න.හැබැයි වෙනසක් පෙන්නන්න එපා"

දෙවින්ගෙ වචන වලට අවනත උනු දෙනෙත් දුරකථන ඇමතුමට සම්බන්ධ වුණා.

"හෙ...."

"දෙනෙත්! යුගාන් ඉන්නවද?"

"ද්....දිවාෂ බබා වොශ් රූම් ගියා තෙවින්"

නිවාලන්න මා...Where stories live. Discover now