87 කොටස🤍✨️

1.8K 250 399
                                    

"නේත්‍ර....."

"ම්ම්ම්ම් සුදුබේබි?"

"එ....එයාපෝට් එකට එන්න බැරිද මැණිකෙ?"

"ම්..මට සමාවෙන්න සුදුබේබි....නේත්‍ර සමහරවෙලාවට හරි අසරණයි....නේත්‍රට සමාවෙන්න"

"ක්....කමක් නෑ මැණිකෙ.මගෙ නේත්‍ර මොනා කරන්නද? අප්පච්චි නේත්‍රව දැක්කොත් ප්‍රශ්න දායි"

"මට පුළුවන් උනොත් මම එනවා සුදුබේබි....මම කොහොමහරි එනවා"

"කෝ මෙහෙ එන්න.....අඩන්න එපා දැන්...සුදුබේබිටත් දුකයිනෙ"

"අඩන්නෑ සුදුබේබි මම...අඬන්නෑ.....සුදුබේබිත් අඩන්න එපා....ඇස් වල කදුළු"

"මගෙ මැණික නැතුව සෑහෙන දවසක් ඉන්න වෙනවා....හිතුනු වෙලාවට දුවං ඇවිත් බලල යන්නවත් පුළුවන්යෑ...හ්ම්ම්ම්.....ඔයාවත් එක්කගෙන යන්න තිබ්බනම්"

නේත්‍රගෙ කන් පෙත්තක් සිනිදුවට අතගෑව ආශව මුමුනද්දි ආශවගෙ උකුල උඩ උන්නු නේත්‍ර එහෙම්මම නැවිලා ආශවගෙ උරහිසෙන් තමන්ගෙ ඔලුව ගහගත්තා.නේත්‍රව උකුල උඩ තියන්ම ඉස්සරහට පස්සට පැද්දුනු ආශව පුංචි එකාව තුරුල් කරගෙනම ඉද්දි නේත්‍රත් ඒ තාලෙට නැලවෙන ගමන් හිටියා.ඒත් එක්කම මොකක් හරි මතක් උනා වගේ ආශවගෙ උරහිසෙන් ඔලුව ගත්තු නේත්‍ර ආශවහෙ මූණ තමන්ගෙ පුංචි අත් අතරට මැදිකරගත්තා.

"සුදුබේබි!"

"ඇයි නේත්‍ර?"

"ෆ්ලයිට් එක කීයටද?"

"රෑ එකොලහට....හෙට උදේට ඒත් යන්න ඕනි ක්‍රිකට් බෝඩ් එකට....එහෙම්මම ඉදලා එයාපෝට්"

"එහෙනම් දැන් ලෑස්ති වෙන්නකො සුදුබේබි"

"කොහෙ යන්නද නේත්‍ර? ඔයා ලගට වෙලා ඉන්න දෙන්නකො"

"පන්සල් ගිහින් එමු සුදුබේබි....රෑට මම ඉන්නම් සුදුබේබි ලගට වෙලා"

"හ්ම්ම්ම්.....මල්?"

"ලෑස්ති වෙලා එන්නකො සුදුබේබි.....මම ගෙදෙට්ට ගිහින් ඇඳුමක් දාගෙන එන්නම්....පාරෙ යමින් ගමන් හරි මල් ටිකක් කඩාගන්න පුලුවන්නෙ"

"මගෙ ඇඳුමක් ඇඳන් යං නේත්‍ර.....ඔයාට මගෙ කලිසම්නෙ ලොකු? ඔයා දවසක් මෙහෙදි මාරු කෙරුව කොට කලිසමක් ඔයාට අමතක වෙලා දාලා ගිහින් තිබ්බා.ඒක ඇති අල්මාරියෙ"

නිවාලන්න මා...Where stories live. Discover now