85 කොටස🤍✨️

1.9K 271 364
                                    

"පුතේ....මගෙ මැණිකෙ...කිරි උතුරවන නැකත ලගයි රත්තරනේ...මගෙ පුතාට නැගිටින්න බෑ වගේද?"

"දැන් අඩුයි අම්මෙ ඇඟේ අමාරුව....ඔලුව ටිකක් රිදෙන්නෙ...."

"දැන්නම් උණ ගතිය අඩුයි....ඒ රෑ මම එද්දි මොකද්ද පොඩ්ඩො වෙලා තිබ්බෙ...වතුර කාමරේ හැලිලා....ඇඳ රෙද්ද කොහෙවත්..."

ඇඳ විට්ටමට හේත්තු උනු නේත්‍රගෙ මූණ ඉස්සරහින් එබුනු නිර්මලා තමන්ගෙ ඇස් දෙක ලොකු කලා.

"උඹ යකෙක්වවත් දැක්කද පොඩ්ඩො? උණ ගැනෙන්න තරම් එකපාරටම"

"නෑ අම්මෙ....මම අම්මා එද්දිත් මිදුලෙනෙ හිටියෙ.ඊට ටිකකට කලින් දිවාෂලා ඇවිත් ගියා...පින්න වැටුණු නිසා වෙන්නැති."

නිර්මලාගෙ ඇස් දෙක දිහා නොබලා හොරෙන් කිව්ව නේත්‍ර ඇඳෙන් පැනලා ලිද ලගට ගියේ පුරුදු විදියට තුවායත් අරගෙන.ඊයෙ රෑ සුදුබේබි මේ ගෙයි ඇතුලෙ නැටුව ජල්ලිය දන්නවනම් එහෙම අද තමන්ට කන්න වෙන්නෙ කිරිබත් නෙවෙයි කියලා නේත්‍ර දැනගෙන හිටියා.හොදට ඇගපත සෝදන් යටට එක තුවායක් ඇදන් උඩුකය වැහෙන්න කර උඩිනුත් තුවායක් දාගත්තු නේත්‍ර කාමරේට ඇවිත් දොර වහන් ඇඳුමක් හොයන්න ගත්තා.මෙදාපාර සුභ වර්ණෙ උනේ රතු පාට වෙද්දි නිර්මලා පුළුවන් විදියට රතුපාට කමිසයක් නේත්‍රට ගෙනත් දීලා තිබුනා.ඉස්කෝලෙ අවුරුදු උත්සවේට තමන්ගෙ පුංචි එකාව පුළුවන් උපරිම ලස්සනකට යවන්න ඕනි නිසා ඒ ඇඳුම් වලට යන වියදමත් එක්ක නිර්මලාට පුළුවන් උනේ නේත්‍රට කමිසෙකුයි,නෑගම් යද්දි අරුන්දතීට ගවුම් පොඩිත්තකු‍යි ගන්න විතරයි.

"දැනට මොකක් හරි ඇඳන් වරෙං පොඩ්ඩො.....කැවිලි පිඟන් අරං ගෙවල් වලට යද්දි අලුත් ඇඳුම ඇදන් යන්න පුලුවන්නෙ"

"හා අම්මෙ.....මම වෙන එකක් ඇඳන් එන්නම්"

සුදුබේබි කාලෙකට කලින් දුන්නු රතු පාට ටීෂර්ටයක් අතට ගත්තු නේත්‍ර උඩුකය වහං උන්නු තුවාය අරගෙන ඒකෙන් ඇඟ පිහදාන්න ගනිද්දි කාමරේ තිබ්බ නේත්‍රගෙ පුංචි කණ්නාඩියෙන් අහම්බෙන් වගේ දෙයක් දැක්කා.ටිකක් ලං වෙලා බැලුව නේත්‍රගෙ ඇස් දෙක උඩ ගියේ සුදුබේබිගෙ හපංකමක් නිසා උරහිස උඩ තිබ්බ ලා රතුපාට සලකුණ දකිද්දි.ඒත් එක්කම ආයෙමත් ඊයෙ සුදුබේබිගෙ වැඩ මතක් උනු නේත්‍ර මූණත් වහං කකුල් දෙක ගස ගස දඟලන්න ගනිද්දි අපූරුවට නේත්‍රගෙ යටිකය වහං තිබ්බ තුවාය එක්කම ඒ හරියෙ තිබ්බ පුංචිම පුංචි බංකුවක් වගේ මේසයක් උඩ තිබ්බ නේත්‍රගෙ පවුඩර් බෝතලෙයි,ඕඩික්ලෝන් බෝතලෙයි,ක්‍රීම් බෝතලෙයිත් බිම වැටුණා.

නිවාලන්න මා...Where stories live. Discover now