⛩️ Rozdział 1 ⛩️

189 16 116
                                    

W całym pałacu panuje wielkie poruszenie. A wszystko to jest spowodowane przybyciem nowej cesarskiej konkubiny. Lecz owa konkubina będzie różniła się od innych konkubin w haremie.

<><><><><><>

Kilka dni wcześniej dwór lorda Xie...

W rezydencji lorda Xie (ojca Xie Liana) dzień rozpoczął się zwyczajnie. Xie Lian wstał wczesnym ranem jak to miał w zwyczaju. Ubrał się dość zwyczajne i proste hanfu i wyszedł na zewnątrz zaczerpnąć świeżego powietrza. Słońce oświetliło swoimi promieniami jego twarz. Xie Lian lubił patrzeć na wschody i zachody słońca. Lecz nie wiedział, że to może być ostatni taki wschód widziany z jego rodzinnego dworku.

Niedługo później do posiadłości przybył posłaniec z wiadomością z cesarskiej stolicy. Rodzina Xie była podekscytowana i jednocześnie zdziwiona, że ktoś taki jak cesarz zwrócił uwagę na nich. Posłaniec ukłonił się lordowi i przekazał list w ręce lorda Xie.

- Przybywam z rozkazu od jego cesarskiej wysokości. - powiedział poważnym tonem posłaniec

- W jakiej sprawie przybywajcie? - zapytał lord Xie

- Jego cesarska wysokość wydał rozkaz sprowadzenia twojego syna to jego pałacu. - powiedział posłaniec

- Mojego syna? Ale po co? - zdziwił się lord Xie

- Jego cesarski majestat chce uczynić twojego syna swoją małżonką. - powiedział posłaniec

<><><><><><>

Ten sam dzień cesarski pałac...

Cesarz Hua Cheng siedział w komnacie przy papierach i rozmyślał. Lecz zamiast zajmować papierami to rysował coś na kartce. Był to rysunek przedstawiający młodzieńca o niezwykłej urodzie.

(Mniej więcej tak wyglądał rysunek cesarza)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Mniej więcej tak wyglądał rysunek cesarza)

W pewnym momencie do komnaty wszedł jego doradca He Xuan. Gdy zobaczył, że cesarz nie wykonuje swojej pracy szybko postawił go do pionu.

- Co ty wyprawiasz mój Panie? Nie powinieneś teraz zajmować się dokumentami? Zaraz nazbiera ci się tego zbyt dużo. - powiedział He Xuan pokazując na stos papierów na stole.

- Czemu ja muszę to robić? - zapytał z niezadowoleniem Hua Cheng

- No bo jesteś cesarzem - odpowiedział He Xuan

- Bardzo zabawne. Mam już dość papierkowej roboty. - powiedział Hua Cheng robiąc kwaśną minę.

He Xuan westchnął tylko. Jego uwagę nagle przykuł rysunek który leżał na stoliku. Nie dało się ukryć, że Hua Cheng ma talent do rysowania. He Xuana bardziej ciekawiło kim jest mężczyzna na rysunku cesarza.

The imperial consort is a man Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz