Cześć druga opisów postaci. Tutaj oczywiście tak samo jak poprzednio krótkie opisy i zdjęcia przedstawiające wygląd niektórych postaci które pojawią się w dalszych rozdziałach tej książki.
Niektóre grafiki będą mniej więcej pokazywać jak wygląda dana postać. Większość postaci jest wymyślona przeze mnie na potrzebę tej historii. Więc zapraszam do zapoznania się z postaciami. Jesli pojawi się więcej postaci to dopiszę je do tego rozdziału.
Mu Qing
Mu Qing to jeden z żołnierzy armi cesarskiej. Jest dość wybuchowy i łatwo go wtrącić z równowagi. Obecnie służy razem z Feng Xinem jako osobisty ochroniarz Xie Liana.
Feng Xin
Tak samo jak Mu Qing służył w armi cesarskiej. Lubi drażnić Mu Qinga na, wszelkie sposoby co zazwyczaj kończy się kłótnią. Obecnie razem z Mu Qingiem służy jako osobisty ochroniarz Xie Liana.
Jing Yao
Jest to mnich mieszkający w świątyni znajdującej się na górze Qingchen w cesarstwie Xianle. (wymyśliłam to miejsce to na potrzebę tej historii).
Jest kuzynem konkubiny Hyubi od strony ojca.Chu Jungyan
Jest to jeden ze starszych z rodu Chu z którego wywodzi się matka Xie Liana. Jest młodszym bratem ojca Yinyan. On jedyny nie był przychylny małżeństwu bratanicy z synem uwczesnego lorda Xie gdyż wiedział, że to nie przyniesie rodowi Chu żadnych korzyści. Po przybyciu do pałacu Hua Chenga odrazu nawiązuje kontakt z synem Yinyan - Xie Lianem.
Shi Fyan
(Tak wiem to jest Qingxuan przebrany za kobietę ale mniej więcej podobnie wygląda jego matka gdy była młoda w moim zamyśle. Qingxuan jest po prostu podobny do matki)
Jest to matka Shi Qingxuana. Pracowała jako mamka i opiekunka Xie Liana. Przyjaźniła się z pierwszą żoną Lorda Xie - Chu Yinyan . Po jej odejściu zaopiekowała się Xie Lianem. Troszczyła się o niego jak o własnego syna. Niestety szybko została zwolniona przez konflikt z Madam Qi. Po jej odejściu z dworu lorda Xie ''opiekę'' nad Xie Lianem przejął jej syn Shi Qingxuan.
Cesarzowa matka
(Cesarzowa matka z małym Hua Chengiem 🥺)
Cesarzowa matka a tak właściwie Hua Zi Heran to żona poprzedniego cesarza i matka obecnego cesarza Hua Chenga. To miła i empatyczna kobieta. Niestety jej życie nie było tak piękne jak mogło się wydawać.
CZYTASZ
The imperial consort is a man
FanficCesarz Hua Cheng zakochał się od pierwszego wejrzenia w pięknym mężczyźnie. Tym mężczyzną jest starszy syn lorda Xie - Xie Lian. Dlatego Hua Cheng postanawia uczynić syna lorda Xie swoją małżonką. Lecz nie wszyscy będą przychylni nowej małżonce cesa...