Xie Lian szedł łąką pełną kwiatów i w oddali słychać było śpiew ptaków. Nagle usłyszał delikatny kobiecy głos. Głos który dobrze znał i pamiętał i za którym tak bardzo tęsknił.
- A-Lian, A-Lian - powiedział kobiecy głos nawołując Xie Liana
- Mama...
Xie Lian odwrócił się i zobaczył twarz ukochanej matki za którą tak bardzo tęsknił. Podbiegł do kobiety i przytulił ją. Kobieta odwzajemniła i tuliła syna jak wtedy gdy był małym dzieckiem.
(Jakie to urocze i wzruszające 🥺😭)
- A-Lian mój niewinny chłopcze. Jak ty wyrosłeś odkąd widziałam cie po raz ostatni.
- Ty nic się nie zmieniłaś matko. Nadal jesteś tak piękna jak pamiętam.
- A ty nadal uroczy i kochany - kobieta uśmiechnęła się i pogłaskała po głowie
- Czemu mnie opuściłaś.
Tak bardzo ciebie mi brakuje. - zapytał smutno Xie Lian- Coś się zaczyna lecz również się kończy. Czasami wolniej a czasami szybciej.
- Ale ty mogłaś jeszcze zostać. Tylko ty mnie kochałaś i potrzebowałaś.
- Wybacz tej tchórzliwej matce mój synku. Nie zdołałam cię uchronić przed tym cierpieniem.
- Nie jestem zły ale tęsknię za tobą
- Ja również tęsknię ale wkrótce twój los się odmieni. Są ludzie którzy cię potrzebują mój mały.
- Cesarz mnie prędzej czy później wyrzuci. Już dość ma przeze mnie problemów. - rzekł smutno Xie Lian
- Wyrzuć te złe myśli. Wkrótce wszyscy będą padać ci do stóp i błagać o wybaczenie
- Ale dlaczego? Jak? - Xie Lian spojrzał zdziwiony na matkę
- Ponieważ wkrótce zostaniesz...
Sen nagle się urwał i Xie Lian obudził się zdezorientowany. Miał mętlik w głowie ponieważ nigdy wcześniej nie śniła mu się jego matka aż do teraz. Zastanawiało go też to co jego matka chciała mu przekazać zanim sen się urwał.
- Mamo co chciałaś mi przekazać. Kim zostanę? Dlaczego ludzie będą mi padać do stóp i błagać o litość? Czemu sen musiał urwać się w takim ważnym momencie. Był taki prawdziwy ale to był tylko sen. - pomyślał Xie Lian wzdychając.
Nagle Xie Lian poczuł, że nie jest sam. Obrócił się i prawie spadł z łóżka gdy zobaczył Hua Chenga leżącego obok niego. Przed upadkiem uchronił go oczywiście nie kto inny jak Hua Cheng który w ostatniej chwili złapał chłopaka i przyciągnął siebie.
CZYTASZ
The imperial consort is a man
Fiksi PenggemarCesarz Hua Cheng zakochał się od pierwszego wejrzenia w pięknym mężczyźnie. Tym mężczyzną jest starszy syn lorda Xie - Xie Lian. Dlatego Hua Cheng postanawia uczynić syna lorda Xie swoją małżonką. Lecz nie wszyscy będą przychylni nowej małżonce cesa...