Małe info:
[...] - wspomnienie bohateraMiłego czytania ^^
✨✨✨✨✨✨
Hua Cheng wczesnym rankiem spacerował korytarzem. He Xuan szedł obok niego. Cesarz miał wrażenie, że coś ewidentnie jest nie tak.
- He Xuan też masz wrażenie, że coś jest nie tak?
- W jakim sensie mój panie? - zdziwił się He Xuan
- Moj narzeczony nie wygląda najlepiej.
- To znaczy?
- Jest zbyt chudy i strasznie blady. Wygląda na nieśmiałego i zamkniętego w sobie. Mam wrażenie, że nie traktowano go najlepiej.
- Chyba możesz mieć co do tego rację panie. - rzekł He Xuan
- Czy ty coś wiesz?
He Xuan opowiedział to czego się dowiedział od Xie Liana i Shi Qingxuana i czego był świadkiem. Cesarz zdziwił się i przejął sytuacją jego narzeczonego. Postanowił dowiedzieć się czegoś więcej o rodzinie Xie.
- He Xuan chcę żebyś znalazł wszelkie informacje o rodzinie Xie. Muszę dowiedzieć się co jest przyczyną złego traktowania mojego narzeczonego przez jego rodzinę. Sam dyskretnie spróbuję czegoś się dowiedzieć.
- Wedle rozkazu wasza wysokość.
Tamczem Xie Lian wstał wypoczęty. Zajrzał do swojej nowej szafy i oniemiał. Pierwszy raz widział tyle ubrań. On sam posiadał ledwie kilka porządnych hanfu a i tak nosił zazwyczaj proste hanfu. Tym razem mógł założyć co tylko chciał. Wybrał jedno spośród wielu pięknych hanfu i założył. Hanfu to było białe ze złotymi zdobieniami. Włosy związał w mały koczek a resztę włosów rozpuścił. Fryzurę zdobiła złota spinka. Młodzieniec postanowił zwiedzić pałac.
Wyszedł z pokoju i przechadzał się na terenie dziedzińca. Towarzyszył mu jego sługa Shi Qingxuan. Pałac robił wielkie wrażenie na Xie Lianie. Wyraźnie różnił się od pałacu w którym mieszkał dawniej. W pewnym momencie poczuł czyjeś ręce na swojej tali. Ręce te należały do nikogo innego jak cesarza.
- Dlaczego Gege jest tak wcześnie na nogach? - zapytał cesarz
- Witaj wasza wysokość - Xie Lian pokłonił się Hua Chengowi i lekko się zarumienił.
- Czy dobrze spałeś? - zapytał cesarz
- Tak. Nigdy tak dobrze nie spałem. A ty Panie?
- Nie było najgorzej ale na pewno lepiej będzie spało mi się u boku mojej pięknej żony. - powiedział uwodzicielsko Hua Cheng przyciągając Xie Liana do siebie.
Xie Lian zrobił się czerwony na twarzy. Byli w miejscu gdzie chodzili ludzie a mimo to cesarz bez zawahania flirtował z nim. Po za tym byli z nimi He Xuan i Shi Qingxuan więc takie zachowanie w towarzystwie innych ludzi zawstydzało Xie Liana.
- Nie jestem jeszcze twoją żoną wasza wysokość. - zawstydził się Xie Lian
- To tylko kwestia czasu aż nią zostaniesz.
- To prawda. A co do twojego pytania to zwykle wstaje wcześnie. To chyba już mój nawyk. - powiedział Xie Lian lekko się uśmiechając
~ Czy jest coś pieniekszego niż to co mam przed sobą. Z uśmiechem jest jeszcze piękniejszy. Nie mogę pozwolić by kto kolwiek oprócz mnie mógł zobaczyć ten piękny uśmiech. - myśli Hua Chenga
CZYTASZ
The imperial consort is a man
FanfictionCesarz Hua Cheng zakochał się od pierwszego wejrzenia w pięknym mężczyźnie. Tym mężczyzną jest starszy syn lorda Xie - Xie Lian. Dlatego Hua Cheng postanawia uczynić syna lorda Xie swoją małżonką. Lecz nie wszyscy będą przychylni nowej małżonce cesa...