Гледна точка на Кейтлин
Поех си въздух.
Трябваше да го направя по-рано, не да чакам да си хвана някой, сега е още по-стресиращо.
И това което се каня да направя, и разговора с който трябва да го направя.
Мамка му, давай Кейтлин.
Изкачих трите стъпала към частния кабинет на майка си.
Не бях говорила с нея може би от Нова година.
И все пак дори не беше на живо.
Тя нямаше майчински инстинкт и ме имаше за приятелка, но не за такава която ще убие, а просто сякаш съм позната.
Не бях аз виновна, че ме е родила на 18!
Влязох в коридора и видях познатата рецепционистка.
- О, Кейтлин, божичко колко си пораснала. Здравей мила, как си?
Усмихнах се.
- Здравей, Лиса, добре съм, благодаря ти. Идвам при майка си, има ли свободно време?
- О, да. Точно на време, обедната ѝ почивка започна преди две минути.
Усмихнах се и ѝ кимнах.
- Благодаря ти, отивам.
Тръгнах към коридора и вратите докато не стигнах до дъното му.
Почуках и влязох виждайки майка си със сандвич в ръка и сериал на компютъра си.
- Какво сега, Лиса...
Тя вдигна поглед и очите ѝ проблеснаха.
Тя се усмихна и стана от мястото си оставяйки всичко.
- Боже мой, Кейт, здравей скъпа! Колко си пораснала само.
Усмихнах ѝ се.
- Здравей, мамо.
Тя дойде и ме прегърна. Потупах я леко, тъй като не обичах доста честите прегръдки и затова побързах да се отдръпна. Седнахме на двата стола пред бюрото ѝ и тя се усмихна.
- Как си?
- Добре съм, бях в обедна почивка и дори се чудех да се обадя на Джейк, тъй като щеше да води Лиа на театър.
Новият съпруг на майка ми и доведената мдъщеря. Надявам се поне тя беше събудила майчинския ѝ инстинкт.
- Страхотно.
- А теб какво те води насам?
Въздъхнах и сложих крак върху крак.
YOU ARE READING
Как моя
RomanceИсторията на Алексей Морозов и Кейтлин Дейл, в продължение на години преследване, обсебване и докарване до лудост или по-точно, обсебването на руския мафиот по малкият му нежен ангел... какво се обърка? Всичко.