15 Глава

397 33 5
                                    

Гледна точка на Кейтлин

Едва отворих очи и то само заради шумът.

Някой чукаше по вратата.

Ох, мамка му.

Успях да стана от леглото и да погледна телефона си.

8 сутринта?

По дяволите прибрах се в 2, не можеха ли да ме оставят на мира?

Усмихнах се спомняйки си цялата минала вечер. Ресторантът, докосванията, разговорите, гледката, целувката...

И още няколкото целувки след нея.

Ухилих се докосвайки устните си и усещайки леката болка от ухапванията му.

Нямаше как да имам по-добра първа целувка.  

Слязох по стълбите и стигнах до входната врата. Премигнах, заради желанието да заспя и завъртях ключа.

Отворих и сложих ръка на очите си заради слънцето.

- Мамка му.

- Добро утро, слънчо. Хайде ставай.

Махнах ръка и видях Сара в целия си блясък.

- Какво правиш тук?

- Отиваме на аквапарк.

Тя издиша цигарата си в мен и се задавих.

- Моля?

- Скъпа, не знам защо ме забравяш тези дни, но сме се разбрали отдавна, затова си обличай банския, взимай нещата и да тръгваме, имам клюки.

Усмихнах ѝ се лежерно и се подпрях на рамката на вратата.

- Снощи имах първата си целувка.

Тя оправяше очилата си и изведнъж замръзна, а димът от цигарата ѝ излезе през носа.

- Не си...

Устата ѝ се отвори и затвори и свали ръка от очилата си.

Ухилих се повече и облизах устните си.

- Мамка му хващай си скапания бански и тръгвай.

~~~~~

Сложих хавлията си на шезлонга само за да мога да легна и да заспя преди да бъда ударена по задника от Сара.

- Ау!

- О, посмей да ми кажеш ау. Какво по дяволите става с теб? Не сме излизали от седмица, не споделяш с мен от месец и изведнъж ми сервираш че имаш първа целувка?

Усмихнах ѝ се извинително докато тя сядаше срещу мен.

- Добре, добре наистина ще ти разкажа всичко, но в моя защита ме познаваш и знаеш че не искам да ти казвам нищо докато не е сигурно.

Тя кимна и продължих.

- Я почакай!

Очите ѝ просветнаха.

- Щом ми казваш значи е станало нещо, мамка му!

Усмихнах се.

- Изчакай, изчакай. Така, преди месец след дискотеката той намери профила ми и ме последва и писа. От тогава всеки ден си говорех с него за всякакви неща и наистина започнах да го харесвам. Преди седмица му казах че има филм от книгата която четях, сещаш се, а той ме заведе да го гледаме. Получих цветя и след филма ме заведе да ядем на пицария. Заради мен спря на края на хълма и града, за да имам гледка и ядохме там. Говорехме още и накрая ме изпрати до вкъщи, а аз го целунах по бузата и избягах. След няколко дни или по-точно снощи ме покани на вечеря. Заведе ме в италиански ресторант и си бяхме много добре, накрая ми каза че има изненада за мен и той ме закара на едно място което беше уникална гледка. Търсил я е час за мен. Накрая някак лежахме на капака на колата му и някак след това се дразнех с него и накрая се озовах целувайки се с него, докато той ми предложи да му бъда приятелка и приех.

Вдигнах поглед към нея, а тя стоеше с отворена уста и електрическата ѝ цигара замръзнала във въздуха.

- Мамка му, скапаният Алексей!

Тя се ухили и поклати глава.

- Мамка му, аз ти казах че ще имаш нещо с него!

Тя ме удари и се усмихна още повече.

- Мамка му, мамка му, мамка му, най-накрая! Наистина се замислях да те запиша в сайт за запознанства!

- Ама че колко си мила!

- Пусна ли му език?

Усетих бузите си парещи.

- Сара!

- Какво? Наистина те питам.

Въздъхнах.

- Не, просто целувка. Ами ти?

Тя се усмихна и си дръпна от цигарата.

- Никога няма да повярваш, но и аз съм във връзка. Аз самата не мога да повярвам че съм във връзка, но все тая. Той е мил и сладък, а езика му е вълшебен. И при едните ми устни и при другите.

Засмях се.

- Олеле майко. Наистина!? По дяволите!

Тя се усмихна.

- След няколко без това май правим нещо като месец, след като се запознахме. Не помня датата на която сме тръгнали, защото и двамата бяхме натряскани.

Усмихнах се.

- Скъпа, ти си една по рода си.

Тя се усмихна и ми прати целувка.

- Ти също.

Как мояWhere stories live. Discover now