Гледна точка на Алексей/ Кейтлин
Алексей
Въздъхнах влизайки в една от стаите преди офисът ми.
Защо трябваше точно тук да правя стаи за мъчения. До офиса си, мамка му.
Тъпак.
Затворих вратата виждайки пред себе си завързаният охранител, с който си играх през последните няколко дни.
Малко го обезобразих, но и без това няма да излезе от тук жив, затова на кого му пука?
Отидох до него и отлепих тиксото от устата му набързо.
Той изръмжа, а аз дръпнах стол пред него.
- Така, нямам време за игричките ти, ясно? Доверих ти се да вземеш поръчката ни и да я внесеш. Вместо това си дал информацията, а кокаинът е на сметка за над 300 бона. Толкова пари дори не си виждал през живота си. На кого я даде?
Онзи не продума.
Издишах.
- Виж какво, казах ти че нямам време. Работил си за мен, давам ти шанс. Колко си тъп, за да го изпуснеш?
Изправих се и отидох до дървената маса до мен.
В гръб подритнах кракът на стола, докато си избирах нож.
- Хайде, кажи ми, не искам да се цапам много днес, а и бързам. Почвам да губя търпение.
Взех един остър нож и се върнах на стола.
Зениците се разшириха, тялото вцепени...и в следващата секунда погледа ми се привлече от мокро петно на панталона му.
Изпухтях.
Отново!?
- Не ми казвай, че наистина съм имал такъв пикльо на работа.
Гневът в бавенето, пикаенето и мълчанието ми дойде в повече и забих ножа в бедрото му, малко по-далеч от аортата.
Няма да мълчиш мамка ти.
Викът му прониза тишината и ме издразни.
- Майчице, шефе, моля те...
- На кой даде информацията? Кой ми взе стоката? Не обичам да чакам.
- А-аз...-н-наистина не...
Дишаше толкова тежко че започваше да наподобява грухтене.
Не съм в скапана ферма!
Протегнах се и без да гледам взех нещо остро, и някак го забих в корема, отстрани, за да не застраша важен орган, все още.
YOU ARE READING
Как моя
Storie d'amoreИсторията на Алексей Морозов и Кейтлин Дейл, в продължение на години преследване, обсебване и докарване до лудост или по-точно, обсебването на руския мафиот по малкият му нежен ангел... какво се обърка? Всичко.