Látszott Csanádon,hogy zavarban van.Meg is értem,miért.
-Ilyen sem történt még velem.-mondtam neki,de egyáltalán nem haragudtam rá.
-Bocsi.Nem láttalak,hogy itt vagy.Legközelebb vegyél fel valami rikítót,jó?-mosolygott rám.-Ismerős vagy nekem.Ismerlek?-kérdezte.
-Ott voltam a koncerteden.Az első sorban.-magyaráztam,bár egy kicsit zavarban voltam,amiatt,hogy ennyire néz.
-Áh-csettintett-akkor ezekszerint fan vagy.
-A legnagyobb-helyeseltem.
-Tényleg?
-Aha.Az összes dalodat fejből tudom.-vigyorogtam rá,mire erre a kijeletésre elkerekedett a szeme.
-Mi a kedvenc dalod?
-Füst,1001,Netflix,Szoke hajú lány......kb. minden.Baszott jól énekelsz-soroltam
-Azokat én is szeretem-mosolyodott el.-Gyere,adok pulcsit.Nem akarom,hogy megfázz,meg így járkálj. Amúgy neked nem kellene már aludnod?Bocsi,de nem nézel ki felnőttnek.-segített fel,majd a backstage felé indult.Gyorsan leporoltam a popsim,és utána indultam.
-17 vagyok.És nem,nem kell még aludnom.Jó, fél 11 van,de egyenlőre azt sem tudom,hogyan jutok haza.Szóval csöves vagyok estére-meséltem neki.
-Miért?-vonta fel a szemöldökét,majd előre engedett,miután kinyitotta az ajtót.
-Szoszi,Ranga-köszönt ekhoe,majd engem meglátva perverz mosolyra húzodott a szája.-Szia kislány-köszöntött.-Hát te?
-Lehugyózott-mutattam ercsére,aki időközben elment.
-Dik,ez most komolyan?-mondta Szalai.-Az meg hogy sikerült?Egyáltalán miért vagy egyedül,kislány?
-Mirt nevez mindenki kislánynak?-vontam fel a szemöldököm.
-Mert nem nézel ki felnőttnek-mondta szerinte a logikus választ Andris.
-Én is ezt mondtam-jött vissza ercsé,egy piros pulcsival.
-Köszi szépen-néztem rá,majd levettem a pulcsim.
-Na,akkor ezekszerint egy rajongóval van dolgunk-láttam meg a pólóm Valter.
-Végig ordibáltam mind a három koncertet.De amúgy is ercsé miatt jöttem.Ő a kedvencem-vettem fel a pulcsiját,aminek meglepően jó illata volt.
-Naaaaaaaaaaaa....azé' engem is szeretsz?-nézett rám megint úgy ekhoe.
-Ne mondd,hogy ezt a csajt is meg akarod fektetni-nézett rá csodálkozva Peti.
-Csak, hogy tudd,én nem ilyen csaj vagyok-mondtam neki,mire lehervadt a mosolya az arcáról.
-Mehetünk?-kérdezte Csanád,kezében egy kocsikulccsal.
-Hova?-értetlenkedtem.
-Haza viszlek-mondta úgy,mintha nem lenne egyértelmű.
-1 perc.Srácok, kapok képet?-néztem az ibbigang-es fiúkra.ŐK csak bólintottak,majd kaptam képet,meg aláírást a pólómra.
-Tőlem nem is kérsz?-kérdezte Tircs úrfi.
-De.-vele is megcsináltam ugyanezt,majd elköszönve tőlük, Csanádot követve,odamentem a fekete Audihoz.
Kinyitottam az anyósülés ajtaját,majd beültem ercsé mellé.Elővettem a telóm ,elindítottam az ercsé lejátszási listámat. A netflixxel kezdődőtt ,amit ercsé meghallva rögtön elkezdett énekelni.
-Yeah, menetel a gang Air Force kopog az utca kövén
Nem kell nekem a te csajod kibaszott sötét
Megütöm mert nekem ez itt közel nem elég
Cap, nem igaz a fele sem de aranyárba belefér
No cap már megint potyognak a sapkák
Elvitte a nőmet én meg megbaszom az anyját
Hiába pofázik nekem nem hallom a hangját
Úgy érzem magam, mint Balka betelik a naptár
Összes jó mert nálam van, yeah
Minden pénzed nálam van, yeah
Valami a szádban van, uhAnyuci a házamban
Yеah, stalker bitch neked fasz kеll, mi?
Olyan, mint a Messi de nem Argentín
Dobálózik, de tőlem nem kap semmit
Jövőhéten kezemben a big bag fix- énekelte,mintha magán koncertet adna nekem.
-Szabad?-vettem el a telefonját,hogy videót csináljak vele.Felnyitotta,majd elindultunk.
-Hova megyünk?-kérdezte.
-Józsefváros-feleltem,majd elinditottam egy újabb dalt, a Szoke hajú lányt.
Konkrétan magán koncertet adott nekem,közben meg kérdezgetett rólam.Mit szeretek csinálni,meg ilyenek.Mondtam neki,hogy hol parkoljon le,majd leállította a motort.
-Amúgy mit csináltál a pulcsimmal?-kérdeztem.
-Kidobtam.Amúgy tőlem már nem is kell kép?-bigyesztette le a száját,amivel annyira cukin nézett,hogy muszáj volt lefotóznom. - Te most komolyan lefotóztál? Rossz kislány vagy-csóválta a fejét.
-Már te is kislánynak hívsz?
-Ha még találkozunk,akkor igen.
Megcsináltuk a képet,meg aláírta a pólóm is,majd kiszálltam a kocsiból.Ő is így tett.
-Köszi szépen,hogy elhoztál.Meg a pulcsit is.Meg azt is,hogy egyáltalán eljöttél koncertezni.Egy élmény volt. Na mostmár megyek fel,szió-fordultam el tőle,de megfogta a csuklóm,és visszahúzott.
-Még a nevedet sem mondtad el-nézett rám ......talán kicsit szomorúan???????
-Kovács Dorina vagyok-mondtam.
-Megjegyzem-ölelt meg.
Jézusommmmm.Most komolyan megölelt?????????Ez életem legszebb napja.
-Jó éjszakát kislány-suttogta a fülembe.
-Neked is-mondtam,majd megfordultam,és bementem a lépcsőházba.
Na,hali!Tudom tegnap azt mondtam,hogy ma hosszabb részt hozok,de Helga már megint kéri a gépet,hogy a Getto-t írja!
Puszi
YOU ARE READING
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romance-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...