-Most őszintén.Mondd már el mi a fasz bajod van-mondtam neki,már kicsit idegesen,miután már vagy 10 perce néma csendben ültünk.Csak enyhén kínos...
-Már elmondtam.Ezen nincs mit elmagyarázni.
-Értem én,hogy zavar Szabi,de miért?
-Mert...ezt nem tudom így elmondani-vakarta meg a tarkóját.
-De bazdmeg.Akarok veled beszélni,de olyan visszahúzódó vagy velem, mintha ekü egy mérges oroszlán lennék.-magyaráztam full komolyan.
-Nem akarom,hogy velem beszélj, ha ott a te kis Szabikád.-mondta kicsit gúnyosan.
-De miért?
-Mert még a végén féltékeny lesz-válaszolta,mintha nem lenne egyértelmű.
-DE MÉGIS MIRE????????-emeltem már kicsit feljebb a hangom,mert egyszerűen nem értettem mit akarhat.
-MERT MONDJUK BARÁTNŐJE VAN?-emlete fel már ő is a hangját.Huhh, mi vár még ránk.....
-VAN BARÁTNŐJE,DE NEM ÉN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CSAK HA MEGKÉRDEZNÉD,TUDNÁD,NEM PEDIG AZUTÁN A ROHADT FEJED UTÁN MENNÉL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Bazdmeg-csak ennyit mondott.
-A legjobb barátom.De látom,ezt nem tudod felfogni-kaptam fel a cuccomat,majd kiléptem az ajtón.Nem jött utánam.Talán kicsit számítottam rá,de mindenkinek ez lesz a legjobb,nem?Egyre inkább kezdem azt érezni,hogy fontos nekem ez a srác kurvára fontos.Azt hiszem ténylegesen tetszik.És én még azt gondoltam,hogy tényleg ki fogunk békülni.Hát rosszul gondoltam.
-Hallod,te egy akkora balfasz vagy-mondtam Szabinak,miközben a térképen kerestem,hogy merre van a hazaút.Hiába lakok már 17 éve Pesten,mindig eltévedek..
-Na,akkor ezekszerint nem jól sikerült a Randi.-jegyezte meg nevetve.
-Ez nem volt randi-forgattam meg a szemem.
-De hát...ketten voltatok egy házba...abból csak jó sülhet ki.-magyarázta,mire hitetlenkedve megráztam a fejem.
-De basszus,csak azért,mert felküldtél hozzá,még nem fogunk lefeküdni.
-Jól vanna.Várlak haza-rakta le a telefont.Nagyon jó.Megnéztem az instám,mert jött egy értesítésem.
ercsé_:elbasztam.Visszajössz?
Nem tudom,talán azért mert érzek iránta valamit,vagy csak nem akartam balfasz lenni,de megfordultam,és visszaindultam Csanád felé.
YOU ARE READING
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romance-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...