-Jövök már-robogtam le másnap a lépcsőn,mikor hallottam,hogy csengettek.
KI zavarhat most? Ercsével nem terveztem ma találkozót,hisz nem akarok mindig a nyakán lógni. Biztos van jobb dolga is annál,hogy velem legyen. Rebekával most éppen rosszban vagyok. Szóval ő nem lehet. Anyáéek sem legetnek ,mert ők csak hatkor érnek haza. De akkor ki lehet?????????? Előkerestem a kulcsot,mivel nálunk szabály,ha egyedül vagyok,legalábbb zárjam be az ajtót. Kinyitni kinyithatom,de bezárnom muszáj.......Azért meglestem a kis lyukon ki az,de csak egy barna hajkupacot láttam. Innen em tudom,hogy kicsoda:(
-Szabi????????-kérdeztem mikor megláttam a legjobb fiú barátomat,majd a nyakába ugrottam.
-KI lenne? Vártál valakit? Mert ha igen,elmegyek,keresek valami hotelt-mondta, és ekkor láttam meg a kezében lévő bőröndöt.
-Dehogy is! Gyere csak be. Ezekszerint nem csak egy napra jötttél?-kérdeztem,majd becsuktam az ajtót.
-Egy hétre jöttem.mosolyodott el,majd renddesen megölelt.
Nos,ideje lenne elmondanom,ki az a Szabi.
Egy nyaraláson találkoztunk,még Horvátországban. Nem ismertem senkit a családomon kívül,és nagyon unatkoztam. Ekkor jelent meg ő a családjával,és mikor meghallottam,hogy magyarok,rögtön elkezdtünk beszélgetni. Sajnos csak egyetlen egy napot találkozni,mivel ők másnap mentek haza,mimeg még maradtunk egy hétig. De megadtuk egymásnak az instánkat,ezért én a nyaralást végig beszéltem vele. Csak az a baj,hogy ő szegedi,én meg ugye budapesti. Nagy köztünk a távolság,viszon ő két évvel idősebb. Szóval már 19 éves,és járkálhat az országban.
Na,és ez történt 3 éve. Általában beszélünk telefonon,de nagyon sokat FaceTimeolunk is,de néha találkozunk. Júniusban voltam nála én is egy hétre. És megint itt van!!!!!!!!!
-Na,mit csinálunk?Fel akarom fedezni Budapestet.-lelkesedett be egyből az én drága barátom úgy,mint ha még nem járt volna a fővárosban. Pedig de.
-Akarsz plázázni? Elmehetünk az Etele plázába, ha szeretnél-ajánlottam fel,mert ha a másiknál vagyunk általában azt csináljuk,amit a másik szeretne.
-Uuuuuu,oda már el akartam menni.Csak sohasem tudtam.-helyeslt. Oké,akkor megyünk plázázni.:)))))))))
-Amúgy mit szólt Gréti,hogy eljöttél?-kérdeztem. Gréti a barátnője már kb.fél éve.
-Jól fogadta.Legalább ő nem akar beleszólni abba,hogy van más bartnőm is. Mármint nem olyannnn..te is tudod jól.....-javította ki magát,miután meglátta az arckifejezésem. Szabival az a jó,hogy sohasem akart se ő,se én többet barátságnál. És ennek örülök is.
-Amúgy tegnap ercsével voltam.-mondtam neki,miközben felmentem a szobámba átöltözni. Felvettem egy fekete melegítő nadrágot,meg egy babakék haspólót. A hajam kiengedtem,majd lementem Szabolcshoz.
-MI????????Ezt miért nem mondtad???????-Rebekával ellentétben, Szabi nagyon nagy ercsé fan,de természetesen csak utánam.😜😜😝😊Ő szerette meg velem az OTL-t.
-Hát,voltam koncerten...-meséltem el neki,a tegnapi ,és a tegnap előtti sztorit.
-Ajj,mentem volna.Csak még messzebb van,mint Pest.
-Biztos mennek majd hozzád is-bizonygattam,miközben elkezdtünk sétálni.
-Úgy érted magán koncertet adnak a házamban?-vonta fel a szemöldökét,mint aki nem hiszi el.
-Nemmmmmm,te butuskaaaaaaaa-nyújtottam rá a nyelvem röhögve.
-Hát akkor??MÉg mindig nem hiszem el,amit mondtál-rázta meg a fejét hitetlenkedve.
-Pedig muszáj lesz,mert különben kitagadlak-mondtam tök komolyan,mire elnevette magát.Szeretem amikor nevet..
-Mész majd a parkba?-kérdezte,mivel október végén lesz BP parkos koncertje az OTl-nek.
-Még nem tudom. Ha addigra kibékülük Rebekával,akkor megyek-vontam meg a vállam.
-Biztos ki fogtok-nézett rám le,mivel ez a gyerek egy égi meszelő..-amúgy ha nem is,nem lenne kivel menned?
-Hát..csak ő szereti, de ő is csak ekhoe-t.-magyaráztam.
-És mi lenne,ha eljönnék?
-Nem tudom-ráztam meg a fejem-Eljönnél???-vigyorogtam.
-Bármikor,kislány,bármikor-mondta.
-Ne kezdd már te is-kezdett elegem lenni.
-Mit?-húzódott moslyra a szája.
-A kislányozást. Mindenki úgy hív.-magyaráztam.
-Mégis ki??
-Ercsé,Szalai,Valter.meg ekhoe is.-soroltam.
-Te velük is találkoztál?
-Képem is van.Sőtttt...-tettem fel amutató ujjamat-a backstage-ben is voltam.
-Nem vagy semmi,kislány.
-Tudom.Na,hova megyünk először?-fordultam körbe.
-Ahova szeretnél.Nekem aztán mindegy-vonta meg a vállát.
-Okkéé,akkor menjünk a New Yorkerbe-mondtam.
-Nekem aztán 8-követett.
-Ez jó?-jöttem ki a próbafülkéböl.Egy szürke body volt rajtam egy barna Gatyával.
-Jól áll.
-Mondjuk most úgy nézünk ki,mintha járnánk-forgolódtam a tükörbe,azt keresve,hogy hol áll rosszul a póló,de nagy pechemre sehol sem.
-Azt gondolnak,amit akarnak nem?Mi tudjuk,hogy nem.Az a lényeg-mondta,mire bólintottam, és visszamentem a fülkébe.
Haliiiiiiiiii!!!!Itt az új rész,ami kicsit hosszabb,de még mindig nem a leghosszabb.Remélem tetszik.
Puszi
YOU ARE READING
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romance-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...