Este valamiért szomorúan aludtam el. Lehet azért,mert megbántottam Csanádot,vagy mert nem mentem el vele sehova. Az a baj,hogy ha itt van Szabi,akkor semmiféleképpen nem akarom egyedül hagyni,még akkor sem,ha a szüleimmel jóban van. Azért még is csak egy tök idegen város neki. Meg hát voltaképpen miattam is jött el,amit mindig is imádtam.Mikor régebben jött,akkor a szüleivel,mert azért akkor még ők sem engedték meg neki,hogy össze-vissza járkáljon ,akkor sem, ha az országon belül van.
Egész este csak forgolódtam az ágyba,végül aztán reggel négykor kiszálltam az ágyból,felkaptam valami sportosabb szettet,és elmentem a közeli edzőterembe.Ez 0-24-ben nyitva van,szóval bármikor mehetek.Azért kezdtem el,mert futni,és bicajozni mindig is utáltam,de súlyokat emelgetni szeretek,vagy csak egyszerűen nyújtani.De ne gondoljátok,hogy olyan nagy testépítő vagyok.Az 5 kilós súly nehéz nekem,szóval általában nyújtani szoktam,de azt nagyon sokat.Régebben röpiztem 2 évet,meg úsztam egyet,de nem éreztem az igazinak,főleg,mert röpiben a csapattársaim nem voltak a legjobbak.Úszni meg azért nem szerettem,mert az edzőnk mindig túlhajtott minket,mindig többet akart,mint amenyire képesek voltunk.Ha alaki nem nyert egy versenyen,akkor nagyon megbüntette,egész edzésen csak a hosszat kellett úsznia.Én meg ezt nem akartam.Senkitől sem akartam-mondjuk még most sem-függeni. Ezért döntöttem úgy,hogy inkább csak otthon vagy edzőteremben nyújzok,vagy edzek.Legalább megvan a napi sport,és általában nagyon sokat szoktam sétálni,szóval nálam a napi 10000 lépés mindig megvan.Emlékszem,tavaly Rebekával mindig versenyeztünk,hogy ki lép többet. Volt egy cél,hogy minél többet mozogjunk egy nap. Tényleg!!!!Én általánosban benne voltam a suli atlétika csapatában is.Na,ott utáltam meg a futást.(én is atlétikázok,de én csak hobbi szinten)
Nem tudom,ki hogyan ismeri az atlétikát,de ott nagyon sok futás van.Van váltó futás,sprintek,vagy csak úgy futni kell a köröket.Ó,hogy azt hogy utáltam!És gondolom,most azt gondoljátok magatokban,hogy miért is csináltam.Hát,azért mert az osztályfőnökünk felsőben tesi tanár volt(nő),és mindig nagyon kedves volt velem,jókat lehetett vele beszélgetni.Sohasem akartam megbántani azzal,hogy nem folytatom azt a sportot.Főleg,hogy felsőben az atlétika mellett nem is sportoltam mást.Ez a története.
De egy kicsit magamról is szeretnék beszélni,hisz már itt van a naplóm 8.fejezete,de ti még semmit sem tudtok rólam. 2007.október 19.-én születtem.Szóval most leszek 18 éves,és remélem egyesek már nem fognal többet kislányozni....Nem az,hogy nem szeretem azt a becenevet,mert szerintem tök cuki,de nekem olyan mintha leminősítenének,hogy kisebb vagyok náluk,meg fiatalabb is.Valamiért mindig is a nálam 3-4 évvel idősebb fiúkkal barátkoztam.(Kivéve Szabi,mert ő ugye 2 évvel idősebb)Van egy pár idősebb barátom,akikkel egy gimibe jártunk,csak ők már elballagtak.Velük neten tartom a kapcsolatot,mert az egyikük szlovákiába ment egyetemre,a többiek meg az ország másik felébe.Nekem meg nincs lehetőségem találkozni velük,mert ha jönnek is a fővárosba,akkor azért nem én vagyok a legfontosabb ember,akivel először szeretnének találkozni. Kedvenc színem a fekete,fehér, barna és a szürke.Általában ilyen rukákban is szeretek járni,mivel olvastam valahol,hogy az embernek a kedvenc színe áll a legjobban.A stílusom igazából átlagos,szeretem a haspólókat,de télen persze nem azokat hordom,meg az iskolában sem.Télen általában a melegítő gatyákat meg a anyg pulcsikat szeretem viselni.HA a kedvenc ruhadarabomat kellene mondanom az csakis az OTL-es pólóm lenne.De itt rá is térhetünk a zenei ízlésemre.Most leszögezném,hogy az amerikairappet ki nem állhatom.Nem tudom,miért.Mindig is a magyar zneéket bírtam.MIkor kicsi voltam a retró zenéket hallgattam,mivel anyuék nem adtak akkor telefont(hál'istennek!Nem akarok senkit sem elítélni,de én utálom az azokat a szülőket,akik 3 évesen már adnak telefont a gyerekük kezébe.De mit is várhttam volna,ha ez a 21.század?),ezért rádiót hallgatunk,amivel semmi baj se volt,mert egyszer anyuék elvittek egy retró partira,ahl bár én voltam a legfiatalbb, az összes számot tudtam.Dj Dominique meg is dicsért,amire 10 évesen roppant büszke voltam.:)Utána elkezdtem a valmart,meg a brunoékat hallgatni ,manuellel együtt.Aztán kb.egy év múlva meguntam őket,és rátértem t.dannyira,kkevinre,meg deshre.Az az időszakom eltelt egy kis ideig.Majdnem négy évig.Utána nyáron találkoztam Szabival,és megszerette velem az egész OTl-t.Megmondom őszintén,én azelőtt ki nem állhattam az egész OTL-t,főleg pogit,és ekhoe-t,de miután ő mondta, már nem is tudom,hogy csak az ő kedvéért,vagy azért mert már ki akartam lépni a megszokott konfortzónámból.de meghallgattam, és nagyon tetszett,amit csináltak.Szóval azóta hallgatom őket,de inkább az ibbiganget,ERCSÉT,és pogit imádom!!!!!!!De ekhoe-t is, kain-t,meg kisét is szeretem.
JA,és a szerelmi életem.Eddig konkrétan százszor voltam szerelmes,de mindegyiket megjártam,mert vagy nem szeretett az a pali,aki nekem tetszett,vagy barátnője volt.A harmadik opció meg az,hogy engem szeretett valaki,akit én nem.Ezért is volt eddig csak egy palim,de az 2 évig.
Na,hali!Megjöttem a kövi résszel,ami végre egy kicsit hosszabb is lett.Hál'istennek ,mert szerintem már ti is vártátok,meg én is szerettem volna.Olvassátok sok szeretettel!!
Puszi!!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Любовные романы-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...