41.

74 6 4
                                    

Dorina szemszöge:

-Muszáj?-kérdeztem Rebekától a telefonba,aki egész délután hívogatott,miközben tanulni próbáltam.

-Muszáj-jelentette ki.

-De nem tudsz egyedül elmenni?Na, gyere mutatok egy helyet,ez az otthonom....-kezdtem el az EGYEDÜLT éekelni Csanádtól.

-Jaj,hogy neked minden szóra van valami dalod-bár hiába nem láttam,tudtam,hogy Rebi forgatja a szemét.

-Miazhogy-mondtam neki mosolyogva,miközben az egyik tollammal játszottam a biosz füzetem felett.

-Na,akkor fél ötre gyere az Annához-mondta.

-Az meg ki?-értetlenkedtem.

-A fodrászat-mondta,mintha nem tudnám.

-Ja-csaptam a homlokomra,mikor rájöttem, hgy akkor hova is kell mennem.Igen,Rebeka elhívott,hogy menjek vele el fodrászhoz.Szegénynek rajtam kívül nemnagyonn van barátnője.De én így szeretem.


Csanád szemszöge:

Dorina reggel elment,mert neki sajnos sulija van.Én unalmamban kiraktam sztoriba,hogy mi lett a kezemmel,hadd sajnáljanak az emberek.Nyugi,nyugi,nem azért rakom ki.Szerencsére a bal kezem az, így tudok dolgokat csinálni.Pl.dalokat írni.De vezetni nem vezethetek.A francba.Pedig úgy szeretem az én kis kocsimat.El is kéne vinnem lemosni.Miután ezt a gondolatot elvetettem,leültem tévézni,ahol még mindig a verdák volt megnyitva.Gondoltam mindegy milyen alapon megnézem,úgy sincs mit csinálnom.Kisével befejeztük a dalt,holnap megy ki.Már csak Gee-vel kell megírnom a kövi dalt,és dolgozhatok tovább a kis ep-n.Na,az említett írt.

goldgee1048:Ma jössz,bro?

ercsé_:nm biztos

goldgee1048:miért?

ercsé_:láttad a storyt?

goldgee1048:jaja.De attól tudsz jönni nem?a rajongóknak holnapra ígértem a dalt.Már rohadtul várják.Gyereeeee

ercsé_:holnap jön ki a kisével is...

goldgee1048:engem az nem gátol semmiben.kapsz 30 p-t

ercsé_:nagyon kedves vagy..🙄

goldgee1048:tudom😋


Így jártam.Felkaptam valamit,ami  nem pizsi,és elindultam tömegközlekedéssel Gee-hez.Már nagyon vissza akarok menni Szekszárdra,csak most ugye itt van Dorina is,akit nem akarok itt hagyni.Hogy miért nem?Nem tudom,Félek,hogy addig lesz vele valami,vagy nem tom.De tényleg nagyon imádok ott lenni.Ugye törzsgyökeres Szekszárdi vagyok,ezért  azt sokkal jobban tartom otthonomnak,mint  Budapestet.Ott nincs akkora tömeg,mint itt.Ahogy így ezen gondolkoztam,láttam,hogy felém közelít 2 csajszi.Viszonylag normálisnak tűntek.Aha,gondoltam én.

-Sziaaaa CSanád.Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon-kezdte az egyik,nekem meg már most elegem lett belőlük.-nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon ngaoyn nagyon nagyon nagyon nagyon nagy rajongóid vagyunk.Kapunk képet?Légysziiiiii-próbált a másik bociszemekkel nézni,de közel sem volt olyan cuki,mint Dorináé.

-Legyen-sóhajtottam.Egy győztes vigyorral álltak mellém,és lőttel egy szelfit.Az első megnézte,majd megrázta a fejét.-Nem jó.Túl naggy rajta a homlokom.Mehet mégegy?

-Bocsi,de most kell leszállnom-ráztam meg a fejem,szomorúságot tettetve.Ők csak rosszalóan néztek,majd leszállás közben azért még hallotam,hogy olyanokat mondanak,hogy nem tudták jól elhitetni,hogy imádnak engem.Hát,sorry van Catfish-ek.De szeretem azt a dalt magamtól.



Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz