Reggel,ahogy felkeltem,rögtön a tegnapi nap jutott az eszembe. Elmosolyodtam,majd lementem a konyhába.
-Jó reggelt-köszönt anyu,amjd elém rakta a reggelimet. Azt talán elfelejtettem mondani,hogy tegnap volt szeptember elseje,ma pedig másodika,a közös névnapunk Rebekával, akire most eléggé haragszom,mert ott hagyott egyedül a semmi közepén. Jó,nem a semmi közepe volt,mert ott volt Csanád is,aki "megmentett",de azért na. Szóval,vissza témára.Ma van a suli első napja,és én még nem vettem semmit se. Huppsziiiiiiiii
-Boldog Névapot!-ölelgetett meg anya,és ezzel be is fejeztük a névnapi ünneplést. Nem azért,mert nem érdekel,hanem azért,mert mi ezt nem nagyon ünnepeljük. Csakis azért,mert egyesek már,úgy tartják a névnapokat,mint a szülinapot.
A reggelimet megéve,felmentem a szobámba, valami ruhát választani magamnak. A mi sulinknak az a a szokás,hogy augusztus 31.-én van az évnyitó,ezért ma már hál' istennek civil ruhában is lehet menni.
Ezt az egyszeű outfitet vettem fel.
A suliba beérve, nem láttam seholse Rebekát,de a telefonom megnézve, láttam,hogy jött egy insta üzenetem.
ercse_: videót küldött önnek
Az a vidi volt,amin tegnap énekelt nekem.
dorinakovcs:kösziiiiiiii
ercse_:Neked amúgy nem suliban kellene lenned?
dorinakovcs:ott is vagyok😜😜😜
ercse_:Boldog Névnapot kislány!
dorinakovcs:Nem vagyok kislány...🙄
ercse_:Nekem örökre az maradsz😏Tali valamikor?
dorinakovcs:Nincs meg a barátnőd?🤨
ercse_:Van barátnőm?
dorinakovcs:Nem nekem van....
ercse_:......Ja, hogy te nem vagy hetero....bocsi,azt hittem
dorinakovcs:CINIZMUS,CSANÁD,CINIZMUSSSSSSS😂😂😂😂
ercse_:jaaaaaa
dorinakovcs:még mindig hetero vagyok,oke?
ercse_: Nincs barátnőm
dorinakovcs:Még a szőke hajú lány sem?
ercse_: még ő sem.Na melyik,sulba jársz?
dorinakovcs:Kosztolányi.Délben végzek
ercse_:Ott leszek
dorinakovcs:de utána lesz programom
ercse_:na,és mi????????????Jobb,mint velem lenni?😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭
dorinakovcs:silis cuccokat kell vennem
ercse_:pompássssssssss,megyek veled.NA megyek stúdiózniiiiiiii.Jó tanulást kislány😉😉😉😉
-Te komolyan ercsével beszélsz,én nekem el se mondod???????????Na csajos,miről maradtam le?-hajolt bele az aurámba Rebeka.
-Most ez komoly??????Tegnap se szó,se beszéd, lelépsz, megdugatod magad egy full idegen palival,és utána csak azzal jössz,hogy miről beszélek vele???Rohadtul jó fej vagy,köszi-mentem ki a mosdóba.
Ahogy kiléptem a kapun,egyre boldgabb lettem,főleg,hogy megláttam az fekete audinak támaszkodó Csanádot.Most leszögezném,hogy nem tetszik,csak egy ismerős.Még nem is vagyunk barátok se.Csak tenap ismertem meg.
Láttam,hogy körülötte lányok állnak,de ő csak elhessegeti őket.Ahogy kzelebb mentem,hallottam,hogy azt mondja:
-Bocsi lányok,de ma nem-és beült a kocsiába.Átverekedtem magam a lányok tömegén,majd én is beültem az anyósülésre.Nem néztek rám olyan kedvesen...
-Nem mondtad,hogy ennyien járnak ide.Főleg,hogy ilyen sok a lány-szúrt le,amitől nevetem kellett.
-Most meg min nevetsz? Valami vicceset mondtam?- értetlenkedett, de én csak tovább röhögtem.Mikor végre befejeztem , meg tudtam szólalni.
-Nem ugyanez van a koncerteken is??Azt hittem bírod a lányokat.
-Ja a szőkéket.De itt csak barna volt.
-Ezekszerint a ribik tetszenek?
-Ezt egy szóval sem mondtam-hajtott ki a a parkolóból.-Na merre megyünk,kislány??????
-Papírbolt.
-Amúgy hogy-hogy nem vetted meg eddig a cuccokat?
-Le voltam foglalva,hogy a koncertre készüljek.
-Neked mit kéne készülnöd?
-Dalokat tanulni,meg ilyenek-magyaráztam,majd befordult egy papírbolthoz.
-Megjöttünk.
Hellóóóóó!!!!!!!!!tt az újabb rész,bár nem történt benne semmi érdekes,de azrét remélem tetszik!
Pusziiii
CZYTASZ
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romans-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...