Mire odaértem a házunkhoz, Rebeka már ott volt.
Köszöntünk egymásnak,aztán annyi.Lehet nem akart még kezdeményezni, vagy félt,hogy mit szólok,hogyha megölel, vagy nem is tudom.Persze én is kicsit távolságtartó voltam,de ez a pár nap nélküle kész káosz volt.De a legnagyobb felfordulást az életemben akkor is Csanád okozta.
Mikor elmentünk a házba,még senki sem volt otthon.Hát hogy is lehetett volna,délután négy óra volt, apuék meg hétköznaponként fél hatkor jönnek haza.
-Kérsz valamit inni?-nyitottam ki a hűtőt,és kivettem belőle egy Xixo-t magamnak.
-A szokásosat-mondta,mire kivettem neki egy Hell-t is a hűtőből.Én nem szoktam inni, csak azért van,mert anya néha issza,na meg Rebeka.
-Mit akartál mondani?-kérdezte, miközben felmentünk a szobámba.
-Beszélgetni szerettem volna, hogy mi volt vasárnap-ültem le az ágyamra, és hátravetettem magam.
-Rendben, elmesélem, de ne akadj ki- sóhajtott egy nagyot.
-Annál jobban már nem fogok, hogy helyetetted egy pasi vette fel a telefont. - forgattam meg a szemem, mire felnevetett.
-Jó, jó. Na, az úgy volt, mikor elmentem, akkor meghívott pár srác piálni, én meg úgy voltam vele, hogy miért ne, úgyis már rég ittam. Kb.öt feles után, már nem számoltam , mennyit ittam, csak ittam, és ittam. Aztán már csak arra emlékszem, hogy egy faszi vezet ki a koncert helyszínéről. Onnantól már teljes kép szakadás.- mesélte, mire lesütöttem a szememet.
-Én meg már azt hittem, hogy direkt csinálod- motyogtam zavartan.
-Miért csinálnám direkt? - vonta fel a szemöldökét. -Nem terveztem, hogy sokat iszok. De így alakult. Na de mesélj te! Mi van közted és Csanád között??
-Most? Konkrétan levegő. Semmi más. Besértődött- tártam szét a karomat tanácstalanul.
-De mégis miért? - ráncolta a homlokát.
-Honnan a pipihúsostáskámból tudjam? - kérdeztem. -Tegnap felhívott, miközben Szabival mekztem.
-Várj , várj- szólt közbe. -Azzal a Szabival?
-Ismersz más Szabit? Igen, azzal- bólintottam.
-Ó, te gyerek- sóhajtott fel drámaian, amitől akaratlanul is elmosolyodtam.
-Most mi a baj? - értetlenkedtem.
-Mit mondott neked a telefonba? - kérdezte, mire megpróbálam felidézni a beszélgetést a fejembe.
-Talán mekizni hívott- gondokoztam.
-Téged fel akarnak hízlalni? - röhögött. -És mit mondtál neki?
- Annyit mondtam, hogy a Szabi kussoljon- vontam meg a vállamat. -Akkora baj?
-Szóval, összegezzük. Csanád randira, ismétlem RANDIRA hívott, amíg TE egy MÁSIK palival MEKIZTÉL. - emelte ki a szavakat. -TE KURVÁRA NAGY IDIÓTA VAGY! Elcseszted a lehetőségedet Csanádnál. - pirított rám.
-Honnan veszed, hogy randi?
-Jaj, látszik, hogy nem vagy jártas a szerelembe- fogta a fejét. -Még egy krumpli is többet tud, mint te.
-Oké, oké, felfogtam, hülye vagyok.
-Annál azért több- vágott hozzám egy párnát. -Akkor szent a béke?
-Szent legyen?
-Azt akarod?
-Na és te mit akarsz?- kérdeztem.
-Azt amit te- válaszolt.
-Akkor szent- álltam fel, majd hozzá léptem, és szorosan megöleltem. -Eskü, hiányoztál.
-Még akkor is, amikor kinyomtad a telefont? - tolt el magától.
-Igen. - feleltem. -Akkor most mi legyen? Nem akarok rosszban lenni Csanáddal. Bár...leribancozott.
-MI VAN? - sikított fel.- A híres Ranga Csanád? Hát én beszarok. Tényleg? - kerekedett el a szeme. --Most már bánom, hogy ott hagytalak a koncerten.
-Hát, azt én is. De...Csanád vitt haza. Miután lehugyozott. És odaadta a pulcsiját- soroltam, mire újabban elkerekedett a szeme.
-Mi a szent fene??? - újabb sikítás. Nos, ez nem embergyilkolás, ez csak a barátnőm.- Muta már meg a szent pulcsit!!! - jött izgalomba, mire elővettem a szekrényemből a piros pulcsit.
-Lányok, jól vagytok? - jött be anya a szobámba, ugyanis időközben hazajött. Gyorsan telik az idő, na. Nagyon gyorsan.
-Csak Csanádról beszéltem- szóltam, mire anya felvonta a szemölödkét.
-Ki az a Csanád? - érdeklődött.
-Huppszi, nem mondtam. Gyere, ülj le, ez neked nehéz lesz. Nem biztos, hogy állva kibírod- mondtam drámaian, mire anya fenyegőten el kezdte rázni az ujját.
-Te nekem ne mondd azt kislányom, hogy öreg vagyok, mert eltiltalak ettől a Csanádtól!!!- mondta.
-Egy szóval sem mondtam! - paskoltam meg magam mellett az ágyat, mire anya mosolyogva leült, majd elkezdtem mesélni a világ legdrámaiabb sztoriát. Anya szó nélkül hallgatta végig, majd a végén lebombázott kérdésekkel. Ki az a Valter? Az OTL egy kommandó osztag? Mennyire felelősségteljesek? Hány évesek? Káromkodnak? Híresek? Ki a szent ember az az ercsé? Sorra válaszoltam a kérdésekre.
-Szerintem békülj ki ezzel az ercsé gyerekkel. Nekem szimpatikus. - vonta meg a vállát mosolyogva anya.
Hali! Itt az újabb rész! Csak, hogy tisztázzuk: Dorina vagyok. Ezt a könyvet én írom, a Jázmin meg a többit. Ugyanis amikor a Jázmin bejelentkezett, akkor csak az én emali címemet engedte, így egy profilról vagyunk. A többi könyvet persze Jázmin írta, csak ezt így elszerettem volna mondani. Ha lesz ídőm, ihletem, és kedvem, akkor ma még jön egy újabb rész! Addig is pusza!
Dorina:)
YOU ARE READING
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romance-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...