-Baszki,minek kell neked annyi füzet?-kérdezte Csanád,mikor már vagy a tizedik füzetet raktam bele a kosaramba.
-Mert mondjuk iskolába járok,és tanulok?-kérdeztem. -Tényleg, te nem is jársz egyetemre?
-Miért járnék?Felnőtt férfi vagyok- húzta ki magát,mire muszáj volt elmosolyodnom.
-De amúgy nem is volt képbe,hogy mész?-kérdeztem,majd kihúzókat raktam be a kosárba.CSanád követett.
-Sokáig úgy volt,hogy megyek,de gimi utolsó évébe jött meg nekem a zene,és akor már egyáltalán nem akartam.A szüleim rendesen ki is akadtak,mert ők azt tervezték,hogy orvosnak menjek,meg a szegedi egyetemre járjak,de én nem kértem belőle.Egy idő után meg megelégelték,hogy nem fog változni a döntésem,és nem erőltették az egészet.Te tervezel menni?-fordult felém.
-Muszáj lesz.Kell valami állás is.-mentem a kasszákhoz,miután leellenőriztem,hogy minden megvan-e.
-Utánam csak a füst van....-szólalt meg a telefonom,mire zavartan elővettem és kinyomtam Rebekát. Csanád úgy vigyorgott, mintha szülinapi tortát kapott volna.-Mi az?-kérdeztem.
-Én vagyok a csengőhangod.-mondta.
-Persze,mivel szeretem a zenéidet. De ezt már mondtam.- fizettem.
-Jó,de nekem akkor is hihetetlen.-nézett rám,majd beszálltunk a kocsiba.
-Hova megyünk??-kérdeztem, mikor láttam,hogy nem hazafele visz.
-Ma van a névnapod, nem?
-Már felköszöntöttél.Akkor tudod,nem?Egyébként Rebekának is ma van-motyogtam.
-KI az a Rebeka?És miért nem vetted fel neki a telefont?-kérdezősködött.
-Tegnap vele mentem a koncertedre.Aztán ott hagyott.-mondtam szűkszavúan.
-Jó értem,nem kérdezek semmit.-szállt ki a kocsiból,mikor megérkeztünk a Gellért-hegy lábához??????????????????
-Nem, kérdezhetsz,csak kicsit bánt,amit csinált.Ennyi az egész-magyaráztam.
-Értem én-tette fel a kezét védekezően.
-Most komolyan megmásszuk a Gellért-hegyet?-csodálkoztam,mire Csanád megállt.
-Akarod,hogy inkább a hátamon vigyelek?-kérdezte felvonva a szemöldökét.
-Nem kell.Inkább sétálok.-mondtam,majd nekiindultam.
-Köszi szépen,hogy itt voltál!Meg,hogy egyáltalán felköszöntöttél.-szóltam,mikor megállt a házunk előtt.
-Bármikor.Egy élmény volt.De szerintem beszélgess el Rebekával.Nem biztos,hogy direkt csinálta.
-Jó persze,de ha nem vagy ott,akkor sosem jutok haza-magyaráztam.A pár óráig,amíg Csanáddal voltam,elmeséltem neki a a barátságomat Rebivel.
-Persze,elhiszem.Van kedved holnap után jönni Andrishoz?
-PErsze.MIt csinálunk?
-Az még titok.
_Rendben-szálltam ki.Eskü,én csak ki-be szállok a kocsiból.
-Jó éjt,kislány-mondta úgy,mint tegnap.
-Neked is....füstölt kolbász.-mondtam ,majd megöleltem.
-MIért az?-nézett rám, felvonva a szemöldökét.
-Hát mert van a füst dalod.
YOU ARE READING
Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/
Romance-Hát ezt nem hiszem el-hitetlenkedtem-te most komolyan lehugyóztál? Erre a kijelentésemre az idegen megrezzent,és hallottam ahogy felhúzza a sliccét.Elővettem a telefonomat,bekapcsoltam rajta a zsemlámpa funkciót,és megvilágítottam az arcát.Elkereke...