17.

97 3 2
                                    

Szabi szemszöge:

Éppen egy nagyon jó tervet egyeztettem Andrissal (hogy hogyan béküljenön ki Dorina Csanáddal), mikor jött egy üzenetem anyumtól.

anyám:Kisfiam, beszélnünk kell

me:beszéljünk.Mi olyan fontos,hogy a nyaralásom közben megzavarj?

anyám:mondjuk az,hogy meghalt a nagymamád!!!!ott kell lenned a temetésén.Szóval kérlek szépen gyere haza.Majd máskor elmész a kis barátnődhöz

me:van más választásom?

anyám:nincs

me:jó megyek

-BAZDMEG-üvöltöttem el magam,majd a telóm a falhoz vágtam.Persze utána megnéztem,hogy van,de semmi baja se lett,hisz Mobilfoxos a tok, és SlimeStore-os a fólia.Hahaaaa-Ezt, hogy fogom megmondani Dorinának?Biztos ki fog akadni...De csak úgy meg nem mehetek  el.Egy életre megutálna..............-gondolkodtam hangosan....basszusss


Csanád szemszöge:

Ha tudnátok mennyire megörültem,mikor Dorina megmondta,hogy a Szabika nem a pasija?Konkrétan szárnyalltam.De komolyan.Annyira elfogott a boldogság.Na jó.Mostmár hivatalosan is tetszik nekem Dorina. Nem hiába hívtam vissza,amikor elment.Remélem vissza is jön.

KIBÉKÜLTÜNKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Jó,ezt most úgy írtam,mint valami buzi,de na..tudjátok miért ,nem???????? 

Miután elment a szerelmem (olyan fura ezt kimondani), írt a Márkó.

_kiezagyerek:holnap hb.hozz magaddal egy embikét

ercsé_:csá.bárki jöhet?valamit vigyek?

_kiezagyerek:ja,bárkit.pia elég lesz.meg cigit

ercsé_:meglesz.na cső

_kiezagyerek:szoszi tesikém


Végre egyszer nem szomorúan vagy idegesen,hanem boldogan aludtam el.Mi ez,ha nem a szerelem jele?


Dorina szemszöge:

Bazdmeg,olyan jó érzés,hogy végre kibékültünk.Egyszerűen csak leültünk megbeszélni a gondunkat,ami nem is volt olyan nagy,hisz csak ő volt féltékeny.Na  mindegy. Otthon Szabi várt.Konkrétan állt az ajtóban.Mögötte pedig a bőröndjei.Anyuék már hazaértek,de nem úgy tettek volna,mintha meglepné őket,hogy az én drága Szabikám elmegy.Most mi a lófasz van???????????

-Ugye nem zavartátok el?-néztem reménykedve anyuékra,de nagy szerencsémre a válasz nem volt.

-Komolyan ezt gondolod rólunk,hogy ilyet tennénk?Ez az azért sértő-mondta apa tettetve,hogy haragszik rám.Báris én remélem,hogy csak tettete.

-Akkor most mi van?Mi a francért  mész el?Konkrétan 2 és fél napot voltál itt a hét helyett.

-Tényleg nagyon sajnálom,de haza kell mennem.-mondta tök komolyan,de látszott a szemén a szomorúság.

-De mégis miért?-kérdeztem tőle,miközben egy könnycsepp gördült végig az arcomon. Nekem mostmár napi rutinom lesz sírni????Kezdek belefáradni..

-A nagymamám meghalt.Ott kelll lennem a temetésén.

-Ohhh.Tényleg nagyon sajnálom,és őszinte részvétem-mondtam,majd megöleltem.Tudom,milyen fontos volt számára a nagymamája.Imádta őt.De most az,hogy meghalt......

-Köszi.Majd írok ha hazaértem.És hidd el:jövök még, jó?-emelte fel a fejem,mire csak némán bólintottam.Akármennyire is egyetértettem vele,nem akartam,hogy elmenjen.Azt akartam,hogy itt lakjon Pesten.Közel akarok lenni hozzá. 

Szabi elköszönt tőlünk,majd kiment az ajtón,és elhajtott a kocsijával.Ez olyan szomorúúúúú.Ja,és nem mellesleg,végig sírtam az egészet.

-Hé,nem kell sírnod-ölelt magához anya.

-De már most hiányzik.-bőgtem.

-Elhiszem,de majd még úgyis találkoztok.Nem a világ vége.De te is tudod,hogy a nagymamája fontoabb.-vígasztalt,kevés sikerrel.

-Tudom.Felmehetek?-kérdeztem.Anya csak bólintott.Gondolom most biztos azt hiszitek,hogy úgy siratom Szabit,mintha meghalt volna,de én mindig így búcsúzok el tőle.A nagy merengésemből a telefonom csippanása zökkentett ki.Eskü, lefogom némítani ezt a szart.Jó, nem szar,mert egy méredrága Iphone,de akkor is.

ercsé_:holnap buli khazenél.Légyszi gyere el.

dorinakovcs:nem is tudom...nem vagyok most abban a hangulatban.

ercsé_:mi történt?

dorinakovcs:Szabi elment

ercsé_:ohh

dorinakovcs:de még meggondolom,jó?

ercsé_:persze.majd írj

dorinakovcs:fogok.Jó éjt

ercsé_:neked is..


Meseszép/ercsé ff/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now