1.7

29 10 5
                                    

Keyifli okumalar, dayanamadım saat biraz geç de olsa attım bölümü  

Sorumuz:
Sizi mutlu eden küçük bir şey?

🤍

"Oğlum kaç gündür bir tuhafsın yeter artık." demesiyle Alp'e çevirdim başımı. Aynı yerde yaşayınca ruh halimi saklamak mümkün olmuyordu. Beni umursamadan koltukta yanıma oturup ses olsun diye açtığım televizyonu kapattı. "Bana bak... konuşmamız lazım."

"Neden?" diye sordum anlamazdan gelip. İkna edici olmadı.

"Poyraz salak ayağına yatma. Bir ay çoktan doldu ve hala birliktesiniz. Halinden de aranızda aşk maşk yeşermediğini düşünüyorum."

"Yeşermedi evet." diye mırıldandım. Zaten böyle bir ihtimali hiçbir zaman ciddiye almamıştım.

"Neden ayrılmadınız? Bu halin ne?" Yüzündeki o içini yiyen ifadeyi görebiliyordum. Yalan da söylemek istemiyordum ama bir yandan da konuştuklarımızı anlatırsam bu sefer de bu mal kendini suçlamaya başlayacaktı. Bataklıktayım da bilerek çırpınmıyorum, en azından yavaş yavaş batayım. O kadar da önemli değil, abartmama gerek yok. Alt tarafı biraz daha devam edeceğiz.

Derin bir nefes verip oturuşumu düzelttim. "Uzatmaya karar verdik, bir ay daha devam edeceğiz."

"Neden?" diye sordu şaşkınlıkla.

"Daha ikna edici olması için. Meriç yavaş yavaş kabullenmiş, bir anda ayrılıp bozmak istemedik." Sıkkın bir nefes verip arkasına yaslandı.

"Mantıklıymış... Senin bu halin ne peki?"

"Açıkçası bilmiyorum." Biliyorum aslında da, neyse.

"Çok çalışıyorsun belki ondandır." dedi sehpadaki notlarıma bakıp. Problemleri kafa dağıtmak için kullanıyordum. Çözülmemiş bir problem görünce çözene kadar duramıyordum, aklımın bir köşesinde mutlaka yer edinip peşimi bırakmıyordu. Bu da düşünmek istemediğim şeyleri engellemiş oluyordu.

"Olabilir..." Bildirim sesiyle telefonuma baktım.

"Eylem mi?"

"Evet."

Eylem:
*1 fotoğraf*

Eylem:
Sinema bileti aldım

Eylem:
Geçen laf arasında bahsetmiştin

Siz:
Zahmet etmeseydin

Siz:
Gerek yoktu

Eylem:
Zahmet etmedim

Eylem:
Kötü hissediyorum

Eylem:
Bana düşmanınmışım gibi davranıyorsun

Siz:
Eylem saçmalama

Eylem:
Saçmalamıyorum Poyraz ciddiyim

Eylem:
Ben çabaladıkça itiyorsun

Eylem:
Canını istemişim gibi davranıyorsun

Siz:
Abartmaya başladın

Eylem:
Abartmıyorum

Siz:
Problem ne?

Eylem:
Sensin

Eylem:
Bana hep hatalısın deyip duruyorsun

Portre | Yarı-TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin