Auto

313 14 9
                                    

AMOI MENSEN IK HEB JUULLIE LANG NIET GESPROKEN. Ik ga vanaf nu het schrijven weer oppakken, sorry voor alle lange lange lange dagen zonder mij ;)))))))))))). Maar daarom komt er niet meer 1 hoofdstuk hiernaa maar nog vele andere meer en veel meer. Ja je snapt wat k bedoel :DDDDD

ALVAST VEEL LEESPLEZIER IK WEET DAT DIT KORT WORD SORRYTYTYTYTYTYY <3333333333

##########################################################################################

POV TASH

Ik zit nu in de auto met Jayden, en we rijden naar het internaat toe. Jade en die andere gozer waarvan ik de naam vergeten ben zitten in de auto achter ons. Morgen is de begravenis en we hebben al bijna alles voorbereid, nou ja we? Het was meer Jayden. Jade wou het liedje nog een paar keer beoefenen. (#IKHEBGEENINSPIRATIE) ''Wat vind je van Jade?'' vraag ik aan Jayden. Hij maakt een nadenkend geluid. ''Ze is wel oké.'' Ik knik. Ondertussen is het doodstil, de radio staat ook niet aan. Dan schrik ik opeens naar voren. Jayden trapt keihard op de rem, en ik hoor een knal. ''What the fuck?'' gil ik. Jayden kijkt omzich heen. Dan zie ik het. Tori en Jessica staan allebei voor onze auto. Ik schud me hoofd en kijk achterom. Daar zie ik dat de auto van Jade kapot is. Ik ga snel de auto uit en ren naar haar toe. Ik trek de deur open en zie dat ze nog heel zijn. Gelukkig. ''Tash what the fuck was dat?'' vraagt Jade. ''Gewoon een paar debielen die dood wouden ofzo.'' zeg ik schouderophalend. Ze knikt en begint te lachen. ''Me schatje is wel kapot nu.'' zegt ze dan uiteindelijk. Ik kijk naar de voorkant en zie dat het inderdaad kapot is. ''We kunnen nu de ANWB bellen?'' vraagt die ene gozer. Ik knik en hij haalt zijn mobiel tevoorschijn. Jade stapt de auto uit en ik zie Jayden ook uitstappen. ''Tori ben je helemaal gek geworden?!'' schreeuwt hij. Ze knipoogt naar hem. ''Als ik dood zou gaan zou jij de schuld krijgen en dan zou je weer van me houden.'' zegt Tori simpel. Ik kijk haar ongelovig aan. Meent ze dit serieus? Ik schud me hoofd. Jayden en ik zijn net bij elkaar, toch? ''Tori ik zou geen spijt hebben voor jou. Gast jij hebt me fucking auto kapot gemaakt. Ik moest gewoon doorrijden.'' zegt hij grijnzend. Het valt me nu pas op dat de auto van Jayden ook kapot is. Ik grinnik en kijk Jade aan die zowat in haar broek plast van het lachen. Die ene gozer komt aangelopen. ''De ANWB komt er zo aan, we moeten de auto's aan de kant plaatsen.'' Jade en Jayden knikken. Tori rent naar de auto van Jayden en gaat aan de bijrijders kant zitten. Ik facepalm mezelf. Ik ga aan de kant zitten en zie dat Jade haar auto ook aan de kant heeft gezet. Dan zie ik opeens Jayden wegrijden. What the fuck is met hem aan de hand? Ik schud me hoofd alweer en focus op de auto van Jade. Wow zo interessant......

################################################################################################

HALLO OREO'S 

IAM BACK FOR ALL U SUCKERS. oke nee.

MAAR SORRY DAT IK SOLANG NIET GEPOST HEB

En ikr saai hoofdstuk 

SORYRY MAAR HET IS AKANBATIE EN IK GA HE SCHRIJVEN WEER OPPAKEN

NOGMAALS SORRY

EN BTW HET IS VAKANTUE DUS BINNENKORT

MEER ACTIE

EN

LANGEREHOOFDSTUKKEN

NOGMAALS SORRY

VOTE 



Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 09, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu