POV TASH
Het is nu in de avond ofzo. De jongens zijn al weg. En vandaag hadden we lekkerpuhh geen school. Dankzij Wendy tnx. "Eey pssst Wendy pssst." Even Wendy bedanken. "Euj wat?" Zozo Wendy in slaap gevallen? "Bedankt nog!" "Waarvoor? ach boeie!" "Meiden!" Wie zei dat? "Meiden!" Wtf "Hier" Ik draai me om zo tezien slaapt Wendy weer. Oh das Ann hahaha wist ik wel! Nee dus. "Ik heb een idee!" "Nou vertel, je hebt mijn schoonheidslaapje toch al verneukt..." mompelt Wendy "Nou Luke belde net, gaat Ann verder, dat we nu na de kantine moeten gaan ofzo iets..." "Dus?!" onderbreek ik haar. "Dus gaan we met onze superman shirt en handdoek in superheld modes daarna toe en dan gaan we het liedje van Wonderteam zingen en onze boot is Wendy's skateboard!" zegt ze in een adem. "Hahaha" grinnikt Wendy. "Yoloo!!" "Lets do it!" roep ik. Ik pak mijn Superman shirt doe die aan en pak mijn Superman handdoek en gebruik hem als cape. Ik zie nu pas dat ik geen broek aan daar moet verandering in komen. Let nu op wat ik doe oke? Ja let op! Ik...Pak.....Mijn....Trainingsbroek! Had je niet gedacht he hahaha!. En mijn sokken. Doe gewoon geen schoenen aan, Jayden draagt me heus wel terug. "Is iedereen ready?" vraagt Ann. "Jup" antwoorden we in koor. "Ik heb mijn skateboard al" "Yeaa lets do it!!" Ik doe de deur open en Wendy zet de skateboard neer. Ze heeft ook haar pet mee die ze achterstevoren op heeft. Nu komt het. Wendy gaat op de skateboard zitten en we derachter staan.
3....2....1....
De te-lefoon gaat over.
Wie zou wie zou dat zijn?
De te-lefoon gaat over.
Het is vast een diertje met problemen.
Het is vast een diertje met problemen!
En die wil ons graag als het kan aan de lijn.
Ik zie een paar kinderen door ons lachen waardoor we harder zingen.
Wendy,
Tash!
En ook Ann!
We helpen zonder aarzeling!
Wat maakt ons sterk??
Teamwork!!
Wat maakt ons sterk??
Teamwork!!
Wonderteam wonderteam de hulp in nood.
We zijn al onderweg met de snelleboot!
We zijn niet sterk.
En we zijn niet groot.
Maar met zijn drieeën beter dan de lieleboo.
HUP WONDERTEAM YEEY
En toen waren we in de kantine. Alle
leraren keken ons verbaasd aan maar daarna weer vrolijk. Alle kinderen lachen nog. En ik zie de jongens grijnzend staan. En deze kant oplopen.
"Omg meiden wtf dat hahahaha!" roept Luke. Ik zie dat koe, ons boos aan staat de kijken. Toneel here i come. Hij geeft aan dat koe er is. Maar ik zag haar al ghe ghe ghe. Lasereyes.
"Heey sweetheart" zegt Jayden in me oor. Waardoor ik bloos. "Yoow tweepoten" hoor ik Wendy roepen. "Kom we gaan wat eten ik heb honger!" roept Ann. En gelijk spring ik op Jayden's rug. "Luilak!" roept hij terwijl de andere grinniken. "Ik ben beledigt!" zeg ik quasi-boos. "Sorry princess" en hij geeft me een kusje op mijn wang. Tintelingen ik zeg het je tintelingen! "Tash is dat daarom dat je geen schoenen aan heb!" "Juppp!" zeg ik met de poppende p. "Er bloeit hier wat" hoor ik Blake geheimzinnig zeggen. "Neeh dat zijn de bloemetjes" zeg ik, waardoor iedereen lacht en Blake rood aanloopt. "Hahahaha dat face!" zegt Wendy wijzend. Ik zie dat Luke en Ann weglopen. "Psst Jayden look, zeg ik wijzend naar Ann, die worden vast een stelletje!" fluister ik in zijn oor, ik zie dat de rest dat ook al door heeft. "Ja." zegt hij grinikkend.
JE LEEST
Voetbal en mayonaise
RomanceTash Stars is een normaal meisje dat naar een internaat moet. In het begin krijgt ze hele erge ruzie met de populairste jongen van school. Maar wat als ze samen naar Miami moeten voor kamp. En wat als alles bedrog is? Jayden Augustus is een typisch...