Rottende ratten

903 37 9
                                    

POV TASH

We zaten nu in een of andere creepy auto en kunnen niks zien. Leuk! Nope. Tori zit een of andere gay lied te zingen.

Baby baby baby!

Ooh like baby baby baby

Oohh!

"Hou je bek klote kind!" roep ik terwijl ik mijn handen tegen mijn arme oren hou. "Hou zelf je bek klote kind" immiteert ze mij na. "Uhgg" Ik kijk in mijn tas, die kregen we met nodige spullen. Een touw, fles water, wat eten, een zaklamp, een kaart, en een termo deken. Als je niet weet wat dat is ben je heel dom! Jup! "We zijn er!" roept de chauffeur. Oh god nu begint het.... Ik loop naar de uitgang. En ben in het bos. Joehoe. Ik vond bossen nooit leuk. "Loop is door wijf!" roept Jessica. Ik draai me om en geef haar een dikke vette bitchclap. Haar mond staat open van verbazing. Ik steek mijn middelvinger op en loop de bus uit. "Fuck you!" roep ik nog. Ik kijk om me heen. "Hmm" mompel ik. "Mooi he?" hoor ik naast me. Ik kijk naast me. En daar staat Max. Ik trek een wenkbrauw op.Wat totaal mislukt. "Kijk niet zo raar" roept hij. Ik wil ook is een wenkbrauw kunnen optrekken...! Waarom kan ik dat niet? Ben ik vervloekt ofzo? Ik draai me weer om. Ik kijk alweer om me heen. "Het is best mooi" mompel ik. "Max! Wat doe je met dat!" roept Tori. "Niks ik vertelde alleen hoe lelijk ze was" zegt hij nerveus. Ik kijk hem met een pokerface aan. Ik schraap mijn keel. "We moeten gaan als we morgen weer terug willen zijn!" roep ik. Ik pak uit mijn tas een kaart. Ik bestudeer de kaart. "Hmm" mompel ik. "Hij is ondersteboven" roept iemand naast me. Ik draai me weer om. Alweer Max. "Geef is hier" zegt hij. "Nee" antwoord ik droog. "Jawel vrouwen kunnen geen kaart lezen" "Hou je bek je bent zelf een vrouw" zeg ik kil. Hij probeert de kaart van me af te pakken. Ik pak hem terug. Hij pakt hem weer terug. Ik trek het uit zijn handen. Het lijkt een beetje op touwtje trekken. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dan geeft hij het op en draait zich om. Ik bestudeer de kaart is beter. Omg ik lijk net mijn biologie leraar. Meneer Lindeboon. Dan opeens uit het niks spring Max op me en probeert de kaart de pakken. Ik kan hem net ontwijken. Dan trekt hij er weer aan. Maar deze keer scheurt ie. "Mogool! Nu kunnen we niet de weg vinden!" roep ik. "Dan had je die kaart aan mij moeten geven he!" Ik draai me om. Dan loop ik gewoon een richting in. Max slaat een arm om Tori en Jessica. Ugh player. Ik loop verder en verder. Ik ontwijk alle takken. Dan zie ik een meer. Ik ga er dichtbij staan. "Iel" mompel ik. In het water zitten nogal vieze dingen. Ik ga tegen een boom zitten. De rest is ookal gaan zitten. Ik graai in mijn tas. Iedereen heeft een tas. Maar ik had als enige een kaart dus. Iedereen heeft eigen eten. Ik pak wat brood der uit. Ik heb echt honger. Ik eet het brood langzaam. Dan pak ik wat water en drink er een beetje van. "Gaan we nog of hoe zit dat!" roept Tori. Ik kijk ze boos aan. "Ga niet de heletijd boos zitten kijken wijf!" roept Jessica. Ik sta langzaam op en ruim me spullen. Dan loop ik hun kant op. Ik kijk naar de lucht. Zoo mooi de avond. De sterren. "Misshien moeten we gaan slapen" zegt Max. "Misschien" mompel ik. "Jaa ik wil bij Max slapen!" roept Tori. Ik hoor Jessica gapen en grinnik. "Wat zit je me uit telachen wijf!" roept ze. Dan komt ze dichterbij en slaat me op mijn slaap. Ik deins achteruit maar negeer het. Ik voel aan me slaap. Het brand zo erg! Ik klim in een boom. Ik ga liggen en pak mijn touw en bind het vast. Dan pak ik de deken en stop mezelf in. "Kom hier Maxxie van me!" roept Tori. Ik kijk naar beneden en grinnik. Ik kijk weer naar de sterren. Dan zie ik een ster oplichten. "Pap, Mam, Bram" fluister ik. "Ik hou van jullie" En dan val ik in slaap. Maar ik voel iets nat op me wang. Ik raak het aan en voel dat het tranen zijn. Lekker! Ik veeg ze ruw weg. Ik kijk nog 1 keer na beneden. Jup ze slapen al. Dan val ik ook in slaap.

Ik word wakker van een raar geluid. Ik kijk naar beneden. En zie ratten het eten van hun opeten. Goedzo rat! Dan zie ik Tori wakker worden. Ze wrijft in haar ogen! "Aaaahh rottende ratten!" roept ze. Ik nu de slappe lach en val bijna uit de boom. Ik probeer mijn lach in te houden. Ik kijk in mijn tas. Jup alles zit er nog in. Ik haal het touw weg en de deken. Dan stop ik het in mijn tas. Ik drink nog 1 slok water en begin van de boon te klimmen. Iets te onhandig. Ik zet mijn voet op de laatse tak. *krak* Ik val naar beneden. Daar lig ik dan gevallen. Jessica en Max zijn ondertussen wakker geworden. Ze kijken mij aan en barsten uit van het lachen. Ik zie Tori de slappe lach krijgen. Maar ik zie ook trots in haar ogen. Ik kijk naar haar tas. "Dierenbeul!" roep ik. "Ach nou en" roept ze. Weet je wat ze heeft gedaan? Ze heeft die rat dood gestampt. Die rat was misschien zelfs een bettere vriend dan zijzelf. "Rest in peace" fluister ik. Ik hoor dat Jessica en Tori zitten te klagen dat ze naar de wc moeten en dat hun kleren onder de modder zit. Ik rol met mijn ogen en begin te lopen. Max komt naast me lopen. "Ik kan ze echt niet uitstaan" fluistert hij in mijn oor. "Wist je dat Tori in haar slaap praat. Ze ging haar deken als kussen gebruiken. Oh en als ze zeurt he! Ughh" vervolgt hij. "Oke" antwoord ik droog. Ik voel iets op mijn rug. Ik draai me om. Tori en Jessica zitten met stenen te gooien. "Tss" mompel ik. Ik pak een steen en gooi hem terug. Ze gooien steeds meer stenen. Op een gegeven moment begin ik te rennen. Dan zie ik dat mijn weg dood loopt. Lekker dan. En een ravijn dat kan er ook nog bij! Ik kijk naar beneden. Water. Ik hoor iets in de bossen. Tori en Jessica komen naar me toe met een dikke vette grijns op hun gezicht. En stenen. Heel veel ze lijken net een monster. Max staat daar bang naar me te kijken. Hij zegt iets wat ik niet versta. Ik probeer lip te lezen. Laat me niet alleen vormen zijn lippen. Ik schud mijn hoofd. "Aah" verlaat mijn mond. Tori en Jessica gooien steeds meer stenen. Ik loop steeds naar de richting van de ravijn. Ik sta net op het punt. Ze gooien steeds meer. "Aaah!" schreeuw ik. Ze lachen harder. Max staat daar hopeloos. Help me dan bitch. Ik word steeds achteruit geduwt. Dan opeens is de grond weg. En ik val. In de ravijn....

-----

Vote

Comment

Follow

Zal je aubdankuwelalsjeblieft die book Thirsty willen lezen van @ThatQueenx Dankjee

Xjes Catharina

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu