Krullende sokken

1.1K 39 0
                                    

POV TASH

Ik word wakker in Jayden's armen. Hij was gisteren zo cute!! "Jayden psst wakker worden" fluister ik. Ik zie dat zijn grip strakker word. "Jeeyyuudeean luhhuuchtt!" Ik zie dat hij glimlacht. "Sorry princes." Ik hou zo van die bijnaam. "We hebben vandaag les" fluister ik. "Nee we gaan volgende week naar Miami dus laat mijn vader iedereen nu genieten van zijn vrije dagen." fluistert hij. "Oh leuk!" fluister schreeuw ik. "We gaan vandaag op date he?" "Ja." antwoord ik kalm. "Ik heb een paar vragen. Wat is je lievelings eten, drinken, kleur, wat zou je willen doen en wil je lopend?"
"Uhh pizza, ijs, snoep, donuts en suiker dingen, chocolade milkshake is lekker, blauw of roze, uhh ik wilde altijd al bungeejumpen ofzo, nee ik ben telui.
"Oke dan weet ik genoeg." en hij geeft me een kus op me voorhoofd. "Ik zie je om half een buiten princes!" "Wacht even!" en hij draait zich weer om. "Jaa?" "We gingen toch op dubbeldate?" "Ja maar het is gereset" "Owh okay doei dan" en ik geef hem snel een knuffel. Nu pas zie ik dat Blake hier nog is aan het slapen met Wendy hahaha Cutee! Huh but wait wheres Ann? Ach vast Luke aan het verlebberen. Ik hoor dat Wendy wakker wordt, en Blake ook. Hij stelt haar de zelfde vragen en Wendy antwoord met pizza, cola, rood en bungeejumpen dat was het" "Bedankt schat." Dan loopt hij weg maar geeft nog een kusje aan Wendy. Daarna staat ze op en loopt deze kant op. "Ik weet dat je wakker bent" zegt ze lachend. "Ik weet ook dat ik wakker ben" roep ik opgewekt. "Ik heb jou ook afgeluistert" zegt ze heksig. "Ik jou ook mhuhahahaha" zeg ik nu heksig. "We moeten ons op maken we hebben nog twee en een half uur!" "Jupp" zeg ik. "Ik heb ergens gezien dat je met sokken je haar kan krullen!" "Proberen?" vraag ik lachend. "Ik zeg doen!" "Ik trek wel wat handig aan." " Ja me too!" Wendy maakt haar koffer open en pakt random spullen deruit. "God wat moet ik aan" Ik kijk naar haar kleren en kies uiteindelijk toch voor een tanktop en een jeans met gaten derin. "Die tanktop en die jeans." "Tnx wortel!" En ik maak lachend een poep geluid. "Wat moet ik aan?" klaag ik. "Dat en dat" zegt ze wijzend naar een wijde t-shirt en een jeans met gaten. "Tnx banaan!" En ik trek mijn kleren aan terwijl zij haar kleren al aan heeft. "Waar zijn alle sokken?" vraagt Wendy. "Daar in die la" Ze steekt haar duin op. Ik heb mijn kleren aan en Wendy heeft haar sokken. "Jij begint ik help je wel" zegt ze. "Oke." Ze verdeelt mijn haar in vijf stukken en draait ieder stuk rond en bind het dan vast met een sok. Dit is echt raar hahaha! Als alles af is doe ik haar haar. En nu zie je een stelletje malloten met sokken om hun haren. "Tandenpoetsen nog" Terwijl ik naar de badkamer loop zie ik dat Wendy over haar voeten struikelt en valt. "Omg Wendy applaus zo handig!" zeg ik klappend. Ze steekt haar duim weer op. "Tandenpoetsen ja tandenpoetsen!" zing ik. "Hoe moet je tandenpoetsen?? Ja zo moet je tandenpoetsen!" zing ik lachend. Nu klapt Wendy dubbel van het lachen. Nu ze uit is gelachen poets ze haar tanden. Wendy doet nog een laagje mascara op maar ik vind het goed zo. Zo als ik al eerder zei Eu la Naturel. Het is al kwart voor twaalf nog drie kwartier. "Tash we kunnen die sokken nu ervan af halen." "Jupp" Ik haal de sokken een voor een af. En uiteindelijk zie ik krullen! "Wow" roepen we tegelijk. Ik pak mijn koffer even zoeken... "Hebbess!" roep ik. "Wat 'hebbes'?" immiteert Wendy mij na. "Ik heb mijn bandana!" zeg ik met mijn big smile. "Jij hebt je bandana ik heb mij uber coole pet!" Ik trek met veel moeite mijn Vans aan, dan hoor ik geklop. Ik ren naar de deur en maak hem open. "Hai princes." zegt Jayden. "Hoi." antwoord ik verlegen. En ik zie dat Wendy en Blake aan het zoenen zijn. "Aawhh" roep ik. "Kunnen jullie op de gang wachten? Wij moeten nog iets regelen." zegt Jayden. Deze dag word geweldig!! "Ik heb der zon zin in!!" roept Wendy. "Me too!"
-----
Heluu mensjes
Nieuwe hoofdstuk
Deze hoofdstuk draag ik op aan
@w0ahme zij heeft het sokken idee bedacht. Lees haar boek.
Vote
Commend
Follow
Xjes Catharinax

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu