Pizza!

735 35 12
                                    

POV TASH

Ik word vermoeiend wakker. Nog steeds niet wetend waar Ann en Wendy zijn. Gisteren toen ik weer terug was van het rennen. Ging ik een ding doen.

Huilen

Ik weet niet waarom. Maar dat deed ik gewoon. Gewoon.... Morgen gaan we naar huis. Ik sta op en loop naar beneden. Ik kijk op mijn telefoon. 9:30 Ik loop naar buiten naar het restaurantje waar ik Arthur heb ontmoet. ''Heey Tash!'' roept een opgewekte stem. Ik draai me om. ''Hoi Marvin'' zeg ik. Ik draai me weer om en loop verder. ''Waar ga je heen?'' vraagt hij. ''Naar een restaurant'' antwoord ik kort. Hij knikt. ''Ikke mee?'' vraagt hij kinderachtig. Ik grinnik en knik. Ik por hem in zijn zij. Marvin kijkt me grijnzend aan. En ik zet het op een rennen. Ik begin te sprinten met Marvin op mijn hielen. ''Ik krijg je wel!" roept hij. Ik draai me om en steek mijn tong uit. Omdat ik me omdraaide wist ik niet dat er een lantaarnpaal voor me stond. Dus ben ik tegen die lantaarnpaal aan geknalt... ''Auw!'' roep ik terwijl ik over mijn armen wrijf. Marvin komt lachend achter me staan. ''Lekker slim jij!'' roept hij. Ik grinnik en sta op. Ik spreid mijn armen. ''Vooruit...'' zegt Marvin zuchtend. Ik grinnik en spring bij hem achterop. Ik trek aan zijn haar. ''Komop paardje!!'' roep ik lachend. ''Mijn prachtige haar!! Hoe durf je'' roept hij dramatisch. Ik grinnik en begin er meer aan te trekken. Marvin begint te rennen. Maar botst dan tegen iets aan waardoor ik naar achteren val. ''Kijk is uit!'' roept Marvin. Pas dan draait die gast om. ''Jayden'' sis ik. Zijn ogen zijn helemaal rood. En hij heeft die twinkeling niet meer. ''Sorry'' mompelt hij en loopt het restaurant in. Ja mensen we zijn bij het restaurant. Ik steek mijn tong uit naar Jayden. ''Kom'' zegt Marvin terwijl hij zijn hand uitsteekt. Ik pak zijn hand vast en samen lopen we naar binnen.

''Moiuh Tash'' roept Arthur vrolijk. Ik grinnik. ''Hey'' zeg ik. ''Moi'' zegt Marvin. ''Tafel voor 2?'' vraagt Arthur. Ik knik. ''Deze kant op'' zegt hij. Marvin knikt en trekt me mee. Marvin laat mijn hand los en pakt de stoel voor me als een echte gentleman. ''Gentleman hoor'' fluister ik zwoel. Hij grinnikt en grijnst duivels. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Dan wil ik gaan zitten maar de stoel word weg getrokken. Ik knal neer op de grond. Marvin en Arthur krijgen de slappe lach. ''Ik moest het weten'' mompel ik. Marvin grinnikt nog en steekt dan alweer zijn hand uit. Ik pak zijn hand en trek hem naar beneden. Waardoor hij naast me op de grond valt. Ik sta op en wrijf duivels is mijn handen. ''Karma!'' roep ik. Hij grinnikt en gaat weer staan. Ik pak een stoel en ga zitten. ''Wat mag het zijn?'' vraagt Arthur deftig. Ik grinnik. Marvin kijkt me aan en knikt. ''PIZZA!!'' schreeuwen we allebei tegelijk. "Soo dejuu!" roept Arthur ik grinnik. Hij lacht naar me en knikt. "Nog anders?" vraagt hij. "En waag het om het weer tegelijk te schreeuwen!" vervolgt hij. Marvin en ik grinniken. "Sprite" zeg ik. "Cola" zegt Marvin. "Okiedokie!" zegt Arthur en loopt dan weg.

"Weet je Marvin?" begin ik. Hij kijkt op. "Huh?" mompelt hij. Ik grinnik. "Ik heb dit echt gemist. Dat samen net als vroeger!" roep ik. Marvin grinnikt en grijnst. "Jup ik ook. De goeie oude tijd"

"De goeie oude tijd....." zuchten we in koor.

#####################################

Yoow peanuts. Hopelijk kan je hiermee door? xD Maarjaaa..

Vote

Comment

Follow

XCatharina

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu