Opper koe en haar kalfjes

1.2K 50 1
                                    

POV TASH

Vandaag mijn eerste schooldag. Gister was zo leuk Ann en ik hebben ons kapot gelachen om die foto van Jayden! Hahaha als ik weer terug denk aan gisteren. Met Ann gaat het nu ook beter, alleen een paar schaafwonden. Maar zoals ik al zei: "Vandaag mijn eerste schooldag". Wat heb ik er zin in jippie! Nee dus...

Terwijl ik nog me veters strik gooit iemand opeens een kussen op me. En alsof ik het nog niet wist het is Ann.

'Die krijg je terug!' roep ik lachend.

'Jaja zal wel!, zei Ann lachend terug.

'Komt ie!'

'Mis poes appelmoes!'

'Soms kan je echt kinderachtig zijn he?, zeg ik waardoor ze nog harder moest lachen.

'Oke oke je hebt gelijk, maar we moeten nu wel opschieten straks komen we telaat.'

'Jupp, lets go eerste schooldag!'

'Aangenaam, ik ben je mentor meneer Ondergroeit.'

Zei hij nou Ondergoed? hahahaha.

'Stel je maar even voor aan de klas.'

'Uhmm okay...'

Ik haat het als mensen naar me kijken

'Uh hallo allemaal, ik ben Tash Stars ik ben 16 jaar. Ik hou van voetbal, ik zat ook op voetbal. Mijn hobbys zijn: voetbal zoals ik al zei, eten, slapen, gamen en regelmatig mensen irriteren. Dat was het wel zo beetje...

'Oke je mag gaan zitten', zegt meneer Ondergroeit.

Ik ga naast Ann zitten, en dan begint de les. En de les is zo leuk ik wil hiet wel eeuwen zitten! *kuch kuch* sarcasme. Als de les is afgelopen gaan Ann en ik even naar de kantine iets te eten halen. HONGER!! Ik lijk wel een holbewoner.

'ANN!, roep ik in haar oor als we in de kantine zijn.

'TASH!, roept ze terug

'ANN!'

'TASH!'

'ANN!'

'Oke oke wat is er?, vraagt ze lachend.

'OREO!'

'WEET IK, DAAR!, zegt ze wijzend naar de automaat.

'Wedden ik ben eerder daar, zegt ze uitdagend.

'In je dromen, madam!'

'We zullen zien!'

3...2...1...

'GO, roepen we allebei tegelijk.

Terwijl ik daar na toe ren bots ik tegen iemand aan.

'Kijk is uit freak!'

Oh god het is opperkoe, zo noem ik de poederdozen vaak.

'Kijk is uit freak!, immiteer ik haar na.

'Kijk zelf uit!, zegt ze terwijl ze mij omver duwt waardoor ik op mijn kont val.

'Nope niet voor jou.'

'Weet je wel tegen wie je praat nieuweling?, zegt ze bitchy.

Ik kan ook bitchy praten mhuhahaha.

'Ja tegen een koe, zeg ik bitchy terug.

'Hoe dur..., ik kap haar af en loop gewoon weg van haar.

'Adios koe, roep ik haar zwaaien na.

'HA IK ZEI TOCH IK BEN EERDER!, roept Ann als ik deraan kom.

'Oke oke, en maak met me handen een teken dat ik me over geef, 'maar dat je het weet een: ik knalde tegen opperkoe aan en twee: nou en!, zeg ik en ik steek mijn tong uit.

'Ik betaal wel, zeg ik tegen Ann.

'Yess' en ze doet haar vreugdes dansje.

'Hahahaha Ann dat dansje van jou hahaha.' Ik kom niet meer bij van het lachen en val op de grond.

'Oke Tash nu weet ik wel dat mijn dansje "grappig" is, zegt ze met haar handen in de vorm van haakjes.

'Het is zeker "grappig", zeg ik haar na en met mijn handen ook.

En dan barst Ann opeens van het lachen. En dit keer ligt zij op de grond.

'Wil je nou oreo of niet?, zeg ik zogenaamd boos en steek mijn handen in mijn zij.

'Ja mam, zegt ze en staat snel op.

Ik haal mijn geld uit mijn tas en koop 2 rollen oreo.

'Kom we gaan daar zitten, ik wil je voorstellen aan mijn vrienden.

'Yo bro's, zegt Ann als we bij dat groepje zijn.

'Hoi Ann, zegt een meisje met zwart steil haar en blauwe ogen. En ik zie nog 1 jongen met bruin haar en groene ogen met een meisje met blond haar en ook groene ogen. Ik denk een koppel. En nog 1 jongen met zwart warrig haar en blauwe ogen. En nog twee meisjes, allebei blond haar en blauwe ogen, vast een tweeling.

'Tash dit zijn: Liv zegt ze wijzend naar het meisje dat net hoi zei, Tobias die aan het zoenen is met dat meisje, dat meisje die Tobias verlebbert is Marjolein, dat is Bram zegt ze tegen die jongen met zwart haar, en dat zijn Lisa en Zoë zegt ze wijzend naar de tweeling. 'Jongens dit is Tash, zegt ze uit eindelijk. We praten over koetjes en kalfjes en dat soort blablabla..

'Wisten jullie dat we volgende week op kamp gaan?, zegt Liv.

'Ohjaa?, roep ik opgewonden.

'Ja leuk he?'

'Jaa!'

Tringg

'We moeten gaan, zei Ann en sleurt me mee naar de deur, ik gooi net mijn spullen in de prullenbak.

De lessen gingen weer als normaal.. Saai. Ik moest me weer bij elke les voorstellen.

We zitten weer op onze kamer. Het eten was best lekker macaroni.

'Ik doe even mijn pyjama aan' hoor ik vanaf de badkamer.

'Oke ik ook!' En ik trek mijn pyjama aan, gewoon een shirt met het Superman logo erop en een kort broekje.

'Super Ann!' hoor ik vanuit de badkamer. En dan zie ik Ann de kamer inlopen met haar handen als een superheld houding en de zelfde shirt als mij.

'FashionTwins!, roepen we tegelijk.

'Let me take a selfie, zegt Ann terwijl ze haar iPhone pakt.

*Klik klik klik*

'Nice!'

'Moet je deze zien!' Hier staan we allebei op in superheld houding.

'Swag, roep ik.

'Hahaha'

We kijken nog even naar de foto's en dan hoor ik geklop.

'Kom al!, roep ik....

-----

Hallotjes mensjes en wat vonden jullie ervan?? Uhu ik hou ook van oreo👌!

Vote of Comment plzz.

Kusjes from mex

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu