POV ANN
"Luke! Je bent echt een schatje!" roep ik. Ik ben zo blij met hem. We zitten nu op een terrasje. Een romantische ochtend diner. Luke trekt me naar zich toe en kust me vol passie. Ik glimlach tegen zijn lippen aan. "Ann?" vraagt hij. Ik kijk op. "Heb je Tash nog gezien?" Ik schud mijn hoofd. "Ik maak me erg zorgen" fluister ik. Luke trekt me in een knuffel. "Het komt wel goed, dat beloof ik" zegt hij zacht. Ik knik en probeer mijn tranen te verbergen. "Ik wist nog de eerste dag, dat Tash hier op school kwam" begin ik snikkend. Ik glimlach bij die gedachte. "Ze knalde tegen me aan. Ik wees haar de plaats waar ze moest zijn, en toen kwam ze bij mij in de kamer. We werden beste vrienden" fluister ik. Luke aait zachtjes tegen me haar aan. Ik begin te lachen. "Je bent een hele goeie vriendin. Je bent perfect!" zegt Luke opeens. Ik kijk op en begin te blozen. Luke grinnikt. "Maar zullen we gaan?" vraagt Luke. Ik knik en roep een ober. Hij kijkt mijn kant op en begint deze kant op te lopen. "Hoi Ann" zegt de ober lachend. Ik trek een wenkbrauw op. "Je kent me toch wel? Bij de disco met Tash? Ik ben Arthur" zegt hij. Ik grinnik. En hij begint te grijnzen. Luke staat meteen op. "Hoho! Ze is wel van mij he?!" roept Luke. Arthur begint opeens hard op te lachen. "Chillex man! Ik ben gay" roept Arthur. Ik grinnik. "Dan is het goed" zegt Luke lachend. "Maar mogen we betalen?" zeg ik dan. Arthur knikt. "Das dan 19,75" zegt hij. Ik knik en wil betalen maar Luke is me voor. Hij kijkt me aan en begint te grijnzen. Ik grinnik. "Hier is dan 25 cent" zegt Arthur terwijl hij het wisselgeld over handigt. Luke neemt het dankbaar aan en samen lopen we weg. Hand in hand.
POV TASH
Marvin en ik zijn uitgegeten. We betalen af bij een of ander vrouw die de heletijd met haar ogen knippert. Urgh. We lopen naar buiten en gaan bij een ijskraam staan. Ik bestel een ijsje met Chocola en Oreo. Marvin een Vanille en Straciatella. Marvin betaalt af. We lopen naar een muurtje en Marvin gaat erop zitten. Ik ga voor hem staan en eet van mijn ijsje. Hij kijkt me steeds eng aan. "Wat is er nu weer?" vraag ik zuchtend. Hij begint te lachen. "Niks niks!" roept hij. Ik steek mijn tong uit. Dan komt er opeens een bal deze kant op. Mijn ijsje valt van mijn handen. "WIE HEEFT DAT GEDAAN!" roep ik terwijl ik om me heen kijk. Ik kijk weer naar mijn ijsje. Ik had alleen de Chocola op. Ik wil nog de Oreo eten. Ik zucht. Dan komt er een gast deze kant op rennen. Het is een rugby speler zo te zien. Hij rent mijn kant op en knipoogt naar me. Ik stuur hem een vernietigende blik. Hij loopt verder en pakt raapt zijn bal op. Hij loopt naar me toe. "Sorry van je ijsje" zegt hij zwoel. "Ik ben Dylan. Ik knik. "Hier is me telefoon nummer. Als er iets is kom bel me dan" fluistert hij. Ik grinnik als hij me een kaartje geeft met zijn nummer. "Yo Dylan man!" roept Marvin die van het muurtje af is gesprongen én zijn ijsje op heeft. "Yo gast lang niet gezien!" zegt Dylan en geeft Marvin een mannen hand-shake nog wat . Ik grinnik.
Ik word opeens om gedraaid. En iemand begint me ruw te zoenen. Ik raak helemaal in paniek maar weet niet wat ik moet doen. Hij of zij vraagt steeds toestemming maar ik negeer het. Ik blijf er gewoon staan. Dan trekt diegene zich terug.
"Jayden?" zeg ik bibberend.
Hij kijkt me verbaasd en verdrietig aan maar dan opeens vastberaden en boos. Hij duwt me aan de kant. Tegen een boom aan. "Aah" gil ik. Marvin en Dylan komen in actie en proberen Jayden van me af te halen. Zonder succes Jayden duwt ze gewoon weg. "Gast is haal meer mensen" fluistert Dylan tegen Marvin. Hij knikt. En maakt een gebaar dat hij op moet schieten. Dan draait Marvin naar mij en kijkt me bemoedigend toe. "Jayden stop" probeer ik. Hij negeert het. Hij begint me in me zij te schoppen. Ik begin te kreunen. "Rot op Jayden!" Schreeuw ik. Hij negeert het nog steeds. "Weet je hoe het is!" roept hij en begint me alweer te schoppen. Ik negeer het en probeer mijn tranen te verbergen. "Weet je hoe het is om verlieft op iemand te zijn en dan hele verkeerde dingen doen!" roept hij. Hij schopt me in mijn maag. "Tash je weet het niet! Door jou heb ik proberen te veranderen! Maar helaas!" roept hij en probeert te lachen net als The Joker. "Tash ik haat je! Maar ook hou ik van je!" roept hij voor dat hij me een trap tegen me hoofd geeft. Alles word zwart. Ik hoor nog voetstappen en dat Jayden word weggehaald. Ik hoor Marvin en Dylan mijn kant op komen. "Ze moet naar het zie......." verder hoor ik niks meer. Alles is zwart
Alles
##########################################
Yoow peanuts. Hoe gaat ie?
Ik heb sinds vandaag 17/09/10 me beugel gekregen. Neeeeh!
*wanhoops kreet* Maar voor de rest gaat het wel goed.
Dat was het doei!
Catharina -xxx-
JE LEEST
Voetbal en mayonaise
RomanceTash Stars is een normaal meisje dat naar een internaat moet. In het begin krijgt ze hele erge ruzie met de populairste jongen van school. Maar wat als ze samen naar Miami moeten voor kamp. En wat als alles bedrog is? Jayden Augustus is een typisch...