POV TASH
Ik kijk nog steeds naar de middelste persoon. Mijn tranen zijn al op. Want ze komen niet meer. Ik sta op en veeg mijn handen af aan mijn broek. "Tash?" zegt de middelste persoon. Hij trekt zijn capuchon af. En nu zie ik het. De tranen beginnen weer te stromen. Ik kan me niet meer inhouden en vlieg Marvin om de hals. "Marvin!" fluister ik. "Ik heb je zo gemist!" Als jullie niet weten wie Marvin is. Nou voordat mijn moeder dood ging. Moest Marvin verhuizen en hij was een soort van 2e broer voor me. Hij kent me door en door. Tot die dag dat hij moeste verhuizen. Ik huil weer bij die gedacht. "Tash!" en hij kijkt me aan. "Je bent niet verandert" zegt hij lachend. Ik grinnik. "Gast wie is deze chick?" zegt een van zijn vrienden. Denk ik. Marvin kijkt hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Nu even kappen" zegt hij. Ik grinnik. "Ik ben Tash" zeg ik en wijs naar mezelf. "Ik ben 16 jaar en hou van Pizza en Oreo's" zeg ik en grijns. "Zo kennen we onze Tessie!" zegt Marvin grijnzend. "Maar wat doe je hier?" vraagt Marvin. Ik leun tegen hem aan. En de tranen stromen weer naar beneden. "Wil je mee naar ons appartement?" vraagt iemand anders. Ik knik voorzichtig.
Ik zit nu in een wildvreemde kamer ergens in Miami. Lekker. "Hier wat te drinken" zegt Marvin. "Ohja ik ben by the way Pelle" zegt hij. "Jamal! Aangenaam" zegt Jamal met een knipoog. "Ughh" mompel ik en drink van mijn drinken. "Maar wat is er nou gebeurt?" vraagt Marvin. Terwijl hij naast me komt zitten. "Nou het gebeurde zo......" zeg ik half snikkend. En dan vertel ik het hele verhaal. Met rare handgebaren.
"En toen ben ik weggerend en hebben jullie me gevonden" zeg ik uiteindelijk. Ik huil niet meer. Jayden verdient het niet dat ik huil. "Man je moet wraak nemen!" roept Jamal. Ik knik hevig. "Wat als...?" zegt Pelle. Ik kijk hem doordringend aan. "Wij gaan mee naar Engeland en dan gaan we je daar helpen" zegt hij uiteindelijk. "Ja dan gaan we die gast betaalt zetten en 'jaloers' ofzo maken!" roept Marvin opgewonden. "Jaa dan zie ik je ook vaker!" roep ik. En ik knuffel hem. "Aww" zeggen Pelle en Jamal. Ik stuur ze een vernietigende blik zien. Pelle grinnikt en Jamal grijnst. Ik steek mijn tong uit. "Hoelaat is het eigelijk?" vraag ik. "Uhmm 4 uur" zegt Marvin. En ik gaap. "Blijf je hier slapen?" vraagt hij. Ik knik langzaam. "Okay ik geef je wel wat kleren" zegt hij met een knipoog en wrijft over mijn haren. Hij loopt weg. En ik steek mijn tong uit. "Moet je je vrienden niet bellen dat je hier bent?" vraagt Jamal. Ik haal mijn schouders op. Jamal en Pelle zijn hele aardige mensen als je ze leert kennen. "Maar wat deden jullie in dat steegje?" vraag ik. Pelle word langzaam rood. "Hier vang!" roept iemand. En ik voel iets op me landen. Als ik goed kijk is het Marvin die een t-shirt naar me gooit. Ik kijk erna. Er staat een plaatje van een pannekoek erop. Ik grinnik. "De badkamer is 3 deur links" zegt Marvin. Jup ik zei het al dit is een appartement. Zei ik dat al? Oh nu heb ik het wel gezegt. Ik grinnik. En sta op en loop naar de badkamer. Ik ga voor de spiegel staan. Gelukkig heb ik geen macara op. "Pfff" mompel ik. Ik trek mijn kleren uit behalve mijn lingerie en trek dat t-shirt aan. Die t-shirt komt tot mijn knieën wat niet raar is want Marvin is bijna 2 koppen groter dan mij. Ik grinnik en pak een elastiekje die ik om me pols heb. Dan maak ik een slordige knot. Ik spoel mijn mond met water. 1 Keer niet tandenpoetsen kan toch wel? Heus wel. Ik doe de deur weer open en loop weer zachtjes terug. Ik ga achter Marvin staan en omhels hem van achteren. Ik weer gewoon dat hij grijnst. Hij is echt verandert de afgelopen....? 4 Jaar ongeveer. "Heey Tessie" zegt hij vrolijk. Ik grinnik en ga op de bank zitten. "Moet jij niet allang in je bedje liggen?" vraagt hij kinderachtig. Ik kijk hem boos aan. "Omg Tash wat draag je een leuk shirt" zegt hij dan opeens. Ik grinnik en Jamal ook. "Pelle is al slapen die gast is al moe" zegt hij en richt zich weer op de televisie. Ik leun op zijn schouder en val weer langzaam in slaap...
-----
Kort stukje ik weet....
Alleen hier zit een kut vlieg die me de HELETIJD irriteert dus vandaar :)
Vote
Comment
Follow
XCATHARINA
JE LEEST
Voetbal en mayonaise
RomanceTash Stars is een normaal meisje dat naar een internaat moet. In het begin krijgt ze hele erge ruzie met de populairste jongen van school. Maar wat als ze samen naar Miami moeten voor kamp. En wat als alles bedrog is? Jayden Augustus is een typisch...