Ik ken hem

516 31 1
                                    

POV TASH

Ik kus Jayden. Wtf. Ik kus hem gewoon. De wereld draait door. Het ene moment haar ik hem en wil ik hem dood, dat andere moment zit ik hem te zoenen in een kamer waar een lijk is. Jayden haalt zijn lippen van me af. Hij grijnst zelfvoldaan. "Ik wist het wel" zegt hij spottend. Ik steek mijn tong uit. Jayden trekt zijn wenkbrauw omhoog. Hij staart me grijnzend aan. Ik kijk hem bang aan. Ik sta op en ren door de kamer. Jayden achter volgt me. "Ik krijg je wel Tash!" Roept hij. Ik grinnik en stop ineens met rennen, waardoor Jayden tegen me aan knalt en ik naar voren val. Op het lijk. Van Danny. Ik kijk droevig naar beneden. "Ik bel mijn vader wel dat hij die lijk op moet halen" zegt Jayden. Ik knik. En ga op het bed zitten. Jayden loopt de kamer uit. Ik ga op het bed zitten en denk na. Ik kende Danny nooit goed, maar hij voelt als een verloren broer voor mij. Ik ijsbeer door de kamer heen. Ik verplaats mijn blik naar Danny's lijk. Wat als hij echt mijn broer was. Mijn ouders hadden ook allebei zwart haar. En die ogen. Mmmh. Ik kijk om me heen. En nog is. En nog is. Dan sta ik plots stil en begin ik te rennen. Ik ren uit de kamer de gang door. Huilend. Om wat? Dat weet je wel. Iedereen kijkt me raar aan als ik de gang nadert. Ik ren naar buiten. De straat op. Er steken allemaal auto's over. Ik blijf rennen. Mam pap! Ik kom eraan! Net op dat moment houdt iemand me tegen.

POV MARVIN

Ik zie Tash huilend door de gang. Rennend om iets. Ik volg haar en zie haar rennen naar de kruising. Mijn ogen worden groot en ik begin harder te rennen. Tash wil haar leven wagen. Voor iets. Iets wat k niet weet. Maar ik blijf door rennen. Ik stop haar net voordat ze gaat. Ze kijkt me aan. "Jayden rot op" stotterd ze. Ze kijkt omhoog. "Marvin?" Ik knik. Ik zet haar neer. "Vertel nu maar wat er is gebeurt" vraag ik. En dan begint ze te vertellen. Ze vertelt en vertelt. En er komt geen einde aan.

"En nu ben ik hier" eindigt ze haar verhaal. "Ik weet niet wat ik moet doen." Ik sla mijn armen om haar heen. "Ik ben niks waard." Ik trek haar steviger naar me toe. "Marvin ik weet het echt niet." Ze schud haar hoofd. Het is een moment stil. "Danny is dood." zegt ze dan. Ik hou me mond en zwijg. Ik weet precies wie Danny is. En waarom hij dat deed. "Ach." zeg ik dan. Ze blijft huilen, en huilen, en huilen....

"Tash?" roept iemand. Ik draai me om en zij Jayden naar buiten rennen. Hij rent deze kant op en kijkt mij met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik kijk precies hetzelfde terug. "Wat is er met Tash?" zegt hij dan. "Dat weet jezelf ook." antwoord ik droog. Hij knikt en kijkt naar Tash. Die ondertussen in mijn armen in slaap is gevallen.

"Aawh cute." zeggen Jayden en ik tegelijk. We kijken elkaar aan.

Awkward

####################################################################################################################
Yoo Oreo's

Mensen sorry, ik kan me echt niet aan me afspraak houden.

Ik zou het nu proberen. Ik heb geen inspiratie....

Maar ja het einde van deze boek ea....

Ik hen wel inspiratie voor mijn volgende boek "Stay with me" de eerste hf staat al erop.

Maar dat wou ik ff zeggen, en ohjaa

Ik heb morgen PW Techniek. Kill me pls :c

Dat was het echt xD

Lateeeer

Vote

Comment

Follow

XCATHARINA

Voetbal en mayonaiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu