POV TASH
"Hier! Na mij!" Roep ik als Marvin de bal heeft. Hij knikt naar mij en schiet de bal dan met zijn rechtervoet. Ik stop hem met mijn linker. Morgan staat net nog in de weg. "Pech bitch" mompel ik. Ik ren nog een stukje met de bal en haal dan uit met mijn rechtervoet. "Aaaaah!" gilt Morgan. Shit ik heb Morgan geraakt. Ik grinnik. "Kutwijf!" roept ze hopeloos. Ik kijk lachend toe. "Flikker is op en blijf van Marvin af!" Ik grinnik wat heeft Marvin hiermee temaken? Ik haal mijn schouders op. "Slet ga toch is dood man! Word verkracht ofzo! Maar flikker gewoon in de put!" Dood. Dood. Dood. Dood? Dood. Mijn ouders. Mijn broer.... Ze zijn dood. Ze weet niks. Morgan weet niks. Ze is een dom blondje. Ze. Weet. Niks. Helemaal. Niks. Ik snik. Marvin en Bryan kijken elkaar aan. En dan sprint Marvin mijn kant op en trekt me in een knuffel. "Dood" fluister ik. "Shhh. Het komt goed" zegt hij. "Ze zijn dood" fluister ik. "Dood! Dood! Marvin ze zijn gewoon DOOD!" schreeuw ik. "Marvin ik wil terug" zeg ik huilend. "Is goed maar Jamal, Pelle, Bryan en ik gaan mee! Promise" zegt hij. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. "Blijf bij haar uit de buurt!" roept Bryan. Ik draai me om. Alle jongens zelfs Bopp zijn naar haar toe gerent om haar tegen te houden. "Bopp sta je nou aan die mogool zijn kant?!" roept Morgan beledigt. "Sorry zusje maar zo kun je niet langer tegen mensen praten!" schreeuwt Bopp terug. "Wat!" schreeuw ik. "Jij bent haar broer en dat ga je niet even zeggen! Hoe kun je dat verzwijgen!" Bopp trekt een wenkbrauw op. "Sorry hoor princes maar ik wil haar gewoon niet oke! Ik bedoel ik ben als nog haat broer maar ik kan haar niet meer uitstaan! Iedere dag komt ze met een andere gast thuis! Iedere dag ik word er gek van!" schreeuwt hij met tranen in zijn ogen. "Sorry....." fluister ik. Hij veegt zijn tranen ruw weg. "Geef niet je kon het niet weten" zegt hij met een glimlach. Ik maak me ondertussen los uit de knuffel. "Ik wil terug" fluister ik dan. "Is goed. Maar eerst gaan we langs de mac" roept Marvin vrolijk. "Bit...." roept Morgan. "Jij bent een bitch Morgan!" roepen de jongens in koor. Ik grinnik en sprint naar de bal toe. Ik neem hem aan en pass hem naar Jamal. Hij heeft het duidelijk niet gezien want hij struikelt erover. Ik grinnik. "Ugh! Ik moet eens betaalt worden" mompelt hij. "Weet je wat. Gaan jullie maar wij zorgen wel voor Morgan" zegt Gabe. Finn knikt. "Gaan jullie ook maar wij redden ons wel. Maar let goed op Tash! Ze is nog wen kleintje" zegt Finn. Ik grinnik alweer. "Dankje" zeg ik en knuffel hen. "Graag gedaan" zeggen ze in koor.
"Uhh 1 grote McChicken menu met grote milkshake chocola" zeg ik als we bij de Mac zijn. De kassa vrouw knikt naar mij. "Anders nog?" zegt ze. Ik loop weg en geef het woord over aan Marvin. Ik loop naar een tafel. "Pff...." mompel ik.
JE LEEST
Voetbal en mayonaise
RomanceTash Stars is een normaal meisje dat naar een internaat moet. In het begin krijgt ze hele erge ruzie met de populairste jongen van school. Maar wat als ze samen naar Miami moeten voor kamp. En wat als alles bedrog is? Jayden Augustus is een typisch...