POV TASH
Opeens word ik keihard tegen de grond aangeduwt.
'Dacht je nou echt dat ik mensen zoals jij ga zoenen?, zei hij met een valse glimlach.
'Nee never!, zeg ik rollend met mijn ogen.
En dan loopt hij gewoon weg!
'Wat een asso ben je toch dikke vette player zoek een leven!, roep ik hem nog na.
'Ook van jou schat!
Wat een kut zeg..
'Gaat het meisje?, hoor ik ergens.
'Helemaal top! ( Hoor de sarcasme )
'Ik ben Blake Lively.'
'OMG ik schrik me dood!'
'Owhh sorry, zegt Blake nerveus en krabt achter zijn nek, en helpt me overeind.
'Dankje, ik ben Tash Stars, zeg ik dan maar.
'Jij bent nieuw toch?, vraagt hij.
'Jupp!'
'Uhmm okay en trek je niks aan van Jayden en zijn vrienden.'
'Ben jij zijn vriend?'
'Uhmm ja?'
'Okay stop met stotteren en adios hasta la vista!'
Net toen ik weg wilde lopen trekt iemand aan me arm.
'Wacht zo bedoelde ik het niet!'
'Wat dan wel, zeg ik nors.
'Uhmmm...'
'Jupp dat bedoel ik nog een keer ''adios hasta la vista''!
En ik ren terug naar mijn kamer. Maar onderweg hoor ik geschreeuw en gehuil. Terwijl ik die richting op ren wordt het geschreeuw en gehuil alleen maar erger. Ik schuif de kantine deur open en dan zie ik het. Jayden die een meisje in elkaar slaat. En niet zomaar een meisje maar Ann! Ik ren keihard die kant op en duw Jayden van Ann af.
'Shhtt het komt goed, rustig, zeg ik terwijl ik haar knuffel.
En ik hoor dat ze harder gaat huilen.
'Shhttt rustig het komt goed ik ben bij je, fluister ik tegen haar.
'En wie is deze bitch?, hoor ik een stem achter me.
'Sinds wanneer praat je over jezelf?, zeg ik dan terug.
'Sinds ik leef, zegt hij op een duhh-toon.
'Dan ben je vast perongeluk geboren of niet?'
Ik hoor een paar vrienden van hem lachen en ik zie dat hij rood word en mij probeert te slaan. Maar ik ben hem voor en hou zijn hand vast. Een tinteling gaat door me heen. Wut wait wat! Iel! Hij kijkt me verbaast aan en wilt met zijn andere arm te slaan maar ik ben ''weer'' eerder dan hem!
'Katachtige reflexen, zeg ik lachend terwijl ik hem een knietje geef.
Ik lach duivels. Hij staat weer op en wilt dan uithalen met zijn vuist maar dan mist hij.
'Whahahahahahaha wat was dat nou? zeg ik nog steeds lachend, ik wist dat je slap was maar dat je kippen-kracht had hahahaha! Ik pak zijn arm vast en duw hem tegen de muur aan.
'Pfff voor een kip ben je nogal zwaar.
En ik hoor een paar vrienden van hem lachen. Als hij eindelijk tegen de muur is, geef ik hem weer een knietje dat zal hem leren! Dan zie ik Ann mijn kant op lopen met een pot mayonaise en haar iPhone. Ik lach duivels naar hem, en hij kijkt bang terug.
Hahahahaha!, ''de'' grote Jayden Augustus kijkt bang hahahahaha!
Ann en ik komen niet meer bij van het lachen. Maar we moeten verder waar we waren gebleven. Terwijl ik hem steviger dicht klem draait Ann de oh zo grote pot mayonaise. En dan.. En dan.. Je zult het vast wel raden..
'GOOOO, roepen Ann en ik tegelijk.
En de hele pot mayonaise over zijn perfect haar, wat zonde... Wait wait wat! zonde hahaha never.
*Klik klik klik* 'Die gaat op Insta! roept Ann lachend
'Had je niet gedacht he?
-----
Hooi mensjes weer een nieuwe hoofdstuk met mayo!
xxOpperKoninginMayonaise
JE LEEST
Voetbal en mayonaise
RomanceTash Stars is een normaal meisje dat naar een internaat moet. In het begin krijgt ze hele erge ruzie met de populairste jongen van school. Maar wat als ze samen naar Miami moeten voor kamp. En wat als alles bedrog is? Jayden Augustus is een typisch...