Akşam olmuştu bu akşam Cüneyd sohbet verecekti hanımlar ve diğer erkekler dergahta olmalıydı...
İçimde ki gerginliği bir türlü atamıyordum ya kabul etmezlerse ya isyan çıkarırlarsa? Her şey daha da kötü olabilirdi... en çokta Cüneydin zarar görmesinden korkuyordum faniler arasında ki küçük bir tartışma bile onun zararınaydı derin bir nefes verip evden çıktım. Cüneyd dergaha benden önce gitmiş hazırlık yapıyordu ben de şimdi gecikmeden dergaha gitsem iyi olurdu Annem ile birlikte orada buluşacaktık onu da bekletmek istemiyordum.
Dergaha geldiğim de kadınların toplandığı kısma oturdum Annem hemen ardımdan gelmiş "Kara kuzum." diye mırıldanıp yanıma oturdu gülümseyerek "Nasılsın anne?" diye sordum Annem gülümseyip "Çok şükür." dedi ve kollarını bana sardı annemin güzel kokusunu içime çektiğim de bir kaç dakika sonra etrafta koca bir sessizlik hakim olmuştu büyük ihtimalle Cüneyd gelmişti annemden ayrıldığım da önümde ki büyük duvarın üzerinde ki küçük deliklerden Cüneydi görmeye çalıştım en sonunda görüş açıma girdiğinde tebessüm ettim.
Her zamanki gibi cübbesini giymiş takkesini takmıştı büyük bir endam ile yerini oturdu herkesi selamladıktan sonra derin bir nefes verip "Önceliklte selamünaleyküm Faniler. Bugün sizlerle mühim bir konu hakkında konuşmak için sohbet edeceğim." fanilerin bakışları merak ile dolduğunda derin bir nefes verdim inşallah bir sıkıntı çıkmazdı Cüneyd kısa bir sessizliğin ardından devam etti konuşmasına "Biliyorsunuz ki bu dergah bir çok badireler atlattı... o konulara girmek istemiyorum. Konumuz;Kızların okutulması."
Başını kaldırmış üstünlüğünü belli edercesine bakıyordu herkese boşluklardan onu çok rahat bir şekilde görebildiğim de onun gözleri de sanki beni arıyormuşçasına bakışlarını etrafında gezdiriyordu "İki yıl önce kızların okutulmasına izin vermiştiniz. Kendi kızınızı sınava sokmuştunuz şimdi de aynı anlayışı sizlerden bekliyorum."
Konuşmasının ardından göz göze geldik bakışlarında biraz da olsa o tedirginliği ve kaygıyı hissedebiliyordum ben de çok fazla korkuyordum ama şu an ona güç vermeliydim yerimde dikleşip gözlerimi açıp kapattım 'çok iyisin, yanındayım.' der gibi... gözlerini benden çektiğinde benden almış olduğu gücü ile ayağa kalktı fanilere bakıp "Burada karmaşa yaratın diye siz ile sohbet etmiyorum. Kararınızı evinizde vereceksiniz sınav iki gün sonra olacak... sizlerin en iyi kararı vereceğinizi düşünüyorum. Hayırlı Günler." son sözünü de söyledikten sonra sohbet alanından ayrıldı herkes koyu bir istişareye girmiş gibiydi derin bir nefes aldım gözlerim anneme döndüğün de göz göze geldik ondan izin alıp yerimden kalktım.
Cüneydin yanında gidecektim o da büyük ihtimalle beni bekliyordu onun yanına gidip onu cesaretlenmeliydim. Kütüphaneye geldiğim de kapıyı çalıp içeriye girdim Cüneyd ayakta durmuş dudaklarını birbirine bastırmış bir şekilde duruyordu bakışları bana döndüğün de rahatlamışcasına nefes verdi gülümseyerek tam karşısına geçtim bir şey demek için dudaklarımı aralayacakken birden belimde hissettiğim dokunuşlarla dudaklarımı birbirine bastırdım kollarını sıkıca belime sarıp beni iyice kendisine çekti ben gülümseyip elimi göğsüne koydum ve başımı tam göğsüne yerleştirdim büyük bir huzur ile "Çok güzel konuştun Cüneyd. Eminim ki onlarda sana hak verdiler." endişesini az da olsa dindirdiğime inanıyordum. Göğsüne yaslı başım onun kalp atışlarını hissederken Cüneyd "Senin sayende..." diye konuştu dudaklarım kıvrıldığında başımı o sıcak göğsünden çekip onun ile aynı hizaya getirdim Cüneyd bu hareketlimle kollarını daha sıkı sarsa da bana ben gözlerinin içine doğru bakıp "Sen olmasan olmazdı" diye fısıldadım bakışları yüzümde gezinirken iç çekti gözleri gözlerime değdiğin de "Zeynep" diye fısıldadı merakla ona baktığım da konuşmasını istedim Cüneyd çekingen ama bir o kadar da bir çocuk gibi "Seni öpebilir miyim? Yanağından?"
Selammm nasıl buldunuz bölümü? CünZey ikilisinin daha da yakınlaşmasını isteyenler var yani ben +18 içerik yazmayacağım.
Benim maksimum yakınlaşma yanaktan öpme olur gibi doekşwpdoflsş çok fazla yakınlaşma sahneleri yazınca da cünzey'in büyüsünü bozuyormuş gibi hissediyorum...
Neysee sizi seviyorumm görüşürüz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zevc&Zevce
عاطفية2. Sezondan itibaren yazılmaya başlanmıştır. "Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır Zeynep." ürkekçe baktım ona hafif merakla "Neymiş orası?" diye sordum. Merhametli bakışlar ile "Hayal kırıklığı." diye mırıldandı daha sonra devam etti; "Hayatı...