[8]

1.1K 74 1
                                    

Ładnie prosze o przeczytanie notki pod rozdziałem. Dziękuję. xD

*perspektywa Filipa*

- Witaj w moim królestwie. Stań tutaj i zamknij oczy. - wykonałem polecenie. - Pokaże ci coś co zrobiłam kiedyś z tatą. - Dziewczyna prowadziła mnie za rękę. Nie powiem, całkiem mi się to podobało. - Możesz otworzyć oczy.

To co zobaczyłem przebiło moje najśmielsze oczekiwania. Zobaczyłem zdjęcia przywieszone na ścianie za pomocą lampek choinkowych. Wyglądało to epicko (coś w stylu jpg u góry). Na zdjęciach była głównie ona i ten jej przyjaciel. Widziałem też kilka z eskaczem i innymi youtuberami. 

- Epickie. - tylko tyle mogłem z siebie wydusić.

- Dziękuje. - zachichotała. 

- Dobrze znasz się z Florianem? - zapytałem nagle.

- Tak.. Myślę, że tak. Skąd to pytanie?

- Tak po prostu, z ciekawości.

- Aha. Może obejrzymy jakiś film?

- Chętnie. 

- Laptop jest na biurku. Wybierz coś, a ja zrobię popcorn i przyniosę jakieś słodycze.

- Okej.

Zabrałem z biurka laptop Melisy i włączyłem go. Nie miała hasła na szczęście. Na pulpicie moją uwagę przykuł jeden folder podpisany Lisa '98 - 2012 otworzyłem go i ujrzałem zdjęcia jak się domyślam Mel i jej ojca. Widać kochała go całym sercem. Jedno co mnie dziwi to czemu nigdzie na zdjęciach nie ma jej matki. Wiem, ze nie jest z nią jakoś mega zżyta, ale mimo wszystko. Czyżby jej matka była aż tak okropna, że nawet nie spędzi z nią trochę czasu? No cóż. Może i tak jest.

Usłyszałem kroki, więc zamknąłem szybko folder ze zdjęciami i włączyłem przeglądarkę. 

- To co oglądamy? - usłyszałem za sobą słodki głos.

- Nie wiem. Może obejrzymy Grę o Tron.

- Chętnie. Uwielbiam ten serial.

- Serio? - Dziewczyna pokiwała głową. - Kobieto kocham cię. Nie znam wielu dziewczyn, które to oglądają.

- Nie dziwię się. Mnóstwo krwi, brutalnych scen. To nie jest zbytnio dziewczyński klimat. 

- Masz rację.

- Na co czekasz? Włączaj. - zrobiłem jak mi kazała.

Obejrzeliśmy razem kilka odcinków 5 sezonu. Przy ostatnim odcinku Melisa już zasnęła. Była oparta o moje ramię. Wyglądała tak słodko. Odłożyłem laptop i przykryłem ją kołdrą. Sam położyłem się obok.


**************************************************************************

311 słów.

#ODBJUR! 

Rozdzialik wyjątkowo dziś,

A tak poza to wiecie kto a dziś urodzinki? Wiecie kto? KEREL ZABAWNY/PRZYSTOJNY/etc!!!
Piszę o tym tutaj bo jakby nie patrzeć to pośrednio wiele Karolowi zawdzięczam, bo gdyby nie fanfic o nim nie zdobyła bym wielu wspaniałych czytelników i poznałam Bunny oraz Tynę <3 

A TERAZ SKORO TO PRZECZYTAŁEŚ TO WYPAD ZŁOŻYĆ KAROLOWI ŻYCZENIA!!!!!!!!!

Ps. Jeszcze dziś (za kilka minut) pojawi się małe ale dosyć ciekawe(?) info na Lód musi kiedyś stopnieć ;) Może Was to zaciekawić ;)

JEŚLI ROZDZIAŁ SIĘ PODOBAŁ ZOSTAW KOMENTARZ ALBO GWIAZDKĘ ALBO TO I TO ;)


(Nie)szczęśliwa |FF Smav|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz