Ημέρα 366
Σήμερα είναι Δευτέρα, και ως γνωστών Δευτέρα σημαίνει η χειρότερη ημέρα για κάθε μαθητή και εργαζόμενο που πρέπει να ανεχτεί το πρωινό ξύπνημα. Όμως, η Δευτέρα για την Εριέττα δεν μοιάζει με κανενός μαθητή ή εργαζομένου, δεν αποτελεί καν η χειρότερη ημέρα της εβδομάδας της, και ειδικότερα όταν αναφερόμαστε σε αυτή την Δευτέρα. Γιατί η 23η Σεπτεμβρίου πέρα από το ότι σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εβδομάδας, σηματοδοτεί και την πραγματική αρχή μιας νέας συνηδητοποιημένης ζωής για την Εριέττα. Ή όπως αλλιώς έτειναν να την αποκαλούν οι φίλοι της, Έρι.
Η Έριεττα, αν και στα 25 της πλέον χρόνια, θα μπορούσε κανείς να πει πως οι εμπειρίες της εισοδυναμούν με εμπειρίες όπου οι πλείστοι άνθρωποι δεν θα ζήσουν ποτέ. Ωστόσο, μην σκεφτείς ταξιδιωτικές εμπειρίες, μα ούτε και ερωτικές. Εξαιρώντας φυσικά όσες έζησε τον τελευταίο χρόνο. Η Εριέττα, αν και φάνηκε από πολύ μικρή ηλικία πως είχε ευάλωτο και υπερευαίσθητο χαρακτήρα, κατάφερε να ενώσει κάθε της κομμάτι που έσπαγε με κάθε νέα, επίπονη εμπειρία και να φτιάξει ένα χαρακτήρα δυναμικό. Γιατί πάντοτε αυτό ονειρευόταν και προσπαθούσε από παιδί, να χτίσει ένα χαρακτήρα ανθεκτικό, όπου θα είναι ο σύμμαχος της στην αντιμετώπιση οποιασδήποτε κατάστασης ή ανθρώπου προσπαθήσει να την σπάσει ξανά σε πολλά μικρά κομμάτια.
Μα η γυναίκα αυτή ήξερε καλύτερα από τον καθένα πως αν ο Ορφέας, δεν είχε μπει στη ζωή της ένα χρόνο πριν, δεν θα κατάφερνε να ενώσει κανένα της κομμάτι. Κατ' ακρίβειαν, δεν θα βρισκόταν καν πλέον στη ζωή. Μέσα σε αυτό τον ένα χρόνο λοιπόν, επούλωσε κάθε της πληγή στο πλευρό του όμορφου αυτού άνδρα που της έσωσε την ζωή, χτίζοντας ένα νέο εαυτό και μια νέα προσωπικότητα, με διαφορετικό τρόπο σκέψης, καταφέρνοντας να αφήσει στο παρελθόν όλα όσα την πόνεσαν.
Και φυσικά είναι λογικό και επόμενο να αναρωτιέσαι πως όλ' αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω για την ζωή της Εριέττας συσχετίζονται με το ότι σήμερα είναι Δευτέρα. Ας το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.
Η Εριέττα ενώνοντας κάθε της σπασμένο κομμάτι και φτάνοντας στο σήμερα, ένιωθε πως ακόμη κάτι της έλειπε. Αυτό δεν ήταν τίποτα άλλο από την ανάγκη της να μιλήσει για όλα όσα της χάρισε όλα αυτά τα χρόνια η ζωή. Και μην σε παραξενεύει το ρήμα "χάρισε", γιατί όσες εμπειρίες της έδωσε η ζώη μέχρι τα 25 της χρόνια μπορεί να της πρόσφεραν απίστευτο πόνο, μα της έδωσαν και απίστευτα μαθήματα, την άλλαξαν, την δυνάμωσαν και πλέον η Έρι έγινε Εριέττα, γιατί τα υποκοριστικά δεν αρμόζουν πλέον σε αυτήν την γυναίκα.
"Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο". Αυτό είναι το αγαπημένο της μότο, αυτό συνοψίζει την ζωή της 25χρονης Εριέττας, και με αυτό αρχίζει το πρώτο της βιβλίο, σήμερα, Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2024, ώρα 7:45 το πρωί, απολαμβάνοντας τον πρώτο της καφέ με άρωμα καραμέλας. Στο κινητό της ηχεί κλασσική μουσική, μια από της αγαπημένες της πλέον πρωινές συνήθειες, αφότου επιστρέψει με τον Ορφέα στο σπίτι τους μετά την πρωινή τους γυμναστική. Ο Ορφέας αφότου απήλαυσε ένα δροσερό ντουζ έφυγε για το γραφείο του στις 7:30.
Κ.
ESTÁS LEYENDO
New Life
RomanceΟρφέας και Εριέττα Πρώτη Συνάντηση; • Διαμέρισμα 203, πολυκατοικία "Eytixias Apartments", Αμπελόκηποι. Πρώτη Γνωριμία; • Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, 23 Σεπτεμβρίου, 2023. Πως θα χαρακτηρίζατε αυτή την σχέση; • Η μεγάλύτερη συνάντηση της γαλήνης...