Ημέρα 4 - Πρωί
Οι πρώτες πρωινές ώρες βρήκαν την Εριέττα στο κρεβάτι, να έχει στραμμένο το βλέμμα της προς το παράθυρο του δωματίου της. Οι σκουρόχρωμες, σε αποχρώσεις του μπλε, κουρτίνες που είχε στο δωμάτιο του διαμερίσματος της, αντικαταστάθηκαν από τις λευκές κουρτίνες του νέου της δωματίου, οι οποίες αν και κλειστές, φώτιζαν αρκετά το χώρο.
Μερικά λεπτά αργότερα, έστρεψε το βλέμμα της προς το κομοδίνο της. Εκεί βρήκε το κινητό της τηλέφωνο, καθώς και μερικά όμορφα διακοσμητικά. Ένα από αυτά ήτανε και ένα χνουδωτό καφέ αρκουδάκι. Το πήρε στα χέρια της και άρχισε να το περιεργάζεται. Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο, μα ήτανε πανέμορφο. Ίσως να ανήκε στην μικρή αδερφή του Ορφέα. Αφότου άφησε το αρκουδάκι πίσω στην θέση του, πήρε στα χέρια της το κινητό της και κοίταξε την ώρα και την σημερινή ημερομηνία. 7:15, 26 Σεπτεμβρίου 2023.
Έχουν περάσει κιόλας τρεις μέρες από εκείνο το βράδυ. Τρεις μέρες όπου η καθημερινότητά της έχει αλλάξει. Δεν σκέφτηκε να κάνει ξανά απόπειρα αυτοκτονίας από εκείνο το βράδυ, όχι γιατί έπαψε πλέον να νιώθει κατεστραμμένη, μα γιατί πλέον νιώθει πως υπάρχει μια πολύ μικρή ελπίδα να αλλάξει η ζωή της προς το καλύτερο.
Είναι πολύ περίεργο και πρωτόγνωρο να αρχίσει και πάλι να ελπίζει και ίσως να κάνει και όνειρα, μετά από όσα της συνέβησαν. Μα βλέπετε, η γλυκιά της γειτόνισσα μαζί με τον εγγονό της, προσπαθούν να της δείξουν πως η ζωή δεν είναι μόνο μαύρο ή γκρι, μα μπορεί να γίνει και λευκό και μοβ, και οποιοδήποτε άλλο χρώμα, αρκεί να έχεις τα κατάλληλα άτομα γύρω σου.
Ένα απαλό μειδίαμα σχηματίστηκε στα χείλη της καθώς συνειδητοποίησε πως αυτή, είναι η πρώτη μέρα που ξυπνά με εμφανώς καλύτερη διάθεση και χωρίς την ανάγκη να κλάψει, να φωνάξει, να θελήσει να παραμείνει στο κρεβάτι της για ώρες χωρίς να κάνει τίποτα και φυσικά χωρίς να περάσει απ' το μυαλό της η σκέψη να βάλει ένα τέλος στον ίδιο της τον εαυτό.
Ξεκλείδωσε το κινητό της, αφού πληκτρολόγησε τον πιο απλό κωδικό ξεκλειδώματος που υπάρχει. Δεν είχε κάτι ιδιαίτερο να κρύψει στο κινητό της, οπότε δεν έβρισκε και τον λόγο να δημιουργήσει κάποιο περίπλοκο κωδικό.
Κανένα νέο μήνυμα, καμία νέα ειδοποίηση, καμία νέα κλήση. Το χαμόγελό της έσβησε. Δεν είχε πολύ κοντινές σχέσεις με κανέναν ώστε να στεναχωρηθεί τόσο που κανείς δεν την έψαξε, μα απογοητεύτηκε πολύ που δεν επικοινώνησε ξανά μαζί της η Αγγέλα. Και έχει ήδη περάσει μια βδομάδα που μίλησαν.
YOU ARE READING
New Life
RomanceΟρφέας και Εριέττα Πρώτη Συνάντηση; • Διαμέρισμα 203, πολυκατοικία "Eytixias Apartments", Αμπελόκηποι. Πρώτη Γνωριμία; • Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, 23 Σεπτεμβρίου, 2023. Πως θα χαρακτηρίζατε αυτή την σχέση; • Η μεγάλύτερη συνάντηση της γαλήνης...