Ημέρα 5
Ορφέας
Ξύπνησα πριν μερικά λεπτά και η ώρα είναι μόλις 8. Βρίσκομαι ακόμη ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου, ενώ δίπλα μου κοιμάται η Εριέττα.
Χτες το βράδυ, καθώς διάβαζε το βιβλίο, την πήρε ο ύπνος και δεν ήθελα να την ξυπνήσω ώστε να την πάω στο δικό της κρεβάτι. Έτσι, ξάπλωσα και εγώ λίγο πιο πέρα και αφού την σκέπασα και την χάζεψα για αρκετή ώρα, κοιμήθηκα και εγώ.
Κοιμότανε τόσο γαλήνια όλο το βράδυ. Δεν ήθελα να πάψω στιγμή να την κοιτάζω. Το πρόσωπό της, τα χείλη της, τα χέρια της, τα μαλλιά της... Κάθε σημείο του σώματός της είναι πανέμορφο και ξεχωριστό, θυμίζοντας ένα ακριβοπληρωμένο πίνακα ζωγραφικής χωρίς ατέλειες.
Το μόνο που μου έλειπε πολύ ήτανε τα μάτια της. Γαλάζια, κρυστάλλινα και πανέμορφα. Χάνομαι μέσα σε αυτά, κάθε φορά που τα κοιτάζω. Και νομίζω πως ήρθε η ώρα να παραδεχτώ πως ίσως κάθε φορά που τα κοιτάζω την ερωτεύομαι σιγά σιγά όλο και περισσότερο.
Φοβάμαι να ερωτευτώ. Έφθασα 22 χρονών και δεν έχω κάνει ποτέ ξανά σχέση, ούτε έχω ερωτευτεί ξανά. Είναι πρωτόγνωρο αίσθημα και με αγχώνει. Ίσως γι' αυτό φοβάμαι μέχρι και τώρα να παραδεχτώ πως άρχισα να αισθάνομαι πολλά για εκείνην. Γιατί το γεγονός πως την κοιτάζω κάθε φορά με τόση λατρεία, μόνο με έρωτα μπορώ να το δικαιολογήσω.
Πάλι σωστή βγήκες βρε γιαγιά, σκέφτομαι από μέσα μου και χαμογελάω ελαφρά, καθώς παρατηρώ τα γαλήνια χαρακτηριστικά του προσώπου της Εριέττας.
Παρ' όλο που άρχισα να αναγνωρίζω τα συναισθήματά μου γι' αυτήν την κοπέλα, δεν έχω σκοπό να πω ή να κάνω κάτι προς το παρόν. Είναι πολύ νωρίς, μιας και μερικές μέρες γνωριζόμαστε, και εκτός αυτού, η Ερίεττα σίγουρα δεν είναι καθόλου έτοιμη να συζητήσει για σχέσεις.
Βγήκε πριν αρκετό καιρό από μια πολύ κακοποιητική σχέση, πληροφορίες που έμαθα ψες το βράδυ καθώς διαβάζαμε το βιβλίο και ας μην ξεχνάμε, δεν έχουν περάσει ούτε καν δύο βδομάδες απ' την ημέρα όπου εκείνο το τέρας την κακοποίησε σεξουαλικά. Επίσης δεν γνωρίζω αν εκείνη αισθάνεται το οτιδήποτε για εμένα.
Βλέπω πως σιγά σιγά ανοίγει τα μάτια της, και στο πρόσωπό της διαγράφεται ένα ελαφρύ βλέμμα απορίας.
"Καλημέρα.", λέει καθώς με κοιτάει στα μάτια.
Χάνομαι μέσα σε αυτά, με αποτέλεσμα να περάσουν αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι να της μιλήσω.
VOUS LISEZ
New Life
Roman d'amourΟρφέας και Εριέττα Πρώτη Συνάντηση; • Διαμέρισμα 203, πολυκατοικία "Eytixias Apartments", Αμπελόκηποι. Πρώτη Γνωριμία; • Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, 23 Σεπτεμβρίου, 2023. Πως θα χαρακτηρίζατε αυτή την σχέση; • Η μεγάλύτερη συνάντηση της γαλήνης...