Κεφάλαιο 16

14 4 0
                                    

Ημέρα 4 - Απόγευμα

Ο Ορφέας κτύπησε την πόρτα του δωματίου της Εριέττας και μπήκε αφότου του λέει η ίδια να περάσει.

"Θες να πάμε για ψώνια και μετά να καθίσουμε να φάμε κάτι;", της προτείνει και χωρίς να περιμένει απάντηση συνεχίζει. "Τέλεια, χαίρομαι που δέχτηκες. Σε αφήνω να ετοιμαστείς. Μην αργήσεις πολύ."

Η Εριέττα ακούγοντάς τον άρχισε να γελάει. Πόσο όμορφο χαμόγελο έχει, σκέφτεται ο Ορφέας. Αυτή του η σκέψη φέρνει ένα ελαφρύ κοκκίνισμα στα μάγουλά του, το οποίο όμως περνάει απαρατήρητο απ' την Εριέττα, η οποία συνεχίζει να γελάει, παρασέρνοντας έτσι και τον Ορφέα.

"Δεν υπάρχουν περιθώρια για άρνηση έτσι;", τον ρωτάει, αφότου ηρέμησε.

"Όπως ακριβώς το είπες. Κατ' ακρίβεια, σαν γυναίκα θα έπρεπε να με παρακαλάς να πάμε για ψώνια, και όχι το αντίστροφο." Κάνει μια μικρή παύση. "Είναι πολύ στερεοτυπικό αυτό που είπα;", ρωτάει καθώς στο πρόσωπό του σχηματίζεται ένα πλάγιο, σκανταλιάρικο χαμόγελο.

"Είναι λιγάκι αλλά δεν πειράζει.", του απαντάει, καθώς της ξεφεύγει ένα γελάκι.

Για μερικά λεπτά κανείς δεν μιλάει, απλώς μένουν εκεί να κοιτάζουν ο ένας τον άλλον στα μάτια. Έμοιαζαν σαν υπνωτισμένοι από την θέα των ματιών τους. Πρώτος σπάει την σιωπή ο Ορφέας.

"Λοιπόν, σε αφήνω να ντυθείς.", λέει και φεύγει απ' το δωμάτιο

Ημέρα 4 - Βράδυ

"Πως σου φάνηκε η βόλτα σήμερα;"

"Αλήθεια πέρασα πολύ ωραία. Με αναζωογονεί να βλέπω ανθρώπους γύρω μου.", του απαντάει ειλικρινά.

"Δεν σε κουράζει; Εμένα για παράδειγμα με κουράζει και μερικές φορές μου προκαλεί δυσφορία το να βρίσκομαι για πολλές ώρες σε χώρο με πολλοί κόσμο και φασαρία."

"Με κουράζει αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Απλώς, μόνο και μόνο που βλέπω όλους αυτούς τους ανθρώπους γύρω μου να ζουν την ζωή τους, μου δίνει ώθηση και κουράγιο να συνεχίσω να ζω και να κάνω πράγματα που μου αρέσουν."

"Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι."

"Τέλος πάντων, θα πάω στο δωμάτιό μου να βάλω στην θέση τους ό,τι αγοράσαμε και να σε αφήσω και εσένα να ξεκουραστείς. Νομίζω αρκετά σε κούρασα με τα ψώνια μου σήμερα.", του λέει και αμέσως βάζει το χέρι της μπροστά στο στόμα της για να καλύψει το σκανταλιάρικο γελάκι που της ξέφυγε.

New LifeWhere stories live. Discover now