Ημέρα 1 - Βράδυ
Ο Ορφέας αφότου τερμάτισε την κλήση με την γιαγιά του, πήρε τον Κωνσταντίνο τηλέφωνο. Ο παιδικός του φίλος απάντησε από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Ο Ορφέας χρειαζόταν να μιλήσει σε κάποιον. Όχι για το περιστατικό, αφού δεν ήθελε να μιλήσει σε άλλους για πράγματα που η Εριέττα πιθανόν να μην ήθελε να μάθει κανείς. Το μόνο που του ανέφερε ήτανε πως βρίσκεται στο νοσοκομείο, μα όχι για κοντινό του πρόσωπο.
Με τον Κωνσταντίνο γνωρίστηκαν στην πρώτη τάξη του γυμνασίου, μετά από απαίτηση της καθηγήτριας την πρώτη ημέρα μαθημάτων να καθίσει ο καθένας με κάποιο άτομο που δεν γνώριζε. Αν και την πρώτη μέρα είχαν καταλήξει να τσακώνονται, εν τέλη κατάφεραν να χτίσουν μια τόσο δυνατή φιλία, που ο οποιοσδήποτε θα την ζήλευε. Στο λύκειο ο καθένας αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση μαθημάτων, μα αυτό διόλου δεν επηρέασε την σχέση τους.
Τα διαλείμματα τα περνούσαν μαζί με την υπόλοιπη παρέα στο παγκάκι που είχαν καθίσει την πρώτη σχολική ημέρα του λυκείου. Εκεί μιλούσαν για τα μαθήματα, για τα κορίτσια που τους άρεσαν, για ποδόσφαιρο και φυσικά για τις καθιερωμένες τους συναντήσεις εκτός σχολείου. Εκεί είχαν δημιουργήσει τις πρώτες τους σχέσεις και εκεί ακριβώς είχαν περάσει και τις πρώτες τους ερωτικές απογοητεύεις.
Ωστόσο, η παρέα δεν κράτησε με το πέρας των σχολικών χρόνων. Όπως ακριβώς δημιουργήθηκε τις πρώτες ημέρες του λυκείου, έτσι ακριβώς άρχισε να διαλύετε τις τελευταίες ημέρες του. Δεν υπήρχε κάποιος τσακωμός ή κάτι τέτοιο. Απλώς η φιλία τους δεν ήτανε δυνατή για να αντέξει την απόσταση των πέντε παιδιών που είχαν αποφασίσει να σπουδάσουν σε διαφορετικές πόλεις, ή καλύτερα, δεν ήτανε τόσο δυνατή όσο η φιλία των δύο παιδικών φίλων, οι οποίοι κατάφεραν να την διατηρήσουν μέχρι και σήμερα.
Ο Ορφέας πέρασε στο τμήμα οικονομικών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και αυτός είναι και ο λόγος που έφυγε από το Ηράκλειο όπου είναι το πατρικό του και μένει με την γιαγιά του στους Αμπελόκηπους. Απ' την άλλη, ο Κωνσταντίνος σπουδάζει μαθηματικά στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Κάθε καλοκαίρι επέστρεφαν στα πατρικά τους σπίτια για να κάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Διακοπές για τους ίδιους ένα πράγμα σημαίνει, παραλία κόκκινη άμμος. Αποτελούσε την αγαπημένη τους, αναλλοίωτη συνήθεια από όταν ήταν παιδιά. Τα βράδια κατέληγαν σε κάποιο μπαράκι κοντά στις παραλίες της πόλεις να διασκεδάζουν με ωραία μουσική.
YOU ARE READING
New Life
RomanceΟρφέας και Εριέττα Πρώτη Συνάντηση; • Διαμέρισμα 203, πολυκατοικία "Eytixias Apartments", Αμπελόκηποι. Πρώτη Γνωριμία; • Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, 23 Σεπτεμβρίου, 2023. Πως θα χαρακτηρίζατε αυτή την σχέση; • Η μεγάλύτερη συνάντηση της γαλήνης...