נקודת מבט דניאל:
"אלוהים, ממש כואב לי עליה." נאנחתי וראשי נשמט לאחור עד שנדפק בקיר ליד המיטה של קאי. גנחתי בגלל המכה ושפשפתי את ראשי.
"היא עוברת את זה כל החיים שלה בערך," קאי אמר בטון מתקשה להאמין, "זה לא הגיוני." הוא טלטל את ראשו ונאנח. "איך אנשים יכולים להיות כל כך אכזריים?"
דלת החדר נפתחה באיטיות וקים עמדה בפתח לאחר שהתקלחה, לבושה בגופיה דקת כתפיות ומכנסיים קצרים במיוחד.
יפה כל כך.
קים הייתה גבוהה יחסית, אבל בכל זאת היה לי יתרון של יותר מעשרים סנטימטרים עליה, שיערה היה קלוע לצמה מרושלת ופניה החלקות היו טבעיות לחלוטין, למרות שגם בדרך כלל היא בקושי מתאפרת."קאיו, אמא אמרה שיש אוכל." היא הודיעה ומבטה נעשה מופתע מעט כשפגשה בפניי, היא חייכה חיוך קטן. "אה, דניאל, אתה עדיין פה."
"אני עדיין פה." גיחכתי והעברתי יד בשיערי.
"קימי, את יכולה לבוא רגע?" קאי ביקש וטפח בידו על המקום הריק במיטה ביני לבינו, וקים עשתה כמבוקשו.
"את בסדר?" הוא שאל בעצב וקים הנהנה ושמה מסיכה מחויכת על פניה."אני תמיד בסדר."
"אני רציני, קים."
"גם אני."
קאי נראה כאילו הוא עומד להגיד עוד משהו, אבל לבסוף התחרט ורק נאנח.
התהפנטתי מיופיה וחשבתי איך הבנות הקנאיות שמתעללות בה יכולות לעשות את זה, יש לקים פאקינג לב מזהב."תפסיקו." היא ביקשה ונשמה עמוק.
"להפסיק מה?" שאלתי וחזרתי למציאות מהמחשבות שלי.
"להסתכל עליי ברחמים האלה." היא העבירה את מבטה ממני אל קאי ובחזרה. "אני לא רוצה שתרחמו עליי."
"אנחנו דואגים לך, קים." עניתי בכנות ובלעתי את רוקי.
"אז בואו נלך לאכול, כי לא אכלתי כלום כל היום ואני גוועת." היא העבירה את הנושא וקמה מהמיטה, הצמה הבלונדינית שלה התנדנדה על גבה כשהלכה אל יציאת החדר.
קאי ואני הבנו שאין ברירה והנחנו לזה כרגע, הלכנו אחרי קים וירדנו לאכול.
התיישבנו בשולחן האוכל, ואוליביה, אמא של קאי וקים, הניחה שלוש קערות עם פסטה אדומה לכל אחד מאיתנו."תודה." אמרתי, וקיבלתי ממנה חיוך.
"איך ההורים, דניאל?" שאלה אותי בזמן שכולם התחילו לזלול את האוכל, למרות שרק אתמול שמעתי אותן מדברות בשיחת טלפון.
"הם בסדר." עניתי בקלילות.
"יופי."
התחלתי לאכול את הפסטה החמה שמולי, ולאחר כמה דקות הצלחות היו ריקות ואמא שלהם פינתה את הצלחות והניחה אותן בכיור, ולאחר מכן עלינו שוב לחדרו של קאי.
לאחר שהתיישבנו על המיטה קים קיבלה הודעה, היא קראה אותה במשך זמן רב, מה שאומר שההודעה ארוכה, או שהיא קוראת אותה כמה פעמים.
YOU ARE READING
יותר מידידים
Romanceספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...