נקודת מבט דניאל:
"תגיד את זה שוב ולא ישאר לך פרצוף." איימתי, פניי מול פניו של הילד שכרגע היה מרותק לרצפה בעזרת גופי ואני גהרתי מעליו.
"עוף ממני, בן זונה!" הילד ניסה להחלץ מהמצב בכישלון.
"תדבר שוב על חברה שלי ואני פאקינג אתלוש לך את הראש." סגרתי את ידי על צווארו, לא חזק מספיק כדי שיחנק, אבל מספיק בשביל להפחיד אותו.
הוא תפס בידי וניסה לשחרר אותה מצווארו, אבל לא אפשרתי לו."די, תפסיקו." קים התכופפה ומשכה בחלק האחורי של חולצתי בניסיון למשוך אותי, אבל לא הצליחה לגרום לי להפסיק.
ברגע אחד של חוסר ריכוז הילד תפס את השליטה והפך אותנו, כך שאני צמוד לרצפה.
מזווית עיני ראיתי את קים נופלת לאחור על ישבנה לאחר שיבבת כאב נחלצה ממנה, היא אחזה באפה בידה."פגעת בה, מטומטם!" דחפתי את הילד מעליי עד שהצלחתי להזיז את משקלו מגופי והוא נפל לרצפה לידי, התרוממתי ומיהרתי לגשת לקים.
"את בסדר?" התכופפתי על קצות אצבעותי עד שירדתי לגובה קים, שישבה על הרצפה ואחזה באפה.
"זה סתם." היא התעקשה, ועם היד שלא אוחזת באפה דחפה את הרצפה וקמה.
קמתי מיד אחריה."בואי." לקחתי את ידה הפנויה ולקחתי אותה לכיוון השירותים.
כשהגענו נכנס למרחב השירותים המטונף, זין על השלט שכתוב עליו שירותי בנות.
"תראי לי." פקדתי והסתכלתי על ידה שעטפה את האף.
"זה כלום, דני. באמת."
"קים, תראי לי. מה קרה שם?"
היא נשכה את שפתיה בחוזקה. "כשהוא הפך אתכם הראש שלו בטעות התנגש באף שלי." היא הסבירה וניגבה בעדינות את האף, טיפות דם היו על כף ידה.
"אני אשבור לו את היד."
"די, דני." היא ניגשה לשטוף את ידה, והזעם בדמי עבר את המדד כשראיתי את אפה המדמם.
"פאק, קים, זה לא נראה טוב." סיננתי ונכנסתי לאחד התאים להוציא משם מלא נייר. חזרתי והצמדתי את הנייר לאפה.
האף הקטן והמסורטט של קים כרגע היה אדום ונוטף דם באיטיות.
"תחזיקי." דרשתי והיא תפסה בנייר ביד הנקייה שלה, מצמידה אותו לאף ולאט לאט הנייר התחדש בכתם בגוון אדמדם.
"דני?" היא הביטה בי וידה אחזה בנייר שבאפה.
"כן?"
"שיקרתי. זה כואב." היא משכה באפה ואז יפחה בקעה ממנה בגלל הכאב שגרם המעשה, היא נשכה את שפתיה והמשיכה לתפוס את הנייר.
אוי שיט."אני מצטער." תחבתי חתיכת שיער מאחורי אוזנה. "בואי אני אקח אותך הביתה."
קים הנהנה באיטיות ולאחר שעברנו במזכירות הורשנו לחזור הביתה, היא נכנסה למושב הקדמי במכונית שלי ואני לנהג.
YOU ARE READING
יותר מידידים
Romanceספר המשך בסדרת "סיכוי לאהבה", סיפורם המסחרר של קים (הבת של אוליביה ומייקל) ודניאל (הבן של סטייסי וג'ייסון)🤍😍 ניתן לקרוא כספר יחיד אבל יהיו דברים שהוזכרו בספרים הקודמים ("עוד סיכוי לאהבה" וההמשך שלו, "כשאהבה מסתבכת") ולכן מומלץ לקרוא את הספרים לפני...