פרק 26- דייט לא צפוי

1.1K 88 158
                                    

(אזהרה: הפרק מכיל תוכן מיני.)

נקודת מבט דניאל:

מאוחר יותר באותו היום קים דפקה על דלת ביתי, לא היה אף אחד בבית לכן הלכתי לפתוח, והיא עמדה בפתח, לבושה בבגדים גדולים ונוחים.

"היי חתיך," היא התרוממה על קצות אצבעותיה והדביקה נישקה רכה לשפתיי. "אגב, ניסיתי לחקור קצת את סופיה, אבל היא מכחישה."

הכנסתי את קים לביתי ונעלתי אחרינו את הדלת, הוריי לא היו בבית מפני שהלכו לאחת המסעדות החדשות בעיר, הם הציעו לי לבוא איתם אבל הים עייף אותי לגמרי.

עשיתי שנץ לפחות שעה ועכשיו אני קצת יותר עירני, אבל קים לעומת זאת הייתה מלאת אנרגיות כאילו לא בילינו את כל אחר הצהריים בשהייה בים עם השמש הקודחת על גופנו.

"מה היא אמרה לך?" שאלתי ונישקתי את שיערה, הוא היה קלוע לצמה רופפת וגלש על גבה.

"שזה היה רק כדי להעיף את ניקול ושהם לא יותר מחברים טובים וכל השטויות האלה." היא נאנחה. "וקאי בכלל מתחמק מכל שאלה שקשורה אליה."

"שני מכחישים."

קים צחקה, ואז תפסתי במותניה והרמתי אותה, כך שאני מחזיק בה כמו שמחזיקים תינוק שמעורסל בזרועותיך. "המונית לתחנה הראשונה בדייט שלנו יוצאת בעוד חמש שניות!" הכרזתי והיא צחקקה בזרועותיי בחיוך חושף שיניים, ולאחר שניות ספורות התחלתי לעלות איתה במדרגות.

"אז זה דייט?" היא חייכה אליי ועיניה הסתכלו עליי במבט מהופנט, ואני התהפנטתי מיופיה כל פעם מחדש.

"אני עוד חייב לך דייט שני, זוכרת?" ציינתי, מעלה לשיחה את מה שקראנו לו הדייט הראשון שלנו לפני שבועיים בערך, כשהלכנו לסרט.

"אם היית מעדכן אותי בזה הייתי לובשת משהו יפה ולא את הבגדים של קאי." היא התלוננה ועיקמה את אפה.

צחקתי והעפתי מבט אל חולצת הטי שירט הלבנה והענקית ועל המכנסיים השחורים שלבשה. "לקחת לקאי שוב את הבגדים?"

"מה אני אעשה שאצל הבנים יש בגדים יפים?" היא משכה בכתפיה.

"בכל מקרה את מהממת בכל בגד." הסטתי שיער ממצחה ונכנסתי לחדר שלי איתה בידיי, היא חייכה לשמע דבריי.

הפלתי את שנינו על המיטה, צחוק יצא משפתיה וריחף באוויר בזמן שהתמקמה בנוחות על הכריות שלי, ואני שכבתי לידה.

"איזה סרט רואים?" שאלה והניחה את ראשה על חזי, היא משכה עלינו את השמיכה והתכרבלה בחיקי.

"אני אהיה ג'נטלמן ואתן לך לבחור." התבדחתי ונישקתי את מצחה, עורה חמים ונעים. רציתי לנשק כל מקום אצלה כרגע, התמכרתי אל קים ואני לא חושב שיש דרך להפסיק.

"אווו, כל הכבוד, דני." היא טפחה על חזי לאות עידוד וגנבה את השלט מהשידה, ואז זיפזפה בין הסרטים.
"אה, זה הסרט שסופיה אמרה לי לראות!" היא הכריזה ונעצרה על אחד הסרטים, הוא היה רומנטיקה.
לא צפוי בכלל...

יותר מידידיםWhere stories live. Discover now