פרק 10- תמונה אחת שווה אלף הערות

1.4K 105 138
                                    

נקודת מבט קים:

"דניאל!" צחקתי והתפתלתי כשהמשיך לדגדג אותי.

"את רגישה לדגדוגים?" ידיו דגדגו את צד גופי והמשכתי לצחוק.

"כן!"

"ועכשיו?" הוא דגדג אותי קצת יותר גבוה, ידיו רפרפו על כל גופי.

"כ... כן!" המשכתי לצחוק ללא שליטה.

התרוממתי ודחפתי את דניאל עד שנפל על הגב במיטתי, ידיו נפלו מעל לראשי והחיוך המשגע שלו נפרש על פניו.
"ואתה רגיש לדגדוגים?" שאלתי, כמעט חסרת אוויר מרוב צחוק והתחלתי לדגדג את בטנו המכוסה בחולצת בית הספר.

הוא הניד בראשו באדישות והסתכל עליי בשעשוע כשהמשכתי לדגדג אותו ללא תגובה.

"זה לא מדגדג אותך?" ידיי עלו לחזהו, מדגדגות ומלטפות.
הוא הניד בראשו.

"וזה?" קירבתי את שפתיי ונישקתי את צווארו, מתחילתו ועד קו הלסת שלו, ולאחר מכן הפסקתי וצפיתי בתגובתו.

הוא הניד בראשו פעם נוספת. "אבל את מוזמנת להמשיך לעשות את זה."

חייכתי ועשיתי את זה שוב, הפעם לאורך קו הלסת המחודד שלו.
כשהייתי קרובה לשפתיו התרחקתי, נהניתי לצפות בתחושת התבוסה שעלתה על פניו.
עיניי התעמקו בעיניו, קשר עין משמעותי של כמה שניות ארוכות.

אני ודניאל אמנם מנסים לקחת את הקשר שלנו למקום אחר כרגע, אבל האיום של קלואי עדיין לא עוזב את ראשי.
סילקתי אותו פעם נוספת, אני לא רוצה להיזכר בזה עכשיו.
הכל בסדר, לבינתיים.
דניאל נמצא איתי בחדר שלי, לאחר שגילה את האמת על קלואי והתמונה. ואני רק מקווה שכל זה לא יתנפץ לי בפרצוף.

שיערו השטני נשמט על מצחו ברפיון, עיניו הסתכלו על שלי במבט מהופנט ושפתיו המחויכות מעולם לא היו מפתות יותר.
באפס יכולת איפוק הטחתי את שפתיי על שלו, הטעם המשכר שלו סחרר את כל גופי וליבי הלוהט התרגש בחזי.
ידיו עדיין היו מרותקות מעל ראשו, הוא לקח את השליטה אליו והניע את שפתיו על שלי באיטיות מייסרת, עד שהנשיקה נעשתה אגרסיבית ומלאת תשוקה.

הרגשתי את הבליטה הענקית במכנסיו, ידיי תפסו את פניו היפות והתמסרתי לחלוטין לנשיקה.
כחכוח גרון נשמע לא רחוק מכאן וגרם לי להתרחק בבהלה, קלטתי את קאי עומד בקצה החדר ובוהה בנו בהבעה משונה.
דניאל מיהר להסתדר ולהתיישב על מיטתי, וכך גם אני, במבוכה מוחלטת.

"אוקיי... רציתי להגיד לָךְ משהו, אבל אני חושב שזה יכול לחכות..." מלמל קאי וסקר בהפתעה את שנינו.
מביך.
בטירוף.

אחי חייך אלינו, הסתובב ויצא מהחדר.
"שנייה." לחשתי לדניאל וקמתי מהמיטה, חציתי את החדר ויצאתי ממנו.
"קאיו?" קראתי בלחש וקאי הסתובב אליי בדיוק לפני שנכנס לחדרו.

יותר מידידיםWhere stories live. Discover now